1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیف و کوله پشتی
  4. کوله پشتی لپ تاپ مدل Mofish Hard Shell Laptop Backpack ...

کوله پشتی لپ تاپ مدل Mofish Hard Shell Laptop Backpack - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیف و کوله پشتی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کوله پشتی لپ تاپ پوسته سخت موفیش، کوله پشتی کامپیوتری ضدآب مسافرتی تجاری، کیف لپ تاپ گیمینگ طرح لایه ای با پورت USB و کیف زیپ مخفی، طرح آینده (مشکی)
  • Mofish Hard Shell Laptop Backpack, Anti-Theft Waterproof Business Travel Computer Backpack, Layered Design Gaming Laptop Bag with USB Port and Hidden Zipper Bag, Future Design (Black)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Mofish

مدل : Mofish

قیمت محصول :

4,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.22 کیلوگرم

معرفی محصول

کوله پشتی لپ تاپ مدل Mofish Hard Shell Laptop Backpack - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

  • طراحی لایه ای با ظرفیت بزرگ: ابعاد کیف لپ تاپ Mofish 31 x 47 x 19 سانتی متر است و می تواند تا 17 اینچ لپ تاپ و آی پد را در خود جای دهد، محفظه اصلی جادار می تواند بسیاری از اقلام را در خود جای دهد، نه فقط کامپیوتر، صفحه کلید مکانیکی، لوازم جانبی مسافرتی، لباس، لوازم التحریر. و غیره را می توان جای داد و طرح لایه ای منحصر به فرد محفظه ای تمام موارد را به صورت منظم مدیریت می کند که برای سفرهای کاری، اداری و ورزش در فضای باز بسیار مناسب است.
  • پوسته سخت و پارچه ضد آب: فلپ جلویی از پوسته سخت ABS بادوام و پارچه آکسفورد ضد آب ساخته شده است که ضد خش است و از وسایل شما در برابر باران و آسیب برخورد اجسام خارجی محافظت می کند.
  • طراحی پشتی لانه زنبوری و بند شانه: طراحی پشتی لانه زنبوری راحت، ضخیم و نرم، حداکثر پشتیبانی از پشت را برای شما فراهم می کند، نقش جذب ضربه، تهویه و دفع گرما را ایفا می کند و تسمه های شانه ای قابل تنفس و قابل تنظیم فشار روی شانه ها را کاهش می دهد. و ستون فقرات به طور موثر ظرفیت تحمل بار را کاهش می دهد و باعث آرامش و راحتی بیشتر شما می شود.
  • ظاهر هندسی سه بعدی و طراحی پورت USB: پوسته بیرونی ظاهری هندسی سه بعدی دارد و کل کوله پشتی پر از فناوری به نظر می رسد. در عین حال، مجهز به یک پورت USB خارجی با کابل شارژ داخلی است که روش راحت تری برای شارژ تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی در اختیار شما قرار می دهد. (لطفاً توجه داشته باشید که این کوله پشتی خود را تغذیه نمی کند، درگاه شارژ USB فقط دسترسی راحت به شارژ را فراهم می کند)
  • سازمان دهنده مخفی و مکانیزم چرخ دستی: کیف لپ تاپ Mofish دارای دو بند زیپ دار مخفی در کناره و شانه چپ است، سازمان دهنده کناری می تواند چیزهایی مانند لیوان آب را در خود جای دهد و بند شانه می تواند کارت های اعتباری، کارت های بانکی و سایر کارت های کوچک را در خود جای دهد. پشت کوله پشتی مجهز به بند ثابتی است که روی جعبه ترالی نصب شده است که طراحی بسیار مناسبی دارد.

 

جزییات فنی

نام تجاری موفیس
ابعاد محصول 31 × 19 × 47 سانتی متر؛ 1.2 کیلوگرم
مرجع سازنده 22
سازنده موفیس
رنگ نقره ای
وزن مورد 1.2 کیلوگرم