1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز کامپیوتر با پایه مانیتور متحرک مدل armocity ...

میز کامپیوتر با پایه مانیتور متحرک مدل armocity Computer Desk 55 Inch - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز کامپیوتر armocity، میز 55 اینچی با پریز برق و USB، میز بزرگ قابل برگشت با پایه مانیتور متحرک، میز کامپیوتر بازی صنعتی برای دفتر خانه، ایستگاه کاری، سفید و مشکی
  • armocity Computer Desk, 55 Inch Desk with Power Outlet and USB, Reversible Large Desk with Moveable Monitor Stand, Industrial Gaming PC Table for Home Office, Workstation, White and Black

بیش از پانزده روز کاری

برند : armocity

مدل : Rectangular

قیمت محصول :

29,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 20.7 کیلوگرم

معرفی محصول

میز کامپیوتر با پایه مانیتور متحرک مدل armocity Computer Desk 55 Inch - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری Armocity
شکل مستطیل شکل
رنگ سفید و سیاه
سبک نوین
مادهء اصلی فلز
نوع متریال بالا فلز
ویژگی های خاص برگشت پذیر
نوع اتاق دفتر
تعداد کشو 1
کاربردهای توصیه شده برای محصول میز اداری، تحریر، میز با فضای ذخیره سازی، میز کامپیوتر، بازی

 


درباره این محصول

  • میز با ایستگاه شارژ USB و پریزهای برق - میز کامپیوتر Armocity دارای 3 خروجی و 2 پورت USB برای چراغ رومیزی، پد، تلفن، تجهیزات صوتی، مانیتور کامپیوتر و تجهیزات بازی با شارژ سریع است، نیازی به اضافه کردن شارژر اضافی ندارید. شارژر. طول کابل 6.57 فوت است.
  • Splice Board Modern Look - این میز 55 اینچی دارای 3 عدد تخته است که با سیاه و سفید و مشکی مخلوط شده است، این باعث می شود میز مدرن، خاص و منحصر به فرد به نظر برسد. همچنین دارای 4 قفسه ذخیره سازی است، شما می توانید بسیاری از چیزها را ذخیره کنید و اتاق پا بسیار بزرگ است.
  • میز با پایه مانیتور متحرک - میز Armocity با پایه مانیتور یک طراحی ارگونومیک است. پایه مانیتور متحرک می تواند ارتفاع مانیتور شما را تنظیم کند و هنگامی که می نشینید و شروع به کار می کنید یا بازی کامپیوتری انجام می دهید، باعث می شود از وضعیت نشستن صحیح استفاده کنید.
  • طراحی شارژ برگشت پذیر - این میز بازی کامپیوتری بزرگ با طراحی برگشت پذیر، می توانید دسکتاپ کوچک مشکی رنگ را در سمت راست یا چپ قرار دهید. بنابراین پورت شارژ می تواند چپ یا راست باشد. اما لطفاً توجه داشته باشید که وقتی در سمت چپ است، 5 سوراخ سمت دسکتاپ سیاه و سفید کوچک 2 در خارج باشد.
  • گارانتی - Armocity 2 سال ضمانت برای میز کامپیوتر 55 اینچی ما ارائه می دهد. اگر هنگام نصب این میز بازی کامپیوتری یا آسیب دیدگی سوالی دارید، فقط با ما تماس بگیرید، پشتیبانی مشتری Armocity تمام مشکلات را در یک روز برای شما حل می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری آرموسیتی
رنگ سفید و مشکی
ابعاد محصول 140.21 x 59.94 x 75.18 سانتی‌متر؛ 20.71 کیلوگرم
مواد فلز
ویژگی های خاص برگشت پذیر
وزن مورد 20.7 کیلوگرم

توضیحات محصول

هدف Armocity این است که به شما اجازه دهد از زندگی در حین استفاده از مبلمان Armocity لذت ببرید. آیا وقتی مانیتور شما قابل تنظیم نیست و باید یک ایستگاه شارژ اضافی برای میز خود پیدا کنید هنگام استفاده از میز، احساس ناراحتی می کنید؟ میز کامپیوتر Armocity تمام خواسته های شما را برای فضاهای اداری منزل شما برآورده می کند. می توان از آن به عنوان میز کامپیوتر، میز بازی، میز کامپیوتر، میز مطالعه نوجوانان، میز ایستگاه کاری استفاده کرد. همچنین یک هدیه عالی برای میز مطالعه تحریر کودکان شماست که فضای کافی برای استفاده در مطالعه یا استفاده در دفتر خانه را در اختیار شما قرار می دهد. مزایا ایستگاه شارژ داخلی - میز کامپیوتر Armocity دارای 3 درگاه USB و 2 پریز برق در بالای میز است، دیگر سیم های نامرتب از اتاق شما آویزان نمی شود. قفسه مانیتور متحرک -




قفسه بالایی برای قرار دادن مانیتور خوب است و مانیتور را به جای سطح میز در ارتفاع سالم نگه می دارد. این یک طراحی ارگونومیک است و باعث می شود از وضعیت نشستن صحیح استفاده کنید.
میز رومیزی ضخیم و قاب فلزی محکم - این میز دارای یک تخته میز فوق العاده ضخیم و فریم فلزی است و به اندازه کافی ضخیم است که یک پایه مانیتور دوگانه را ببندد. ظرفیت وزن: 400 پوند.
مشخصات
رنگ: سیاه سفید و مشکی، اندازه میز: 55.2 اینچ (طول) * 23.6 اینچ (عرض) * 29.6 اینچ (ارتفاع)، اندازه قفسه مانیتور: 23.6 اینچ (طول) * 7.8 اینچ (عرض)* 2.7 اینچ (ارتفاع)، طول کابل شارژ: 6.57 FT (2M)، نوع ایستگاه شارژ: 3 خروجی شارژ + 2 پورت USB. ظرفیت وزن: 400 پوند
آنچه در یک بسته دریافت خواهید کرد:
1 * میز کامپیوتر با پریز و USB، 1 * قفسه پایه مانیتور، 2 * قلاب آهنی، 1 * دستورالعمل نصب، 1 * لوازم جانبی نصب مجموعه کامل.
نکات گرم:
✔ لطفا مطمئن شوید که از پیچ درست استفاده می کنید. استفاده از پیچ نادرست برای مونتاژ میز 55 اینچی مطمئناً باعث شکافتن یا شکستن برد میز کامپیوتر می شود.
✔ اگر می خواهید زمان نصب را کوتاه کنید، می توانید از پیچ گوشتی برقی خود برای سفت کردن پیچ استفاده کنید.
✔کودکان برای استفاده ایمن اجازه ندارند از روی میز بازی کامپیوتری بالا بروند.