پاسخ به سوالات متداول

سیستم هوشمند الفامارک ، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید الفامارک باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن زیر اعلام می شود: کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • روش اول : وارد پروفایل خود، تاریخچه سفارشات، تحویل شده شوید و از قسمت ثبت مرجوعی، درخواست خود را ثبت کنید. وارد جزئیات سفارشی که قصد مرجوعی آن را دارید شوید.
  • روش دوم : پیام خود را در صفحه“تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا الفامارک مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

  • وارد پروفایل خود شوید.
  • با ارسال تیکت برای لغو مرسوله اقدام فرمایید.
  • وارد سایت الفامارک شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  • و روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.