1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. گوشواره قلب میخی نقره 925 عیار با روکش طلا مدل...

گوشواره قلب میخی نقره 925 عیار با روکش طلا مدل Swarovski Elements - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Swarovski Elements کریستال 18 عیار با روکش طلا گوشواره قلب میخی نقره 925 عیار برای زنان بسته هدایای دخترانه زنانه J. Rosée Fashion Jewelry JR371
  • Swarovski Elements Crystal 18K Gold Plated 925 Sterling Silver Heart Studs Earrings for Women Ladies Girls Gift Package J.Rosée Fashion Jewelry JR371

ده الی پانزده روز کاری

برند : J.Ros?e

مدل : JR371

قیمت محصول :

18,480,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 20 گرم

معرفی محصول

گوشواره قلب میخی نقره 925 عیار با روکش طلا مدل Swarovski Elements - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

  • 【مفهوم طراحی】 با نام NEVER EVER BE APART. دایره بی پایان زیبا نماد ابدیت عشق است. عشق درهم تنیده باعث می شود که ما هرگز از هم دور نباشیم، مهم نیست برای عاشقان، زوج ها، دوستان یا خانواده ها.
  • 【کریستال از سواروفسکی】 قلب واقعا عاشق با کریستال های اصیل از SWAROVSKI. ما کریستال های SWAROVSKI را به عنوان ماده اولیه خریداری کردیم و به طرز ماهرانه ای در کارگاه های مستقل خود تولید کردیم.
  • 【پارامترها】 ساخته شده از نقره مرغوب 925 و تزئین شده با عناصر سواروسکی کریستال و روکش طلا. اندازه 7.7 * 11.7 میلی متر است. وزن: 2.3 گرم. هر قطعه دارای استاندارد بازرسی SGS سوئیس است.
  • 【هدایای ایده آل برای زنان با بسته گیفت】 در جعبه ای نفیس ارائه می شود که ارزش هدیه دادن را دارد. یک هدیه متمایز برای روز ولنتاین، روز کریسمس، روز سالگرد و هدیه تولد به دوست دختر، همسر، مادر، دوست و دختر شما. مناسب برای شرکت در مهمانی ها، عروسی ها یا لباس های روزمره. وقت آن است که به او نشان دهید که چقدر برای این سورپرایز پیش رو اهمیت می دهید.
  • 【خدمات حرفه ای】 اگر سوالی دارید، لطفا در تماس با ما دریغ نکنید، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین راه حل را به شما ارائه دهیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

 

 

مشخصات محصول

اطلاعات جواهرات

نام تجاری، فروشنده، یا نام مجموعه جی رزی
مهر فلزی 925
فلز نقره
مواد نقره استرلینگ
نوع نگین سواروسکی
پیدا کردن برگشت فشار به عقب

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : ‎ ‎ ‎ 5.6 x 4.7 x 3.2 cm 20 گرم
  • تاریخ اولین عرضه: 11 ژانویه 2019
  • سازنده: J.Rosée
  • ASIN : B07MG78ZKJ
  • کشور مبدا: چین
  • بخش : بانوان

  •  

توضیحات محصول

J. Rosée - ما آرزو می کنیم در بهترین سن شما بهترین هدیه را به شما بدهیم. جواهرات J.Rosée به گرمی مورد علاقه اکثر دختران و زنان است. همه محصولات ما مطابق با استانداردهای کیفیت بین المللی هستند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. ما از سنت خلاق بودن، تامین به‌روزترین عناصر، ساخت محصولات با کیفیت بالا و ارائه بهترین خدمات به مشتریان پیروی می‌کنیم.

از سازنده

Swarovski Elements نقره عیار 925

گردنبند خود را با گوشواره های میخی Swarovski Elements هماهنگ کنید. سطح آنها دارای ظاهر صیقلی با کریستال ها و سنگ های Swarovski Elements است که ظاهری ظریف و ظریف می بخشد. چه یک لباس شب یا یک تاپ شیک، می توانید با این گوشواره های سواروسکی به مجموعه خود اضافه کنید و ظاهری باکلاس ایجاد کنید. علاوه بر این، کاردستی این گوشواره از نقره عیار 925 با کیفیت بالا است و ظاهری جلا و استحکام به آن بخشیده است. به لطف بسته شدن محکم، گوشواره ها در جای خود محکم روی گوش می مانند.

Swarovski Elements نقره عیار 925

طراحی براق و برازنده

این گوشواره های سواروسکی دارای شکلی براق و طراحی منحصر به فرد هستند که آنها را به یک اکسسوری جذاب تبدیل می کند. کریستال‌های سواروسکی متعددی که روی سطح گوشواره قرار گرفته‌اند، لبه‌ای شیک به آن اضافه می‌کنند.

Swarovski Elements نقره عیار 925

ساخت فوق العاده قابل اعتماد

این گوشواره های میخی Swarovski Elements از نقره عیار 925 ساخته شده است که مقاومت چشمگیری در برابر آسیب و زنگ زدگی ایجاد می کند. همچنین، پوشش تصفیه شده، لمسی ایمن را به پوست ظریف گوش ارائه می دهد. همچنین می‌توانید برای قرارگیری مطمئن گوشواره‌ها به بسته شدن پشتی محکم اعتماد کنید.