1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سیسمونی کودکان
  4. تخت خواب کودک مدل Baby Bedside Sleeper - ارسال 10 ...

تخت خواب کودک مدل Baby Bedside Sleeper - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

سیسمونی کودکان
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تخت خواب نوزاد 5 در 1، تختخواب کودک، تخت خواب همراه با اسباب بازی و جعبه موسیقی، تشک، بازی کودک تاشو، تخت مسافرتی قابل حمل برای نوزاد دختر پسر (خاکستری)
  • 5 in 1 Baby Bedside Sleeper, Baby Bassinet, Bedside Cribs with Toys & Music Box, Mattress, Foldable Baby Playard, Portable Travel Crib for Girl Boy Infant Newborn (Grey)

ده الی پانزده روز کاری

برند : NC

مدل : NC

قیمت محصول :

14,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 14.6 کیلوگرم

معرفی محصول

تخت خواب کودک مدل Baby Bedside Sleeper - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

رنگ آ
نام تجاری NC
ابعاد محصول 126L x 76W x 70H سانتی متر
فاکتور فرم تخت نوزاد، Bassinet
مونتاژ لازم است آره

درباره این محصول

  • ???? 【MOBILE 5 IN 1 BABY BASSINET】 آیا به دنبال هدیه ای کاربردی برای والدین جدید هستید؟ تخت نوزاد چند منظوره ما چندین حالت برای استفاده دارد: تخت خواب کودک، تخت مسافرتی، میز تعویض نوزاد برای تعویض لباس یا پوشک، گهواره کودک برای 0-3 سالگی و بازی برای 0-6 سالگی. علاوه بر این، چرخ‌های تعبیه‌شده به‌عنوان سینی سیار کودک برای جابه‌جایی آسان وجود دارد. کاربردهای بیشتری در انتظار شما برای کشف وجود دارد!
  • ???? 【خواب کودک ایمن در کنار تخت کودک】 شامل تسمه های محکم است، می توانید سینی کودک را در کنار تخت خود محکم کنید. دیوارهای جانبی توری قابل تنفس به خوبی تهویه می شوند و در عین حال به شما امکان می دهند کودک خود را به دقت زیر نظر داشته باشید، تمام نرده های محافظ که با مواد نرم پوشانده شده اند از آسیب دیدگی کودک جلوگیری می کنند.
  • ???? 【ارتفاع قابل تنظیم متناسب با هر تختی】 4 سطح ارتفاع قابل تنظیم (17 تا 30 اینچ) از سینی کودک ما وجود دارد، شما می توانید بهترین ارتفاع را برای خود انتخاب کنید. این همچنین به این معنی است که تخت خواب نوزاد ما تقریباً برای تخت، مبل و تاتامی مناسب است.
  • ???? 【جدا کردن و تمیز کردن آسان】 کل حوضه را می توان از قاب جدا کرد، سپس می توانید پارچه غیر سمی را بشویید و قاب فلزی را به راحتی پاک کنید و یک محیط خواب تمیز و ایمن برای کودک خود فراهم کنید.
  • ???? 【جعبه موسیقی و اسباب‌بازی‌ها به کودک آرامش می‌دهند】 اسباب‌بازی‌های آویزان (می‌توانند بچرخند)، موسیقی ملایم حوض کودک تازه متولد شده ما وجود دارد، کودک را سرگرم و آرام می‌کند و در عین حال به رشد اولیه بینایی و شنوایی کمک می‌کند

 

جزییات فنی

نام تجاری NC
رنگ A
ابعاد محصول 126 × 76 × 70 سانتی متر؛ 14.4 کیلوگرم
وزن مورد 14.4 کیلوگرم