1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات نور پردازی
  4. چراغ میله ای هوشمند UanTii WIFI LED - ارسال ...

چراغ میله ای هوشمند UanTii WIFI LED - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میله‌های نور هوشمند LED UanTii WIFI نور محیطی هوشمند Tuya، نور پس‌زمینه تلویزیون، تغییر رنگ RGB، حالت‌های پویا همگام‌سازی موسیقی، کنترل از راه دور برنامه با Amazon Alexa Google Home و Siri کار می‌کند.
  • نام تجاری UanTii نوع نور رهبری ویژگی های خاص طیف کامل، تغییر رنگ وات 5 وات

ده الی پانزده روز کاری

برند : UanTii

مدل : B09YLWXCKD

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 880 گرم

معرفی محصول

چراغ میله ای هوشمند UanTii WIFI LED - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【برنامه و کنترل صوتی】 برنامه رایگان "Smart Life" را از فروشگاه App و Google play دانلود کنید، نوار نور خود را در هر زمان و هر کجا با تلفن خود کنترل کنید. همچنین با آمازون الکسا و دستیار گوگل کار می کند، می تواند از دستورات صوتی ساده برای کنترل تنظیمات نور، روشنایی، تایمر و حالت صحنه استفاده کند.
  • 【همگام سازی با موسیقی شما】با یک میکروفون داخلی می توان آن را برای همگام سازی با موسیقی، فیلم ها و بازی های خود انتخاب کرد و تجربه تماشای نهایی را به ارمغان آورد، با 16 میلیون رنگ و نور رنگین کمان پویا، می توانید خود را در فیلم ها، بازی ها غرق کنید. جهان شما همچنین می توانید صحنه های ریتم خود را ایجاد کنید. و ایجاد رمانتیک، آرامش، فضایی زیبا و جالب برای خانه و مهمانی شما.
  • 【نورپردازی محیطی محافظ چشم】 چراغ های بازی از مواد ABS با کیفیت بالا ساخته شده و دارای دانه های LED کم مصرف با طیف کامل با ویژگی های محافظت از چشم نرم، بدون سوسو زدن، بدون سایه، بدون ویژگی های تشعشعی است. در مقایسه با سایر نوارهای نور تابش خیره کننده rgb، چراغ های بازی ما دارای طراحی اپتیکال نامتقارن هستند که بازتاب های صفحه را کاهش می دهد، می تواند از تابش خیره کننده صفحه کامپیوتر جلوگیری کند و خستگی چشم ناشی از نگاه طولانی مدت به صفحه الکترونیکی را کاهش دهد.
  • 【وصل و پخش آسان برای کار کردن】به هر رابط USB وصل کنید تا نوار نور هوشمند را تغذیه کنید، بسیار راحت است. نوار نور محیط را با چسب قوی به پشت تلویزیون یا رایانه شخصی خود وصل کنید. یا از پایه های ارائه شده برای تنظیم آسان در کنار یا پشت صفحه استفاده کنید. این چراغ ها به سرعت نصب می شوند و به راحتی کار می کنند.
  • 【اشتراک گذاری دستگاه】 می توانید بدون هیچ محدودیتی نور هوشمند را با اعضای خانواده یا هر کاربر دیگری به اشتراک بگذارید، یا خانه ای در برنامه ایجاد کنید، بنابراین اجازه دهید همه خانواده های شما از خانه هوشمند لذت ببرند. مناسب برای بازی های ویدئویی، فیلم، دکوراسیون داخلی یا سناریوهای دیگر مانند روز کودک، روز ولنتاین و سالگرد. یک هدیه بسیار خوب برای فرزندان، خانواده و دوستان شما؛

مشخصات محصول

  • ابعاد محصول : 4 × 4 × 15 سانتی متر . 880 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۲
  • سازنده: Uantii Intelligent Technology
  • ASIN : B09YLWXCKD

توضیحات محصول

نوار شب هوشمند

چراغ هوشمند

نوار شب هوشمند

نوار نور هوشمند ngiht

نور محیط هوشمند

برنامه

چگونه برنامه را وصل کنیم و از نوار نور استفاده کنیم؟

 

  1. دانلود برنامه «زندگی هوشمند»؛
  2. اطمینان حاصل کنید که بلوتوث گوشی شما باز است و با وای فای 2.4 گیگاهرتز وصل شوید.
  3. دکمه پاور چراغ اصلی را به مدت طولانی فشار دهید تا فلاش شود.
  4. برنامه را باز کنید و روی افزودن دستگاه کلیک کنید، دستگاه ظاهر می شود و متصل می شود.
  5. موسیقی خود را نوارهای نور نامگذاری کنید و لذت ببرید!