1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اسکوتر برقی
  4. اسکوتر کودکان کیک Kick مدل WEERHXAON - ارسال ۱۰ الی ...

اسکوتر کودکان کیک Kick مدل WEERHXAON - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

اسکوتر برقی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اسکوترهای کیک برای کودکان 3 تا 12 ساله، صندلی قابل جابجایی روروک مخصوص بچه ها تاشو با ارتفاع قابل تنظیم، 3 چرخ چراغ LED، تخته ایستاده عریض، فعالیت در فضای باز برای پسران/دخترها

بیش از پانزده روز کاری

برند : WEERHXAON

مدل : WEERHXAON

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 2.74 کیلوگرم

معرفی محصول

اسکوتر کودکان کیک Kick مدل WEERHXAON - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • گزینه های اسکوتر - این اسکوتر 2 در 1 به کودک شما این امکان را می دهد که بنشیند تا زمانی که به اندازه کافی مطمئن باشد که در حالت ایستاده اسکوتر بزند.
  • طراحی شده برای کودکان در حال رشد - دسته ها را می توان در 4 ارتفاع مختلف تنظیم کرد. این امکان استفاده برای کودکان را با بزرگتر شدن فراهم می کند.
  • سواری روان - با 3 چرخ برای ثبات بیشتر، کودک شما می تواند به راحتی تعادل را حفظ کند. به علاوه، عرشه بسیار عریض است و دارای سطحی ضد لغزش برای افزایش پشتیبانی است.
  • تکنولوژی LEAN TO STEER – این روروک مخصوص بچه ها دارای تکنولوژی Lean-to-Seer می باشد که تعادل خود را حفظ می کند. به جای چرخاندن فرمان، کودکان می توانند به سادگی با تکیه دادن اسکوتر را هدایت کنند. این به توسعه تعادل و هماهنگی آنها کمک می کند.
  • چرخ های سرگرم کننده و هیجان انگیز - 3 چرخ به چراغ های LED چند رنگ مجهز شده اند. همانطور که کودک شما حرکت می کند، چرخ ها به رنگ های چشمک زن مختلف روشن می شوند.

 

جزییات فنی

سازنده WEERHXAON
نام تجاری WEERHXAON
ابعاد بسته بندی ‎65.09 x 28.6 x 15.8 سانتی‌متر؛ 2.74 کیلوگرم
شماره قطعه سازنده AECG
وزن مورد 2.74 کیلوگرم