1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ردیاب لوازم شخصی
  4. دستگاه ردیاب دوربین مدل MIYORI Indi Hidden Camera - ارسا...

دستگاه ردیاب دوربین مدل MIYORI Indi Hidden Camera - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ردیاب لوازم شخصی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تشخیص اشکال دوربین مخفی MIYORI،[ K99 ارتقا یافته 2022 جدیدترین] ردیاب ضد جاسوسی با LCD، سیگنال RF بی سیم GPS ماشین ردیاب استراق سمع دستگاه یاب با عملکرد هوش مصنوعی اضافی، GSM
  • MIYORI Indi Hidden Camera Bug Detector,[ K99 Upgraded 2022 Newest] Anti Spy Detector with LCD, RF Signal Wireless GPS car Tracker Eavesdropping Device Finder with Extra AI Function, GSM

بیش از پانزده روز کاری

برند : MIYORI Indi

مدل : K99

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 300 گرم

معرفی محصول

دستگاه ردیاب دوربین مدل MIYORI Indi Hidden Camera - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

کاربردهای توصیه شده برای محصول جاسوسی
نام تجاری MIRI فرود آمد
فناوری اتصال بی سیم، سیمی
ویژگی های خاص قابل حمل
منبع انرژی AC/DC

در مورد این مورد

  • پیشرفته ترین آشکارساز در سال 2022: آشکارساز دوربین مخفی K99 نسخه ارتقا یافته K18 و K88 با جدیدترین چیپست ارتقا یافته است که می تواند تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، ضد تداخل قوی، حساسیت بالا، محدوده تشخیص فرکانس وسیع و زمان کار طولانی تر را ارائه دهد. پایدارتر و دقیق تر.
  • چند کاره ارتقا یافته با حالت های تشخیص بیشتر: جاسوسی ارتقا یافته K99 4 عملکرد را ارائه می دهد. تشخیص سیگنال RF، تشخیص میدان مغناطیسی، تشخیص مادون قرمز و تشخیص هوشمند که K18، K88 ندارد. به شما کمک می کند دوربین بی سیم دقیق، باگ و ردیاب GPS پنهان شده در خانه و ماشین خود را پیدا کنید. با نمایشگر LED ارتقا یافته، نشانگر سیگنال با نزدیک شدن به منبع سیگنال مشکوک به سطح خطر بالاتری اشاره می کند. این فرآیند جستجو را بصری تر و کارآمدتر می کند.
  • کاربردهای چندگانه: این آشکارساز RF را می توان در خانه ها، دفاتر، هتل ها، متل ها، اتومبیل ها، حمام ها، اتاق های رختکن، مذاکرات تجاری، جلسات محرمانه، مناطق نظامی، سازمان های دولتی، مکان های تفریحی و یا به عنوان اسکنر روزانه استفاده کرد. شما می توانید آن را در هر جایی که به اطراف خود اعتماد ندارید استفاده کنید، این یک هدیه عالی برای افراد تجاری، سیاستمداران، دوست دختران، عاشقان، دانشجویان و کودکان است.
  • حمل آسان: یک شب به هتل بروید، آن را با خود ببرید. به یک سفر طولانی بروید، آن را با خود ببرید. نگران ردیابی ماشین خود باشید، آن را با خود ببرید. یک بار شارژ می تواند به مدت 8-10 ساعت به طور مداوم استفاده شود. حتی بدون کابل شارژ، می تواند نیاز اصلی شما را به خوبی برآورده کند. دستگاه را روشن کنید و وارد حالت تشخیص سیگنال RF شوید. دکمه اول: حالت لرزش/زنگ را تغییر دهید. دکمه دوم: تشخیص میدان مغناطیسی. دکمه سوم: حالت تشخیص مادون قرمز. دکمه چهارم: دکمه حالت هوشمند هوش مصنوعی.
  • رضایت تضمین شده: MIYORI Indi، FOXBITE همیشه متعهد بوده است که بالاترین کیفیت و قیمت های بی نظیر را در آمازون به شما ارائه دهد. ما معتقدیم که این ردیاب اشکال تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر در مورد FOXBITE K99 سؤالی دارید، رسانه های اجتماعی ما را برای راهنمایی گسترده در نحوه استفاده از آن دنبال کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید ما در شیکاگو واقع شده ایم.

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 باتری مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 17.78 x 12.7 x 17.78 سانتی متر; 300 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 26 اکتبر 2021
  • سازنده: MIYORI Indi
  • ASIN: B08JF36QR3
  • شماره مدل: K99


 

 

از سازنده

1

2

دوربین جاسوسی و تشخیص اشکال

کشف انواع تکنولوژی جاسوسی

دریابید که آیا دست‌کار با دوربین مخفی خانه شما را زیر سوال برده است یا اینکه مکانیک تعویض روغن خودروی فرزند شما را ردیابی می‌کند. دستگاه K99 FOXBITE ما ابزارهای جاسوسی، اشکالات، ردیاب‌های GPS، دوربین‌های مخفی، دستگاه‌های نظارت صوتی/تصویری و غیره را جارو می‌کند.

احتمالاً در حال حاضر دوربینی وجود دارد که شما را زیر نظر دارد. با جدیدترین ردیاب جاسوسی K99 شما و خانواده تان با یافتن آسان دستگاه های جاسوسی ناخواسته محافظت خواهید شد.

ردیاب جاسوسی فاکس بایت K99 توسط MIYORI Indi

1

2

3

4

 

اسکنر لیزر مادون قرمز

لنز لیزری ویژه و لیزر LED ارتقا یافته به شما کمک می کند تا دوربین سیمی یا بی سیم نامرئی از جمله دوربین مخفی را با انعکاس نور خاصی بر روی لنز دوربین جاسوسی، دوربین وای فای، دوربین سوراخ سوزنی، دوربین IP و غیره پیدا کنید.

تشخیص میدان مغناطیسی

با استفاده از حالت تشخیص میدان مغناطیسی، می‌توانید آهنرباهایی را که اکثر GPS و سایر دستگاه‌های جاسوسی برای اتصال به وسیله نقلیه خود استفاده می‌کنند، شناسایی کنید.

آشکارساز کاوشگر مغناطیسی به راحتی هرگونه میدان مغناطیسی را در دستگاه هایی مانند ردیاب GPS، میکروفون، دوربین های Pinhole و غیره تشخیص می دهد.

هوش مصنوعی

حالت تشخیص بی‌سیم ارتقا یافته RF K99 می‌تواند تجهیزاتی را که سیگنال‌های فرکانس رادیویی ساطع می‌کنند، مانند دوربین‌های نظارت بی‌سیم، دستگاه ردیابی، اشکالات سیم‌کارت (2G، 3G، 4G)، دستگاه‌های شنود GSM را شناسایی کند.

همه آنها را پیدا کنید!

ردیاب اشکال RF با فرکانس چندگانه

همه دستگاه های ردیابی، گوش دادن و نظارت فرکانس منحصر به فردی را برای انتقال اطلاعات جذب شده به دستگاه اصلی یا رایانه مرکزی دیگر ارائه می دهند. همه آنها را با حالت آشکارساز RF K99 پیدا کنید!

دستگاه های جاسوسی را می توان به عنوان هر شیء خانگی مبدل کرد.

3

دوربین جاسوسی و تشخیص اشکال

باور کنید یا نه، بسیاری از دوربین های بی سیم به سادگی در معرض دید پنهان هستند. پس از استقرار، نگاهی کامل به کل حمام ها و اتاق خواب های آپارتمان یا خانه بیندازید.

چشمان خود را برای اشیایی که به خصوص حجیم هستند و در یک اتاق خاص برجسته هستند، نگه دارید. به عنوان مثال، یک شارژر دیواری بی رنگ باید توجه شما را به خود جلب کند. میزبان شما نیز احتمالاً کیف دستی را در کف اتاق خواب بیراهه نمی گذارد.

دوربین های جاسوسی همچنین می توانند به عنوان تعدادی دیگر از اشیاء معمولی خانگی پنهان شوند.

دستگاه های بی سیم از طریق فرکانس های رادیویی کار می کنند ، K99 می تواند به راحتی دستگاه های دوربین مخفی و GPS را پیدا کند. این دستگاه‌های دستی راهی بی‌هدف برای دانستن اینکه آیا دوربین‌های مخفی در محیط شما وجود دارد، با اطمینان کامل هستند. کار کردن بسیار آسان است و با صدای بوق یا ارتعاش به شما هشدار می دهد. مانند فلزیاب‌ها، ردیاب RF K99 هرچه به هدف خود نزدیک می‌شوید، صدای بوق بیشتری می‌زند.

3

دستگاه‌های ردیابی جاسوسی را می‌توان مخفی یا پنهان کرد:

ساعت زنگ دار، ساعت دیواری، دتکتور دود، آینه، چراغ، لامپ، بلندگو، پریز، کراوات و گیره کراوات، خودکار و غیره.

ردیاب ایرادات نظارتی دوربین مداربسته ردیاب ضد نظارت ردیاب ردیاب میکروفون مخفی ردیاب ردیاب میکروفون مخفی دوربین ها و میکروفون های مخفی