1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اغذیه حیوانات
  4. دستگاه اتوماتیک تغذیه گربه و سگ ROYAL POLAR Free Desig...

دستگاه اتوماتیک تغذیه گربه و سگ ROYAL POLAR Free Design Voice Recorder- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

اغذیه حیوانات
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تغذیه گربه و سگ اتوماتیک RoyalPolar، تلگراف غذا با درب قفل چرخشی، پنجره قابل مشاهده، عملکرد حافظه، طراحی بدون گرفتگی و ضبط صدا، کنترل سهم 4 وعده غذایی روزانه 3.5 لیتر
  • مواد فولاد ضد زنگ گونه های هدف سگ گربه نام تجاری ROYAL POLAR ظرفیت 3.5 لیتر حالت کاربری خودکار

بیش از پانزده روز کاری

برند : ROYAL POLAR

مدل : Free Design Voice Recorder

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.06 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه اتوماتیک تغذیه گربه و سگ ROYAL POLAR Free Design Voice Recorder- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【تغذیه زماندار انعطاف‌پذیر】: دیگر خبری از تماس‌های بیدار شدن قبل از سحر نیست، یا وقتی در شب اضافه کاری دارید نگران باشید! تغذیه گربه اتوماتیک با تایمر برای توزیع غذا در زمان مناسب، 1-4 وعده غذایی در روز و 5-100 گرم در هر وعده تا 20 قسمت در هر وعده غذایی، رژیم غذایی سالم و سفارشی برای گربه ها و سگ های شما.
  • 【منبع تغذیه دوگانه】: تغذیه خودکار حیوانات خانگی را می توان با آداپتور 5 ولت DC یا با باتری های 3 بعدی که می تواند به طور مداوم کار کند، تغذیه شود. توزیع کننده غذای خودکار دارای عملکرد حافظه است، بدون نیاز به تنظیم مجدد برنامه تغذیه پس از قطع برق. (باتری در بسته بندی گنجانده نشده است.) مناسب برای والدین حیوانات خانگی با برنامه بسیار شلوغ یا مجردهایی که روزها در یک زمان سفر می کنند.
  • ضبط صدای قابل تنظیم همچنین می‌توانید برای داشتن خوابی خوب در آخر هفته‌ها، صدای ضبط را غیرفعال کنید. صدای آشنا باعث می‌شود حیوانات خانگی شما احساس امنیت کنند و در عین حال به شما کمک می‌کند با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین می تواند در هر زمان تغییر کند.
  • 【ظرفیت و مواد با کیفیت】: 3.5 لیتر برای حیوانات خانگی کوچک تا متوسط ​​و خانواده های چند حیوان خانگی مناسب است. فیدرهای خودکار حیوانات خانگی از مواد غذایی مناسب برای تمیز کردن آسان ساخته شده اند. علاوه بر این، یک کاسه استیل ضد زنگ توصیه شده در مجموعه گنجانده شده است.
  • 【استفاده و نگهداری آسان】: صفحه نمایش LCD داخلی فیدر خودکار گربه امکان نصب سریع را فراهم می کند. پنجره شفاف این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان میزان غذای باقی مانده را بررسی کنید. و مخزن و سینی غذا برای تمیز کردن قابل جابجایی هستند.

جزییات فنی

ابعاد محصول 14.5 x 17.78 x 32.25 سانتی‌متر؛ 1.06 کیلوگرم
وزن مورد 1.06 کیلوگرم
ASIN B0B6SSNFCR
توضیحات محصول
اگر تغذیه گربه کار نمی کند، چگونه می توانم آن را عیب یابی کنم؟
1. لطفا از منبع تغذیه 5 ولت اصلی استفاده کنید.
2. مطمئن شوید که تنظیمات اولیه را انجام داده اید.
هنگام استفاده از آن برای اولین بار، مقدار مشخصی غذای سگ/گربه را در ظرف اضافه کنید. آن را روشن کنید، دکمه تغذیه دستی را به مدت 3-5 ثانیه فشار دهید، هر بار صدای قابل شنیدن حرکت ماشین بلند می شود. پس از 3 بار فشار دادن مکرر آن، و دستگاه به طور معمول کار می کند، غذا می تواند به طور معمول خروجی شود.
سپس، می توانید شروع به تنظیم یک برنامه تغذیه منظم کنید!
3. لطفاً مطمئن شوید که زمان فعلی درست تنظیم شده است.
4. لطفا از اندازه کیبل کوچکتر از 12 میلی متر استفاده کنید، در غیر این صورت باعث گیر افتادن فیدر می شود.
5.لطفاً سطل ذخیره سازی و سطل غلات را تمیز کنید تا از باقیمانده های اضافی جلوگیری شود که ممکن است هنگام توزیع غذا باعث گیر کردن شود.