1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین فیلمبرداری
  4. دوربین اکشن جیبی مدل DJI Action 2 Power Combo 4K ...

دوربین اکشن جیبی مدل DJI Action 2 Power Combo 4K - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

دوربین فیلمبرداری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین DJI Action 2 Power Combo 4K با ماژول باتری پیشرفته، FOV 155 درجه، پیوست های مغناطیسی، فناوری تثبیت کننده، ضد آب ایده آل برای ورزش و زندگی روزمره، مشکی
  • DJI Action 2 Power Combo 4K Camera with Extended Battery Module, 155 DEGREE FOV, Magnetic Attachments, Stabilization Technology, Waterproof ideal for Sports and Daily Life, Black

بیش از پانزده روز کاری

برند : DJI

مدل : CP.OS.00000197.01

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 56 گرم

معرفی محصول

دوربین اکشن جیبی مدل DJI Action 2 Power Combo 4K - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری DJI
فناوری اتصال وای فای
نوع فلش مموری میکرو اس دی
رنگ مشکی
ویژگی های خاص ضدآب
اندازه صفحه نمایش 1 اینچ
زوم اپتیکال 3 x
فناوری حسگر عکس CMOS
نام مدل DJI Action 2 Power Combo
اجزای شامل بدنه و لوازم جانبی دوربین

 


درباره این محصول

  • طراحی مغناطیسی خلاقانه اکشن 2 به محیط خود بپیچید به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت لوازم جانبی را تعویض کنید و زندگی را در حال حرکت ثبت کنید.
  • اقدام در حال حرکت، dji action 2 فوق العاده جمع و جور جایی در کیف مسافرتی شما اشغال نمی کند. با بند مغناطیسی و هدبند مغناطیسی، می‌توانید بدون زحمت دوربین سبک وزن را روی سر یا سینه خود قرار دهید و از دنیای اطراف خود عکس بگیرید.
  • فیلمی که خودش صحبت می‌کند، ویدئویی با کیفیت خیره‌کننده 4K/120 فریم بر ثانیه با جزئیات غنی‌تر از همیشه ضبط می‌کند. Fov Ultra Wide Action 2 به شما امکان می دهد در حین کاوش بیشتر از محیط اطراف خود عکس بگیرید
  • محتوای ارزشمند را با یک ضربه به اشتراک بگذارید. برنامه Dji Mimo از ویرایشگر Ai برای انتخاب خودکار و ترکیب لحظات حماسی شما با انتقال های بی عیب و نقص و موسیقی شاداب استفاده می کند.
  • Make a splash dji action 2 درست از جعبه قوی و ضد آب است، به طوری که می توانید همه آن را در ماجراجویی های آبی خود ثبت کنید. واحد دوربین را می توان در عمق 10 متری و در 60 متری در صورت جفت شدن با قاب ضد آب استفاده کرد.

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 2 باتری لیتیوم یون مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 3.9 x 3.9 x 2.2 سانتی متر; 56 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 27 اکتبر 2021
  • سازنده : DJI
  • ASIN : B09FY5CTGS
  • شماره مدل: CP.OS.00000197.01


 

 

توضیحات محصول

بررسی اجمالی dji action 2 نه تنها فوق العاده همه کاره است، بلکه قدرتمندترین دوربین اکشن ما نیز هست. طراحی مغناطیسی نوآورانه به شما امکان می‌دهد بدون زحمت لوازم جانبی خود را تعویض کنید و زندگی را در حال حرکت به تصویر بکشید. از پارکور گرفته تا پیاده‌روی در پارک، قالب را با dji action 2 بشکنید. دارای تمام زمین‌ها، تمام عملکردهای سخت، اکشن 2 ضد ریزش، ضد گرد و غبار و ضد آب تا عمق 10 متری است. 1 و با صفحه نمایش لمسی و لنز ساخته شده از شیشه گوریلا، برای هر ماجراجویی به اندازه کافی بادوام است. همگام‌سازی و اشتراک‌گذاری در حین حرکت محتوایی ایجاد کنید که با dji action 2 متمایز باشد. با برنامه dji mimo، می‌توانید بدون زحمت از نکات برجسته هر ماجراجویی عکس بگیرید، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید. این برنامه مملو از ویژگی های بصری و ابزارهای ویرایش قدرتمند است که همه در دسترس شماست. انتقال سریع فایل از تلفن خود برای مدیریت و انتقال عکس ها و فیلم ها در یک فلش استفاده کنید. منظم نگه داشتن هرگز به این آسانی نبوده است. Timelapse استعداد خلاقانه شما را با یک تایم لپس نمایش متوقف می کند. از شلوغی شهر یا ابرهای طوفانی که با گذشت زمان سریع وارد می شوند، عکس بگیرید. حرکت آهسته 8 برابر، لحظه برخورد، یا شکست یک موج، در حرکت آهسته حماسی تر است. با اکشن 2، حتی می توانید حرکت آهسته را در حین عکسبرداری برای زمان دقیق و آزادی بیشتر فعال یا غیرفعال کنید. زوم دیجیتال به‌طور یکپارچه از عکس‌های نزدیک به عکس‌های دور تغییر می‌کند، حتی در حین عکاسی، تا عمق بیشتری به فیلم‌تان اضافه کنید. در جعبه dji اکشن 2 دوربین × 1 ماژول قدرت × 1 بند مغناطیسی × 1 پایه آداپتور مغناطیسی × 1 کابل برق × 1 یادداشت 1. فقط واحد دوربین اکشن 2 ضد آب است. ماژول صفحه لمسی جلو و ماژول پاور ضد آب نیستند. اگر قصد دارید از dji action 2 برای مدت طولانی در زیر آب مانند هنگام غواصی یا در شرایط فشار بالای آب مانند هنگام غواصی در صخره استفاده کنید، توصیه می شود از کیف ضد آب dji action 2 استفاده کنید. دوربین dji action 2 و قاب ضد آب آن دارای رتبه ضد آب ip68 هستند.

 

 

از سازنده

ساخته شده برای اقدام، و خیلی بیشتر

عملکرد پیشرو در صنعت

یک همدم سرسخت

تثبیت ارتقا یافته

ویرایش بدون زحمت