1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت دید در شب ...

دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت دید در شب مدل JOYWAY Small Cameras - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین‌های کوچک JOYWAY دوربین‌های HD 1080P هشدارهای تشخیص حرکت صوتی و تصویری HD پشتیبانی از کارت T-Flash (تا 128 گیگابایت)
  • JOYWAY Small Cameras 1080P HD Cameras HD Voice and VideoMotion Detection Alerts Support T-Flash card (up to 128GB)

بیش از پانزده روز کاری

برند : JOYWAY

مدل : JOYWAY Small Camera

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 170 گرم

معرفی محصول

دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت دید در شب مدل JOYWAY Small Cameras - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

کاربردهای توصیه شده برای محصول تشخیص حرکت
نام تجاری JOYWAY
نام مدل دوربین کوچک JOYWAY
فناوری اتصال بي سيم
ویژگی های خاص ضبط محلی، دید در شب، سنسور حرکت

درباره این محصول

  • 【دوربین SUPER WIRELESS】:دوربین جاسوسی مخفی (1.1*1.1*1.1 اینچ) فقط کمی بزرگتر از انگشت اشاره است و به راحتی می توان آن را در محیط های مختلف ذخیره کرد. بدون جلب توجه، فیلم و عکس بگیرید. تجهیزات کوچک و نفیس، می توان آن را حتی در زمان قطع برق، با وضوح بالا در شب، یادآور زنگ، آماده به کار طولانی، حمل آسان، کیفیت تصویر با کیفیت بالا و نظارت بر تلفن همراه کنترل کرد.
  • 【دوربین MINI با کیفیت فوق العاده】: دوربین جاسوسی مخفی می تواند ویدئویی با کیفیت فوق العاده بالا، فیلم 1920*1080P و عکس هایی با پیکسل بالا بگیرد. مجهز به جدیدترین سنسور CMOS، می تواند کیفیت تصویر عالی را بهتر از سایر دوربین ها نشان دهد. دیدی با وضوح بالا به شما ارائه می دهد! هنگامی که تلفن iPhone یا Android شما با روتر Wi-Fi (فقط 2.4 گیگاهرتز) پیکربندی شد. سپس می‌توانید ویدیوی زنده را از هر کجای دنیا از راه دور در برنامه مشاهده کنید.
  • 【زاویه دید گسترده 120 درجه و هشدار تشخیص حرکت】: زاویه دید گسترده 120 درجه به شما کمک می کند بیشتر اتفاقات را ببینید، نوری را برای جلب توجه در حین عکاسی در تاریکی ساطع نمی کند، کیفیت تصویر دقیق تری را نسبت به دوربین های دیگر ارائه می دهد. و هنگامی که دوربین مینی حرکت را تشخیص داد، به طور خودکار یک پیام هشدار برای شما ارسال می کند و ویدیوی مربوطه را در کارت SD ذخیره می کند.
  • 【عمر باتری طولانی】: دوربین بی سیم داخلی با باتری قابل شارژ 1000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت بالا، این دوربین می تواند 4-5 ساعت بدون شارژ کار کند، کار بی وقفه 24/7، پوشش خودکار ذخیره سازی اولیه. تراشه پیشرفته و جدیدترین فناوری اتلاف گرما ویژگی های ویژه دوربین وای فای را افزایش داده و مشکل گرم شدن آسان دوربین در حین استفاده را حل می کند.
  • آهنربای قوی داخلی به شما امکان می دهد این دوربین جاسوسی کوچک را روی هر جسم فلزی وصل کنید. فقط به دنبال یک نقطه عالی باشید و آن را تنظیم کنید - نصب بسیار آسان است. با پایه مغناطیسی ارائه شده می توانید دوربین را روی هر سطحی نصب کنید یا به صورت دستی زاویه را همانطور که می خواهید تنظیم کنید. از زبانه فولادی چسب استفاده کنید و می توانید آن را به عنوان دوربین بدنه نیز بپوشید. طراحی فوق العاده کوچک دوربین را قادر می سازد تا در اشیاء معمولی در اطراف خانه یا محل کار قرار گیرد یا در دید ساده پنهان شود.

 

توضیحات محصول

Motion Activated Push Alerts/Alarm
برنامه رایگان Android/iOS به شما امکان می دهد تا کارهایی بیش از پخش و ضبط ویدیو انجام دهید، همچنین می توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر بار که دوربین مینی حرکت را تشخیص می دهد به شما هشدار دهد.

حسگرها زمانی فعال می شوند که در یک اتاق حرکت وجود داشته باشد و شما می توانید برای پخش زنده به برنامه دسترسی داشته باشید و آنچه را که اتفاق می افتد بررسی کنید. مراقب عزیزان و اموال خود باشید.

میدان دید گسترده و Full HD 1080P
دوربین جاسوسی مینی زاویه دید بسیار خوبی به اندازه 150 درجه دارد، بنابراین لازم نیست نگران ثبت کل صحنه باشید.

قادر به ضبط ویدیوهای با کیفیت بالا با وضوح واقعی 1080P است که بسیار واضح و پر از جزئیات است. دوربین جاسوسی همچنین بهترین کیفیت فیلمبرداری را با نور کم کاملاً فراتر از انتظار شما دریافت می کند.

ضبط محلی با کارت Micro SD
کافی است یک کارت micro SD حداکثر 128 گیگابایتی (شامل نمی‌شود) وارد کنید تا بدون WiFi مانند یک دوربین معمولی ضبط کنید. به طور پیش فرض ضبط حلقه را شروع می کند. می توانید آن را به ضبط فعال با حرکت تغییر دهید.

فناوری پیشرفته روی باتری
با وجود طراحی فوق العاده کوچک، این دوربین جاسوسی به باتری داخلی لیتیومی قابل شارژ با کیفیت 1000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. با جدیدترین فناوری باتری، دوربین می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی حدود 4 ساعت با یک بار شارژ کار کند - یک پیشرفت عالی برای چنین دوربین کوچکی. شما هرگز نگران تمام شدن شارژ باتری نخواهید بود زیرا دوربین می تواند به طور همزمان ضبط و شارژ شود. فقط آن را به برق وصل کنید تا 24/7 کار کند.

استفاده بسیار آسان

تنظیم آن به طرز شگفت آوری آسان است. برای آماده کردن دوربین، کافی است راهنمای کاربر ارائه شده را مرور کنید. دوربین جاسوسی مینی برای نظارت بر خانه یا محل کار شما در زمانی که شما دور هستید، یا به عنوان یک دوربین پرستار بچه، برای نظارت بر مراقب، کارمند یا سارق احتمالی، یا یک راه حل نظارت بر دفتر، یا برای ماموران اجرای قانون، ماموران دولتی، بازرسان خصوصی مناسب است. ، مدیران امنیتی شرکت ها، پیشگیری از ضرر خرده فروشی و موارد دیگر.