1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیف و کوله پشتی
  4. کوله پشتی لپ تاپ مدل CoolBELL Slim Backpack - ارسال ...

کوله پشتی لپ تاپ مدل CoolBELL Slim Backpack - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیف و کوله پشتی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کوله پشتی باریک CoolBELL مناسب برای کوله پشتی لپ تاپ ضدآب 15.6 اینچی با پورت شارژ USB و جک هدفون کیف ضد سرقت لپ تاپ Casual Daypack کوله پشتی مسافرتی مشکی مردانه
  • CoolBELL Slim Backpack Fits for 15.6 Inches Laptop Waterproof Laptop Backpack with USB Charging Port & Headphone Jack Anti-Theft Laptop Bag Casual Daypack Black Travel Backpack for Men

ده الی پانزده روز کاری

برند : CoolBELL

مدل : Unisex-adult

قیمت محصول :

27,440,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 840 گرم

معرفی محصول

کوله پشتی لپ تاپ مدل CoolBELL Slim Backpack - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

  • راحت و تنفس: کوله پشتی لپ تاپ مردانه از پد پشتی لانه زنبوری سه بعدی استفاده می کند، ضخیم و نرم است، با عملکرد خوب اتلاف گرما، مواد تنفسی کمر شما را راحت تر می کند و تسمه های قابل تنظیم شانه می تواند به کاهش فشار شانه کمک کند.
  • ظرفیت بزرگ و فضای ذخیره سازی طبقه بندی شده: این کوله پشتی مسافرتی ضد آب دارای یک محفظه لپ تاپ 15.6 اینچی است، جیب اصلی با ظرفیت بزرگ می تواند لباس های شما را ذخیره کند، جیب زیپی وسط می تواند برای کتاب، خودکار استفاده شود و جیب زیپی جلویی می تواند شارژرهای شما را نگه دارد. گوشی و سایر اقلام کوچک، و جیب های جانبی برای نگهداری بطری آب و چتر شما وجود دارد.
  • پورت شارژ USB و جک هدفون: با یک درگاه شارژ USB و یک کابل شارژ داخلی، برای شما راحت است که در مواقعی که شارژ گوشی شما کم است، مانند زمانی که نیاز به پیمایش، عکس گرفتن یا ضبط ویدیو دارید، آن را شارژ کنید. همچنین یک جک هدفون در کنار آن وجود دارد که راه دیگری را برای شارژ و گوش دادن به آهنگ ها فراهم می کند.
  • سبک و جمع و جور: کوله پشتی باریک 15.6 اینچی با یک محفظه دیجیتالی اضافی برای نگهداری تبلت 15.6 اینچی، وزن کیف تنها 1.95 پوند است که حمل آن آسان است و می توانید آن را برای سفرهای کاری برای ملاقات با هواپیما ببرید. استفاده روزانه شما
  • بادوام و ضد آب: ساخته شده از پارچه پلی استر و نایلون مقاوم در برابر آب، که ضد آب، مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر خراش است. زیپ دو طرفه که به راحتی آسیب نمی بیند، راحت و بادوام است.
  • جنس: پلی استر
  • بسته شدن: زیپ

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 36 x 27.8 x 10.4 سانتی متر; 840 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 27 سپتامبر 2022
  • نمک : B0BGKC3TRL
  • کشور مبدا: چین
  • دپارتمان : تک جنسیت - بزرگسال


 

 

توضیحات محصول

 

مناسب برای مناسبت های مختلف

می توانید از این کوله پشتی به عنوان کوله پشتی لپ تاپ کالج، کیف لپ تاپ، کوله پشتی کمپینگ، کیف مسافرتی کاری، کوله پشتی کار، کوله پشتی مسافرتی استفاده کنید که برای تعطیلات آخر هفته، کارهای اداری، سفرهای کاری و فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی، کمپینگ مناسب است. ، و غیره.

 

طراحی کوچک انسانی

پورت شارژ USB و جک هدفون، برای شارژ در حین استفاده و گوش دادن به موسیقی راحت است جیب ضد سرقت در پشت می تواند از کیف پول، کارت و پاسپورت شما در برابر سرقت محافظت کند بند چمدان اجازه می دهد تا کوله پشتی روی چمدان قرار گیرد و بار روی کمر شما کاهش یابد داخلی ترین محفظه دیجیتال می تواند لرزش را کاهش داده و از دستگاه محافظت کند تسمه های شانه ای ضخیم شده و قابل تنفس، فشار روی کمر را کاهش می دهد

وزن: 1.95 پوند (0.88 کیلوگرم)

جنس: پلی استر + پارچه آکسفورد

رنگ سیاه

 

 

 

انتخاب هدیه عالی

اگر به دنبال یک هدیه کاربردی برای دوستان یا خانواده خود هستید، این کیف لپ تاپ باریک انتخاب خوبی خواهد بود، مناسب برای پسران، دختران، خانم ها و آقایان، سبک و ظرفیت بالایی دارد، آن را دوست خواهند داشت.

 

نت های گرم

این کوله پشتی کامپیوتری برای تبلت زیر 16 اینچ مناسب است، بنابراین، قبل از خرید، لطفاً اندازه آن را تأیید کنید تا از تجربه ناخوشایند جلوگیری کنید. و لطفا توجه داشته باشید که خود کوله پشتی نمی تواند برق را تامین کند، که فقط دسترسی راحت شارژ را فراهم می کند.

 

اطلاعات محصول

ابعاد: 12.2 × 8.7 × 18.1 اینچ (31 × 22 46 سانتی متر)