1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین عکاسی
  4. دوربین عکاسی مدل Nezini Digital Camera - ارسال 10 الی ...

دوربین عکاسی مدل Nezini Digital Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

دوربین عکاسی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین دیجیتال، دوربین فیلمبرداری فوکوس خودکار FHD 1080P 48 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 16 برابر، دوربین کامپکت دوربین کوچک قابل حمل برای نوجوانان، کودکان، بزرگسالان، مبتدیان (مشکی)
  • Digital Camera, Autofocus Vlogging Camera FHD 1080P 48MP with 16X Digital Zoom, Compact Camera Portable Mini Camera for Teens,Kids,Adult,Beginners(Black)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Nezini

مدل : nezini-1

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 240 گرم

معرفی محصول

دوربین عکاسی مدل Nezini Digital Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری شما نمی دانید
نوع کنترل نوردهی خودکار
فاکتور فرم فشرده - جمع و جور
رنگ سیاه عمیق
حالت های عکسبرداری اولویت شاتر
وضوح تصویربرداری 1080p
نوع لنز بزرگنمایی
نوع منظره یاب نوری
فلاش دوربین ساخته شده در
سطح مهارت تازه کار

 


درباره این محصول

  • [دوربین دیجیتال 48 مگاپیکسلی و HD1080P] این دوربین دیجیتال دارای 48 مگاپیکسل است و از ویدئو با وضوح 1080P پشتیبانی می کند و یک میکروفون داخلی می تواند به شما کمک کند عکس ها یا فیلم های واضح بگیرید و لحظات هیجان انگیز و فراموش نشدنی را ثبت کنید. این دوربین دیجیتال از کارت حافظه 4 تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند (شامل کارت حافظه 32 گیگ، بدون نیاز به خرید جداگانه) لطفاً قبل از استفاده از این دوربین، کارت حافظه را فرمت کنید تا بتوانید مستقیماً از این دوربین وبلاگ نویسی استفاده کنید.
  • [عملکرد دوربین و وب کم فوکوس خودکار] این دوربین یک دوربین دیجیتال ارتقا یافته جدید با عملکرد فوکوس است. برای فوکوس کردن تصاویر واضح و واضح، دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید. دوربین دیجیتال را می توان به عنوان وب کم استفاده کرد. با استفاده از این دوربین دیجیتال می توانید با استفاده از نرم افزارهای اجتماعی مختلف زندگی خود را به اشتراک بگذارید و لحظات استثنایی را ثبت کنید.
  • [عملکرد مکث و زوم دیجیتال 16 برابری] این دوربین دیجیتال از زوم دیجیتال 16 برابری پشتیبانی می کند، زوم را می توان در جزئیات عکس های دور دست یافت. این دوربین مینی دارای عملکرد مکث نیز می باشد، می توانید در حین ضبط یا پخش ویدیو با فشار دادن دکمه «OK» مکث کنید. چراغ پرکننده داخلی می تواند به شما کمک کند در تاریکی عکس هایی با کیفیت بالا بگیرید.
  • [باتری ارتقا یافته و دو باتری موجود است] این دوربین مینی دیجیتال قابل حمل بسیار سبک و کوچک است، کوچکتر از یک گوشی هوشمند است، می توانید به راحتی آن را در جیب خود قرار دهید و آن را در هر زمان و هر مکان حمل کنید. این دوربین کودک دارای دو باتری لیتیوم یون قابل شارژ 3.7 ولتی ارتقا یافته به 700 میلی آمپر ساعت است، عمر باتری بیشتری دارد و برای تعویض باتری و روشن نگه داشتن دوربین در هر زمان راحت است.
  • [چند کاره و هدیه عالی] این دوربین دیجیتال از چند کاره پشتیبانی می کند، دوربین دیجیتال یک وب کم، تشخیص چهره، ثبت لبخند، عکاسی مداوم، سلفی، بسته شدن خودکار و غیره است. این دوربین کامپکت بهترین هدیه برای کودکان، نوجوانان، مبتدیان و سالمندان است. . دوربین های دیجیتال محافظت پس از فروش را ارائه می دهند، اگر مشکل یا نگرانی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید، ما در عرض 24 ساعت راه حل رضایت بخشی را به شما ارائه می دهیم.