1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین عکاسی
  4. دوربین عکاسی سونی مدل Sony ZV1F/B Vlog Camera - ارسال ...

دوربین عکاسی سونی مدل Sony ZV1F/B Vlog Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

دوربین عکاسی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین Vlog Sony ZV1F/B برای سازندگان محتوا و ولاگرها سنسور بزرگ 1 اینچی با لنز 20 میلی‌متری زاویه باز، مشکی
  • Sony ZV1F/B Vlog Camera for Content Creators and Vloggers Large 1 inch Sensor with Wide Angle 20mm Lens, Black

بیش از پانزده روز کاری

برند : Sony

مدل : ZV-1F

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 254 گرم

معرفی محصول

دوربین عکاسی سونی مدل Sony ZV1F/B Vlog Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سونی
نام مدل ZV-1F
حداکثر وضوح تصویر وب کم 20.1 مگاپیکسل
اندازه سنسور عکس 1 اینچی
فاکتور فرم فشرده - جمع و جور
وضوح هنوز موثر 21 مگاپیکسل
رنگ مشکی
فناوری اتصال وای فای
اندازه صفحه نمایش 3 اینچ
حالت های عکسبرداری فیلم سینما

 


درباره این محصول

  • سوژه های خود را در فوکوس نگه دارید: فوکوس با دقت بالا باعث می شود سوژه شما کاملاً تیز باقی بماند. 425 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست به گونه ای مرتب شده اند که ناحیه وسیعی از تصویر گرفته شده را پوشش دهند.
  • جزئیات را حتی در نور کم ثبت کنید: به لطف سنسور تصویر انباشته شده Exmor RS 1.0 با 20.1 میلیون پیکسل با حافظه یکپارچه، ZV-1F می‌تواند ویدیوی واضح و با نویز کمی را حتی هنگام عکاسی در مکان‌های با نور کم ضبط کند.
  • بزرگنمایی مرحله ای با کنترل لمسی: تنها با لمس پنل LCD، می توانید به راحتی به نمای دلخواه خود بزرگنمایی کنید. می‌توانید از بین 1.0x/1.5x/2.0x/4.0x برای تغییر سریع زاویه دید انتخاب کنید تا مطمئن شوید بهترین سمت خود را به تصویر می‌کشید.
  • عکاسی را با تایمر شروع کنید: از ویدیوهای رقص گرفته تا عکس‌های اکشن، ZV-1F به شما امکان می‌دهد وقتی آماده بودید بدون ترس شروع به عکاسی کنید. شمارش معکوس تایمر خودکار بزرگ در مرکز صفحه ظاهر می شود تا بتوانید به وضوح ببینید که چه زمانی زمان شروع است.
  • با باتری قابل شارژ USB برای مدت طولانی تری عکاسی کنید: با ZV-1F می توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری از عکاسی در حال حرکت لذت ببرید. دوربین را می توان از طریق درگاه USB نوع C و همچنین از طریق باتری موبایل شارژ کرد و گزینه های زیادی برای روشن شدن از طریق عکاسی در اختیار شما قرار می دهد.
  • رسانه اختصاصی برای عکاسی بدون نگرانی: همه آن را بدون نگرانی از تمام شدن فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند خود ثبت کنید. ZV-1F می‌تواند روی رسانه‌های SD یا SDXC قابل جابجایی ضبط کند و به شما این آزادی را می‌دهد که هر چقدر که می‌خواهید عکس بگیرید.
  • با iMovie و Final Cut Pro X کار می کند: این محصول با Final Cut Pro X و iMovie سازگار است.

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 10.54 x 5.99 x 4.65 سانتی متر; 254 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 14 اکتبر 2022
  • سازنده: سونی
  • ASIN : B0BHKKHNHM
  • شماره مدل ‏: ZV1F /B
  • کشور مبدا: چین

  •  

از سازنده

ZV-1F با کاربری آسان و با کیفیت تصویر خیره کننده، گام بعدی ایده آل برای سازندگان محتوا و ولاگرها است. اطلاعات بیشتر.

بهترین شوت خود را بگیرید

 

رنگ پوست زیبا برای همه

هر زمان که در حال عکاسی هستید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. بدون هیچ تنظیمات خاصی، ZV-1F به دقت رنگ پوست شما را به تصویر می کشد و ظاهری سالم و طبیعی را برای شما تضمین می کند. همچنین یک جلوه پوست نرم وجود دارد که می‌توان آن را در حالت OFF/Low/Mid/High انتخاب کرد تا صافی پوست شما را تنظیم کند.

AF شارپ، چهره روشن

با استفاده از Eye AF، دوربین به‌طور خودکار چهره و چشم‌های انسان را تشخیص می‌دهد و مطمئن می‌شود که در جلوی لنز فوکوس می‌کنید. تغییر فوکوس روی سوژه دیگر آسان است—فقط صفحه را لمس کنید. نیازی به نگرانی در مورد نور نیز نیست، زیرا Face Priority AE به طور خودکار چهره شما را روشن می کند.

ایده آل برای ویدیوهای بررسی محصول

محصولات خود را با یک لمس در مرکز صحنه قرار دهید. فقط کافی است تنظیمات ویترین محصول را تنظیم کنید و به سادگی یک محصول را در مرکز قاب نگه دارید. دوربین به طور خودکار روی آن فوکوس می‌کند—بدون نیاز به حرکات اضافی. اجازه دهید بینندگانتان روی آنچه مهم است تمرکز کنند.

همه چیز را در قاب قرار دهید

با ZV-1F، می‌توانید واقعاً همه آن‌ها را ثبت کنید—این به شما امکان می‌دهد یک سلفی گروهی همراه با یک نمای گسترده از مناظر پس‌زمینه بگیرید. از آنجایی که لنز فوق عریض 20 میلی متر مربعی دوربین، میدان دید وسیع تری نسبت به میدان بینایی انسان ثبت می کند، می توانید تصاویری با عمق و پرسپکتیو چشم نواز، حتی در فضاهای باریک، چه در داخل و چه در خارج از منزل، بگیرید.

تصاویری خیره کننده

 

رنگ های چشمگیر برای مطابقت با سبک شما

بدون نگرانی در مورد ویرایش، از همان ابتدا تصاویر رنگی زیبا بگیرید. با ZV-1F، برای رنگ های فانتزی نیازی به خدمه فانتزی ندارید—فقط از بین 10 پیش تنظیم موجود برای فیلم های سطح حرفه ای که با صحنه و سبک شما مطابقت دارد، انتخاب کنید.

آهسته یا سرعت با لمس یک دکمه

آن لحظات تاثیرگذار را با حرکت آهسته ثبت کنید یا انرژی را برای صحنه های دراماتیک افزایش دهید - همه بدون هیچ گونه ویرایش. با ZV-1F می‌توانید سرعت فیلم‌برداری را فقط با فشار دادن دکمه S&Q تنظیم کنید. با سرعت 5 برابر آهسته تر3 ویدیوی روان بگیرید یا از تصویربرداری هایپرلپس استفاده کنید تا ویدیو را تا 60 برابر سریعتر کنید3 و دید خود را زنده کنید.4 5

فیلم ثابت حتی هنگام راه رفتن

نمایش دنیای اطرافتان به بینندگان، محتوای جذابی ایجاد می‌کند، اما فیلم لرزان می‌تواند کمی حواس‌تان را پرت کند. ZV-1F به شما امکان می دهد حتی در حین راه رفتن به وضوح فیلم بگیرید. تثبیت‌کننده تصویر حالت فعال ۶ کمک می‌کند تا تیرگی تصویر را از عکس‌برداری دستی برای عکس‌های ثابت‌تر به حداقل برسانید.

بوکه آسان با فشار دادن یک دکمه

تنها با فشار دادن سوئیچ بوکه، پس‌زمینه‌ی بدون فوکوس زیبایی را مانند یک حرفه‌ای دریافت کنید. سنسور تصویر بزرگ 1.0 این دوربین امکان بوکه نوری واقعی را فراهم می کند. [Defocus] را انتخاب کنید تا سوژه اصلی در برابر پس‌زمینه بوکه برجسته شود، یا [Clear] را انتخاب کنید تا کل تصویر در فوکوس بماند.

 

صدای واضح حتی در روزهای باد

هنگامی که در خارج از منزل عکاسی می‌کنید و با باد می‌جنگید، ZV-1F همچنان می‌تواند صدای شما را به وضوح ضبط کند، به لطف صفحه نمایش باد ارائه شده که صدای باد را به شدت کاهش می‌دهد.

ویدیوی عمودی ساده ساخته شده است

درست مانند گوشی هوشمند خود، ویدیوهای عمودی7 را برای رسانه های اجتماعی بگیرید. ZV-1F همچنین به شما این امکان را می دهد که فیلم های افقی را در دوربین بدون نیاز به ویرایش اضافی بچرخانید. علاوه بر این، ویدیوهای عمودی به طور خودکار برچسب گذاری می شوند تا بتوانید آنها را مستقیماً به تلفن هوشمند خود منتقل کنید و به شما امکان می دهد محتوای خود را به سرعت در جهان منتشر کنید.

برای انجام کارهای بیشتر به گوشی هوشمند خود متصل شوید

تمام تصاویر و ویدیوهای ضبط شده خود را از طریق Wi-Fi از طریق برنامه Imaging Edge Mobile Plus به تلفن هوشمند خود منتقل کنید. همچنین گوشی شما را به یک کنترل از راه دور برای عکسبرداری از راه دور تبدیل می کند.

برای ضبط صدای واضح طراحی شده است

در داخل یا خارج از منزل، ZV-1F طوری طراحی شده است که همیشه صدای شما را بدون توجه به جایی که در حال عکاسی هستید به وضوح ضبط می کند. میکروفون داخلی 3 کپسولی Directional صدا را از قسمت جلوی دوربین جمع‌آوری می‌کند و صدایی باکیفیت به شما می‌دهد تا بتوانید به جای نگرانی در مورد صدا در حین ضبط، انرژی خود را صرف خلاقیت کنید.

 

کنترل ساده و شهودی

حتی کاربرانی که برای اولین بار از دوربین استفاده می کنند می توانند مستقیماً با ZV-1F به عکاسی بپردازند. نیازی به مطالعه تنظیمات پیچیده نیست. آیکون های کنترل روی صفحه نمایش داده می شوند و به راحتی با یک لمس قابل تنظیم هستند.

هرگز فراموش نکنید که ضبط را فشار دهید

با از دست دادن تصادفی عمل خداحافظی کنید. وقتی ضبط را فشار می‌دهید، چراغ ضبط قرمز می‌درخشد و یک قاب قرمز روی صفحه ظاهر می‌شود، که به شما اطلاع می‌دهد که در حال ثبت موارد مهم هستید.

بدون زحمت قابل حمل

دوربین کوچک و سبک، طوری طراحی شده است که بیرون بیاید، درست مانند گوشی هوشمند شما. به راحتی از زندگی روزمره عکس بگیرید و در حال حرکت محتوا را به دست آورید.

بهترین صحنه ها را انتخاب کنید

فقط صحنه های مورد نیاز خود را منتقل کنید و در زمان و فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند صرفه جویی کنید. با افزودن یک علامت شات در حین فیلمبرداری یا پخش مجدد یک ویدیو، می توانید یک کلیپ 15، 30 یا 60 ثانیه ای 9 را برش دهید و مستقیماً به تلفن هوشمند خود ارسال کنید. Shot Marks همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بعداً به راحتی صحنه‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید پیدا کنید و زمان جستجوی فیلم را کاهش دهید.