1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تبلت های طراحی
  4. تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN Innovator Display 16 Graphics Draw...

تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN Innovator Display 16 Graphics Drawing - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تبلت های طراحی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • XP-PEN Innovator Display 16 Graphics Drawing Tablet 15.6 inch Pen Display 1920 x 1080 FHD IPS Drawing Monitor with 92% Adobe RGB Color Gamut for Windows, Mac

ده الی پانزده روز کاری

برند : XP-PEN

مدل : Innovator 16

قیمت محصول :

22,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3 کیلوگرم

معرفی محصول

تبلت طراحی ایکس پی-پن XP-PEN Innovator Display 16 Graphics Drawing - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

 

نام تجاری XP-PEN
رنگ نقره ای، مشکی
فناوری اتصال یو اس بی
سیستم عامل پنجره ها
کیفیت نمایش 1920 x 1080

 

درباره این محصول

  • [لاغر، سریع و براق دیگر نگران تجهیزات درشت نباشید!
  • [نمایشگر FHD با 92% گستره رنگ Adobe RGB]: از فناوری لمینیت کامل استفاده می کند تا ترکیبی یکپارچه از شیشه و صفحه نمایش ایجاد کند و اختلاف منظر را کاهش دهد. Innovator Display 16 تا محدوده رنگی 92% Adobe RGB، طیف رنگ های متنوع و پر جنب و جوشی را ارائه می دهد.
  • [دو چرخ و 8 کلید میانبر]: Innovator Display 16 دارای یک چرخ مکانیکی و مجازی است که انجام چندین عمل را با یک دست ممکن می کند. 8 کلید اکسپرس قابل برنامه ریزی به شما امکان می دهد ایده های خود را تحقق بخشید و گردش کار خود را ساده کنید.
  • قلم PA5 بدون باتری: قلم تا 60 درجه شیب را پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند سایه طبیعی و بدون درز ایجاد کنید. دارای یک پاک کن در انتها، به شما امکان می دهد فوراً علائم ناخواسته را تغییر دهید یا حذف کنید.
  • تطبیق پذیری و سازگاری: Innovator Display 16 (ID160F/ID160F-E) از Windows 10/8/7، Linux (نسخه های تفصیلی) و Mac OS X 10.10 (و بالاتر) پشتیبانی می کند. همچنین با نرم افزارهای محبوب هنر دیجیتال، از جمله Adobe Photoshop، Illustrator، SAI، CDR، GIMP، Krita، Medibang، Fire Alpaca و Blender 3D سازگار است.

 


 

مبتکر 16

نمایشگر قلم طراحی XP-PEN Innovator 16

Innovator 16 Pen Display یک محصول مستقل نیست!

نمایشگر قلم طراحی XP-PEN Innovator 16

XP-PEN یک تامین کننده حرفه ای و قابل اعتماد تبلت های گرافیکی، مانیتورهای نمایشگر قلم، قلم های قلم و غیره است.

تیم ما متعهد به نوآوری بی پایان با هدف آوردن هر هنرمند به عصر دیجیتال با ابزار و فناوری متناسب با نیازهای فردی آنهاست. XP-Pen به یک برند شناخته شده تبلت های گرافیکی دیجیتال تبدیل شده است و واضح است که کاربران در سراسر جهان از ابزار، فناوری و ارزشی که XP-PEN به بازار می آورد قدردانی می کنند.

نمایشگر قلم طراحی XP-PEN Innovator 16

باریک، سریع و براق!

نمایشگر قلم طراحی XP-PEN Innovator 16 با نمایه 9 میلی‌متری پیشرو در صنعت و طراحی براق مشکی و نقره‌ای خود برای طراحی در حال حرکت مناسب است!

XP-PEN Innovator 16 از Windows 10/8/7 و Mac OS X 10.10 (و بالاتر) پشتیبانی می کند. همچنین با نرم افزارهای محبوب هنر دیجیتال، از جمله Adobe Photoshop، Illustrator، SAI، CDR، GIMP، Krita، Medibang، Fire Alpaca و Blender 3D سازگار است.

نمایشگر قلم طراحی XP-PEN Innovator 16

تذکر مهم:

1. Innovator 16 یک محصول مستقل نیست!!!

این دستگاه برای کار کردن باید به لپ تاپ/کامپیوتر متصل باشد. با سیستم ویندوز 10/8/7 (32/64 بیت)، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر سازگار است.

2. نکات دانلود و نصب درایور

دانلود درایور: درایور ما به طور منظم به روز می شود، بنابراین لطفاً برای دانلود جدیدترین درایور به وب رسمی ما بروید و آن را روی رایانه خود نصب کنید.

2.1 قبل از نصب درایور:

لطفاً قبل از نصب درایور XP-PEN، درایور برندهای دیگر را از رایانه خود حذف کرده و راه اندازی مجدد کنید، در غیر این صورت، مشکلات تداخل درایور وجود خواهد داشت.

2.2 برای کاربران ویندوز:

لطفاً تمام برنامه های طراحی را ببندید و هنگام نصب درایور درایور را به عنوان Administrator اجرا کنید. (مهم)

2.3 برای Mac Mojave (10.14)، Catalina (10.15) کاربران:

 

  • Mac Mojave 10.14 یا بالاتر باید «PenTabletSetting» و «PenTabletDriverUX» را ابتدا پس از نصب درایور XP-PEN به لیست دسترسی اضافه کند. جزئیات مراحل لطفاً بخش سؤالات متداول را در وب XP-PEN ببینید.
  • Mac Mojave (10.14) یا بالاتر از ارتقاء سیستم عامل در بخش امنیتی، ابتدا باید برنامه هایی را که به تازگی دانلود کرده اید در لیست دسترسی قرار دهید تا به طور معمول از آن استفاده کنید.

 

3. XP-PEN پشتیبانی فنی مادام العمر را در همه تبلت ها/نمایشگرهای قلم طراحی ما ارائه می دهد

 

  • هنگامی که با استفاده از Innovator 16 مشکل دارید، لطفاً راهنمای سریع را بررسی کنید، XP-Pen را به صورت آنلاین جستجو کنید تا راهی برای کمک بیشتر به ما بیابید، ما همیشه آماده کمک هستیم!
  • اگر سفارش شما در عرض یک سال مشکل سخت افزاری داشته باشد، اکیداً به شما توصیه می کنیم که با XP-PEN تماس بگیرید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم تا آن را با یک محصول کاملاً جدید جایگزین کنید (تا زمانی که محصول غیر ساخته شده توسط انسان آسیب دیده باشد یا بدون آسیب دیدگی).

 

15.6 اینچ منطقه طراحی

باریک، سریع و براق

از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی می کند

 

باریک، سریع و براق

XP-PEN Innovator 16، باریک ترین نمایشگر گرافیکی تا کنون. Innovator Display 16 15.6 اینچی با نمایه 9 میلی متری پیشرو در صنعت و طراحی براق مشکی و نقره ای خود، برای طراحی در حال حرکت عالی است.

از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی می کند

XP-PEN Innovator 16 از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی می کند و به آن امکان می دهد به راحتی و به سرعت حرکات اشاره قلم را حس کند تا از تقلید دقیق از یک جلوه برس کج واقعی اطمینان حاصل کند و انتقال نرم تر و طبیعی تر بین خطوط و ضربه ها را ارائه دهد. شما از یک تجربه طراحی طبیعی آشناتر از همیشه لذت خواهید برد.

15.6 اینچ منطقه طراحی

XP-PEN Innovator 16 برای کار باید به رایانه متصل شود. با سیستم ویندوز 10/8/7 (32/64 بیت)، Mac OS X نسخه 10.10 یا بالاتر سازگار است.

دارای یک منطقه کاری 15.6 اینچی است تا فضای بیشتری برای ایجاد و انجام کار داشته باشید.

پر جنب و جوش

پر جنب و جوش

Innovator 16 با طیف رنگی 92% Adobe RGB، طیف رنگی متنوع و پر جنب و جوشی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد آثار هنری زنده و غنی شده با رنگ های واقعی و جزئیات واضح ایجاد کنید.

جدیدترین قلم غیرفعال P05A

خلاق و سازنده باشید

هر لوازم جانبی مهم است

 

خلاق و سازنده باشید

Innovator Display 16 دارای یک چرخ مکانیکی و مجازی است که به شما امکان می دهد بوم خود را بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید، اندازه قلم مو را تنظیم کنید و موارد دیگر را با دو چرخ انجام دهید.

8 کلید میانبر قابل برنامه ریزی، به شما کمک می کند تا ایده های خود را تحقق بخشید و گردش کار خود را ساده کنید.

هر لوازم جانبی مهم است

Innovator Display 16 دارای یک پایه قابل حمل است که برای جلوگیری از لرزش و کاهش خستگی چشم و سفتی دست طراحی شده است.

جدیدترین قلم غیرفعال P05A

Innovator 16 با حداکثر 8192 سطح حساسیت فشار، کنترل و دقت دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد. با جدیدترین قلم بدون باتری ما، خطوط ظریفی را در تجربه‌ای فوق‌العاده طبیعی و روان ایجاد کنید.

Innovator 16 همچنین دارای یک جا خودکار چند منظوره است تا قلم و نوک خودکار شما را ایمن نگه دارد. می توانید از آن به عنوان پایه قلم یا به عنوان یک قاب برای ایمن نگه داشتن قلم خود در هر جایی که می روید استفاده کنید.

نمایشگر نوآور 16

1. آموزش آنلاین. معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند با نوشتن، ویرایش و حاشیه‌نویسی مستقیماً در فایل‌ها و به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش خود در زمان واقعی، محتوای تعاملی را به صورت بصری ایجاد و توضیح دهند.

2. وب کنفرانس. صفحه نمایش قلم طراحی Innovator16 به شما امکان می دهد برای آموزش از راه دور یا کنفرانس وب، ورود به کلاس تعاملی یا اتاق جلسه در هر زمان و هر مکان، پخش برنامه را شروع کنید.

3. آموزش الکترونیکی. تبلت‌های گرافیکی XP-PEN سفر آموزشی شما را بسیار روان‌تر و آسان‌تر می‌کنند و پخش آموزشی شما را بصری‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

4. بیشتر برای کاوش. جوهر دیجیتالی همزمان با یک تبلت طراحی XP-PEN سازگار با برنامه‌های Microsoft Office مانند Word، PowerPoint، OneNote و غیره. یادداشت‌های دست‌نویس، امضاها و موارد دیگر را به‌صورت بصری ارائه دهید.

 


مشخصات محصول

  • ابعاد محصول : 44.33 x 25.65 x 0.9 سانتی متر; 3.19 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 19 مارس 2021
  • سازنده: XP -PEN
  • ASIN : B08BR72QMG
  • مرجع سازنده: Innovator 16