1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کتابخوان
  4. کتابخوان الکترونیکی امازون Kindle Paperwhite (8GB) - ا...

کتابخوان الکترونیکی امازون Kindle Paperwhite (8GB) - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کتابخوان
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Kindle Paperwhite (8GB) - اکنون با صفحه نمایش 6.8 اینچی با نور گرم قابل تنظیم، ضد آب، Wi-Fi

ده الی پانزده روز کاری

برند : Amazon

مدل : Kindle Paperwhite

قیمت محصول :

9,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 450 گرم

معرفی محصول

کتابخوان الکترونیکی امازون Kindle Paperwhite (8GB) - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • Kindle Paperwhite – اکنون با صفحه نمایش 6.8 اینچی و حاشیه‌های نازک‌تر، نور گرم قابل تنظیم، عمر باتری تا 10 هفته و چرخش صفحات 20 درصد سریع‌تر.
  • ساخته شده برای مطالعه – با طراحی همسطح جلو و صفحه نمایش 300ppi بدون تابش خیره کننده که حتی در نور شدید خورشید مانند کاغذ واقعی خوانده می شود.
  • کتاب‌های بیشتر در مکان‌های بیشتر - هزاران عنوان را ذخیره کنید، سپس همه آنها را با خود ببرید. یک بار شارژ از طریق USB-C هفته‌ها گذشته است، نه ساعت‌ها.
  • آسان برای چشم - اکنون با نور گرم قابل تنظیم برای تغییر سایه صفحه از سفید به کهربایی.
  • ضد آب (IPX8)، بنابراین می توانید آزادانه مطالعه کنید و در ساحل، کنار استخر یا حمام استراحت کنید. Kindle شما برای مقاومت در برابر غوطه وری تصادفی آزمایش شده است
  • بیش از 1 میلیون کتاب الکترونیکی را در فروشگاه Kindle

 

 

خود را در یک کتاب گم کنید - هر کجا و هر زمان

خود را در یک کتاب گم کنید - هر کجا و هر زمان

Kindle Paperwhite نازک، سبک وزن است و به راحتی سفر می کند تا بتوانید در هر زمان از کتاب های مورد علاقه خود لذت ببرید. با صفحه‌نمایش Paperwhite بدون تابش 300 ppi امضای ما - اکنون 10٪ با حداکثر تنظیم روشن‌تر - می‌توانید در هر نوری مطالعه کنید. یک بار شارژ باتری از طریق USB-C تا 10 هفته دوام می آورد. عمر باتری ممکن است بسته به استفاده متفاوت باشد.

 

یک چلپ چلوپ ایجاد کنید

 

با Kindle Paperwhite ضد آب، می‌توانید در مکان‌های بیشتری مطالعه کنید و استراحت کنید - از ساحل تا حمام. Kindle Paperwhite دارای استاندارد IPX8 است که در برابر غوطه ور شدن تصادفی در آب شیرین تا دو متر تا 60 دقیقه و تا عمق 0.25 متری آب دریا تا 3 دقیقه محافظت می کند. درباره ویژگی های ضد آب بیشتر بدانید .

 

فراتر از یک کتاب است

اکنون می‌توانید سایه صفحه‌نمایش Kindle Paperwhite خود را از نور سفید به کهربایی گرم تنظیم کنید، یا زمانی که نور تغییر می‌کند برای تجربه خواندن شخصی برنامه‌ریزی کنید. همچنین می‌توانید اندازه و پررنگ بودن متن را برای هر آنچه که مناسب‌تر است تنظیم کنید.

کتابخانه Kindle خود را به راحتی بسازید

کتابخانه Kindle خود را به راحتی بسازید

خواندن عالی بعدی خود را در Amazon.com پیدا کنید

اکنون از هزاران عنوان عربی پشتیبانی می کند

با یک حساب آمازون، به بیش از یک میلیون کتاب الکترونیکی Kindle به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، هندی و 40 زبان دیگر دسترسی دارید. قبل از خرید با نمونه رایگان یک کتاب را امتحان کنید. خواندن خود را به طور یکپارچه بین دستگاه‌ها تغییر دهید - از جمله تلفن، رایانه لوحی یا کتابخوان الکترونیکی Kindle. کتابخوان الکترونیکی Kindle خود را با استفاده از اعتبارنامه ورود به سیستم آمازون تنظیم کنید یا برنامه رایگان خواندن Kindle را دانلود کنید تا هر زمان که می خواهید شروع به خواندن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

خواندن عالی بعدی خود را در Amazon.com پیدا کنید

با هم بهتره

این روکش‌های باریک و متناسب که توسط آمازون طراحی شده‌اند تا کاملاً متناسب با Kindle Paperwhite شما باشند، این روکش‌های باریک و متناسب به صورت ایمن به هم متصل شده و برای خواندن با یک دست به عقب تا می‌شوند. آنها به طور خودکار هنگام بسته شدن دستگاه شما را به حالت خواب می‌برند و پس از باز کردن آن را بیدار می‌کنند و بازگشت به داستان را آسان می‌کنند.  پیدا کنید.

هر روز روز زمین است

برای انتخاب های پایدار، لازم نیست یک دانشمند محیط زیست باشید. ما پایداری را در طراحی این کتابخوان الکترونیکی Kindle ادغام کردیم. در اینجا به این صورت است:

مواد

مواد

60 درصد پلاستیک های بازیافتی پس از مصرف در دستگاه. 70% منیزیم بازیافت شده در دستگاه.

انرژی تجدید پذیر

انرژی پاک

آمازون در حال ساخت مزارع بادی و خورشیدی جدید برای تولید انرژی پاک معادل برق مصرفی این دستگاه است.

بسته بندی

بسته بندی دستگاه

95 درصد از بسته بندی این دستگاه از مواد مبتنی بر الیاف چوب از جنگل های مدیریت مسئولانه یا منابع بازیافتی ساخته شده است