1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. خردکن
  4. خردکن غذا AMZCHEF گوشت کوب برقی با موتور قدرتمن...

خردکن غذا AMZCHEF گوشت کوب برقی با موتور قدرتمند - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

خردکن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • خردکن غذا، گوشت کوب برقی AMZCHEF با موتور قدرتمند، کاسه استیل 1.8 لیتری، 2 سطح سرعت، عملکرد ایمنی، مولتی خردکن 300 واتی برای گوشت، میوه ها، غذای کودک، سبزیجات، پیاز

بیش از پانزده روز کاری

برند : AMZCHEF

مدل : HC-208

قیمت محصول :

19,040,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.44 کیلوگرم

معرفی محصول

خردکن غذا AMZCHEF گوشت کوب برقی با موتور قدرتمند - ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • 【خردکن برقی قدرتمند مواد غذایی】 ظاهر فولاد ضد زنگ مینی مولتی خردکن را شیک کرده و کاملا با آشپزخانه شما مطابقت دارد. با 4 تیغه استیل ضد زنگ و موتور قدرتمند می توانید میوه، سبزیجات، گوشت، آجیل، سس و حتی غذای کودک را در چند ثانیه آسیاب کنید.
  • 【دو سطح سرعت】 کلید کنترل را در بالا فشار دهید تا سرعت کار برای مواد با بافت های مختلف انتخاب شود. سوئیچ Ⅰ کنترل سرعت کم است، ایده آل برای سبزیجات، میوه ها، سیر، فلفل، و غیره. سوئیچ Ⅱ یکی با سرعت بالا است، برای گوشت، هویج، کدو تنبل استفاده می شود. استفاده آسان و صرفه جویی در زمان. مینی خردکن برقی افزودنی خوبی برای آشپزخانه شماست.
  • 【ظرف استیل 1.8 لیتری】 بسیار سالم تر از ظرف پلاستیکی و بسیار بادوام تر از ظرف شیشه ای است. مراقب سلامتی خود باشید. طراحی کاربرپسند با مقیاس های محدود روی کاسه به شما کمک می کند تا برای عملکرد بهتر از آسیاب برقی به درستی استفاده کنید. با ظرفیت 1.8 لیتر، می توانید همزمان غذای بیشتری تولید کنید.
  • 【عملکرد ترمز】 برخلاف سایر خردکن های مواد غذایی موجود در بازار، خردکن ما "عملکرد ترمز" را دارد. به محض بلند کردن موتور، تیغه متوقف می شود. به طور موثر از پاشیدن غذا جلوگیری کنید و موتور را به زودی خارج کنید.
  • 【نگهداری و گارانتی】 دستگاه گوشت کوب برقی به راحتی نصب و جدا می شود. توصیه می کنیم بعد از هر بار استفاده، قطعات را تمیز کرده و با یک پارچه نرم خشک کنید. سپس به طور کامل برای فروشگاه نصب کنید. ما یک سال گارانتی ارائه می دهیم. مهربان و آسان برای دریافت پشتیبانی.

جزییات فنی

نام تجاری AMZCHEF
شماره مدل HC-1229
رنگ نقره ای
ابعاد محصول 19.99 x 19.99 x 24.51 سانتی‌متر؛ 1.28 کیلوگرم
ظرفیت 1.5 لیتر
ظرفیت حجمی 1.5 لیتر
توان / وات 500 وات
وزن مورد 1.28 کیلوگرم
ASIN B09H6P27R3

 

توضیحات محصول

خردکن برقی AMZCHEF یک وسیله آشپزخانه ساده و کاربردی در خدمت شماست. دارای طراحی مد روز و عملکردهای قدرتمند است. گوشت کوب کوچک عمدتاً در آشپزخانه خانواده استفاده می شود، جایی که شما گوشت چرخ کرده یا سبزیجات را برای تهیه غذاهای خوشمزه تولید می کنید. با سوئیچ کنترل 2 مرحله ای، می توانید سطح صحیح پر شدن را برای خرد کردن غذا با بافت های مختلف انتخاب کنید. انعطاف پذیری زیادی را به شما ارائه می دهد. شما همچنین می توانید از خردکن غذا برای تهیه مواد خود استفاده کنید. موتور قدرتمند پیاز، کرفس، سیر، هویج و سایر سبزیجات، کاهو، میوه ها، گوشت و غیره را به سرعت خرد می کند. خردکن فولاد ضد زنگ در زندگی روزمره شما ضروری است!

تیغه های فولادی ضد زنگ دو لایه
برداشتن و جمع‌آوری آسان. تیغه‌های S شکل در تمام جهات خرد می‌شوند و مواد را یکدست‌تر می‌کنند. سبزیجات را به راحتی در 6 ثانیه و گوشت ها را در 7 ثانیه خرد کنید. ساده برای تمیز کردن.

سیستم توقف ایمنی
شما می توانید موتور را بالا بیاورید تا تیغه ها بلافاصله متوقف شود و سپس مواد تشکیل دهنده را جدا کنید. بدون پاشیدن غذا و بدون نیاز به منتظر ماندن برای توقف طبیعی تیغه. صرفه جویی در زمان و بسیار امن تر! با این غذاساز می توانید از زمان آماده سازی راحت لذت ببرید!

مشخصات 1. ولتاژ عملیاتی: 220-240 ولت 2. مصرف برق: 300 وات 3. ظرفیت: 1.8 لیتر 4. قطعات جداشدنی، آسان برای تمیز کردن و استفاده 5. نسبت دو سرعت، سرعت بالا / پایین 6. موتور قدرتمند 7. بالا استحکام 4PCS تیغه فولادی ضد زنگ.