1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه تصفیه آب
  4. دستگاه تصفیه آب مدل EXPRESS WATER UV Reverse - ارسال ...

دستگاه تصفیه آب مدل EXPRESS WATER UV Reverse - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

دستگاه تصفیه آب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سیستم تصفیه آب اسمز معکوس UV EXPRESS WATER - فیلتر آب 11 مرحله ای UV با شیر و مخزن - فیلتر آب زیر سینک با فیلتر قلیایی برای مواد معدنی ضروری اضافه شده 100 GDP
  • EXPRESS WATER UV Reverse Osmosis Water Filtration System – 11 Stage UV Water Filter with Faucet and Tank – Under Sink Water Filter with Alkaline Filter for added Essential Minerals 100 GDP

ده الی پانزده روز کاری

برند : Express Water

مدل : ROALKUV10M

قیمت محصول :

36,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 14.1 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه تصفیه آب مدل EXPRESS WATER UV Reverse - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری آب اکسپرس
رنگ چند
ابعاد محصول 48.3L x 38.1W x 12.7H سانتی متر
مواد بدون BPA
ظرفیت 4 گالن

درباره این محصول

  • فیلتر آب اسمز معکوس: طعم آب را با سیستم تصفیه آب اسمز معکوس اکسپرس واتر تجربه کنید که تا 99 درصد از سرب، کلر، فلوراید، نیترات، کلسیم، آرسنیک، باکتری و غیره را حذف می کند.
  • سیستم تصفیه آب UV: استریلیزاسیون قدرتمند UV میکروارگانیسم هایی مانند کلیفرم، E. Coli، ویروس ها، باکتری ها، میکروارگانیسم ها و موارد دیگر را از آب آشامیدنی شما حذف می کند.
  • فیلتر آب قلیایی: سیستم فیلتراسیون قلیایی با فناوری مواد معدنی فعال کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سایر مواد معدنی را به نیاز بدن شما درست در آب اضافه می کند.
  • فیلتر آب زیر سینک: پول خود را برای نصب حرفه ای هدر ندهید. طراحی سریع و قابل درک اکسپرس واتر به این معنی است که می توانید همه چیز را در مورد سیستم جدید تصفیه آب خود نصب کرده و درک کنید.
  • کیفیت: با 1 سال استفاده از سیستم‌های اسمز معکوس آب اکسپرس، آسوده خاطر باشید
  • سیستم فیلتر آب زیر سینک: بدون نیاز به پر کردن یا فعال کردن سیستم فیلتر آب قلیایی UV خود، سیستم های تصفیه آب Express Water به طور خودکار مخزن آب شما را با آب آشامیدنی با کیفیت بالا پر می کنند.
  • تشخیص نشت: هر فیلتر آب زیر سینک شامل یک تشخیص نشتی اضطراری است که در صورت تشخیص رطوبت ناخواسته جریان آب را قطع می کند.
  • پشتیبانی در صورت تقاضا: پشتیبانی از کارشناسانی که می توانند به هر یک از سؤالات شما در مورد فیلتر آب جدید پاسخ دهند
  • اجزای شامل: ضدعفونی کننده فرابنفش لامپ Uv 4 گالن شیر مخزن ذخیره آب و بیشتر

 

جزییات فنی

نام تجاری آب اکسپرس
شماره مدل ROALKUV10M
رنگ چندگانه
ابعاد محصول 48.26 x 38.1 x 12.7 سانتی‌متر؛ 14.06 کیلوگرم
ظرفیت 4 گالن
مواد بدون BPA
وزن مورد 14.1 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

با سیستم خانگی خود خالص ترین آب قلیایی را بسازید. عالی در آشپزخانه: طعم آشپزی، قهوه، یخ و نوشیدنی های خود را بهبود ببخشید. تصفیه و استریلیزاسیون اسمز معکوس واقعی UV را تجربه کنید. H2O با طعم تازه فیلتر شده ایمن: تا 99.99 درصد از آلاینده ها از جمله سرب، کلر، فلوراید، سیانید، ژیاردیا، رادیوم، آزبست، کلسیت، فلزات سنگین، باکتری ها، ویروس ها، مواد دارویی و سایر آلاینده های اصلی را حذف می کند. با سیستم لوله اتصال سریع ما به سرعت راه اندازی کنید. نور ماوراء بنفش مجهز به یک چراغ هشدار دهنده است که در صورت کاهش قدرت اشعه ماوراء بنفش به زیر محدوده میکروب کشی به شما هشدار می دهد. شامل شیر آب با جریان سریع با تحویل 0.8 GPM. یک سیستم جمع و جور ساخته شده برای قرار گرفتن در زیر پیشخوان در یک کابینت. بهترین برای مصارف خانگی، آپارتمانی، مسکونی، آب چاه، صنعتی، ماشین آلات و اداری. دارای گواهی یک آزمایشگاه مستقل مطابق با استاندارد NSF 58. اشعه ماوراء بنفش UV-C ویروس ها، ارگانیسم ها و باکتری های موجود در آب را از بین می برد. همراه با مخزن ذخیره سازی 4 گالن (3.2 گالن ظرفیت آب) و پایه مخزن. شامل تمام فیلترهای مورد نیاز برای راه اندازی و 6 ماه اول استفاده است. قابل نصب روی دیوار/کابینت یا به صورت مستقل، ساخته شده برای استفاده داخلی. می‌توان آن را در زیر سینک، زیرزمین یا سایر مکان‌های دور نصب کرد، ممکن است بسته به فاصله‌ای که قصد نصب آن را دارید یا اینکه قصد دارید به یخچال وصل کنید، به لوله‌های اضافی یا پمپ تحویل نیاز داشته باشید. به ازای هر یک گالن آب تولید شده، سیستم بین یک تا سه گالن تخلیه می کند (بسته به فشار و کیفیت آب ورودی شما). این سیستم با اتصالات زیر سینک 3/8 و 1/2 اینچ سازگار است. شامل آچار محفظه فیلتر می باشد. با فشار آب 40-80 PSI کار می کند، ممکن است بسته به فشار آب خود به یک پمپ تقویت کننده یا تنظیم کننده فشار نیاز داشته باشید. آب تمیزتر و راحت تر از هر سیستم پارچ، فیلتر شیر آب یا میز است. سیستم تصفیه آب فرابنفش قلیایی اسمز معکوس 11 مرحله ای اکسپرس واتر ROALKUV10M راه حل کاملی برای آب آشامیدنی شما است.