1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین عکاسی
  4. دوربین عکاسی مدل Nezini Digital Camera - ارسال 10 الی ...

دوربین عکاسی مدل Nezini Digital Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

دوربین عکاسی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین دیجیتال فوکوس خودکار، دوربین ویدیویی 4K 48 مگاپیکسلی برای YouTube، دوربین فوکوس خودکار برای عکاسی با زوم دیجیتال 16 برابر، کارت SD 32 گیگابایت، 2 باتری (مشکی)
  • Autofocus Digital Camera, 4K 48MP Vlogging Camera for YouTube, Autofocus Camera for Photography with 16X Digital Zoom, 32GB SD Card, 2 Batteries(Black)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Nezini

مدل : 1

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 500 گرم

معرفی محصول

دوربین عکاسی مدل Nezini Digital Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

رنگ: مشکی

نام تجاری شما نمی دانید
فاکتور فرم فشرده - جمع و جور
وضوح هنوز موثر 48 مگاپیکسل
رنگ مشکی
فناوری اتصال وای فای
حالت های عکسبرداری فیلم سینما
نوع فلش مموری کارت SD
نوع لنز بزرگنمایی
نوع منظره یاب نوری
فلاش دوربین ساخته شده در

 


درباره این محصول

  • ????【عملکرد فوکوس خودکار】این دوربین فیلمبرداری عملکرد فوکوس خودکار دارد. در حالت عکس، دکمه عکاسی را به آرامی فشار دهید تا دوربین ثابت بماند. دوربین در این زمان به طور خودکار فوکوس می کند. وقتی می بینید فریم فوکوس روی صفحه از زرد به سبز تبدیل می شود، به این معنی است که فوکوس کامل شده است و سپس دکمه عکاسی را محکم فشار دهید تا عکس فعلی بگیرید. (دوربین را ثابت نگه دارید. در طول این فرآیند و دکمه تیراندازی را رها نکنید).
  • ????【دوربین ویدیویی 4K و کارت SD 32 گیگابایتی】این دوربین دیجیتال مجهز به حداکثر رزولوشن 4K و 48 مگاپیکسل است که می تواند به راحتی تمام لحظات به یاد ماندنی شما را در فیلم ها یا تصاویر با وضوح بالا ثبت کند. این دوربین ولاگ از زوم دیجیتال 16 برابری، مکث ویدیو، ضبط در حین شارژ، ضبط حلقه، عکسبرداری مداوم، تایمر خودکار، کارت SD 32 گیگابایتی پشتیبانی می کند. با جدیدترین تراشه ارتقا یافته برای اطمینان از تصاویر دوربین فیلمبرداری با وضوح بالا و واقعی تر.
  • ????【دوربین کامپیوتر و خروجی HDMI】 دوربین فیلمبرداری را می توان از طریق کابل USB به دوربین وصل کرد. سپس می‌توانید «دوربین رایانه شخصی» را انتخاب کنید تا از آن به عنوان دوربین رایانه شخصی برای لذت بردن از چت ویدیویی یا پخش زنده استفاده کنید. می‌توانید از کابل HDMI برای اتصال مستقیم به تلویزیون (کابل HDMI موجود نیست) برای پخش ویدیو در تلویزیون استفاده کنید.
  • ????【مکث و ضبط در هنگام شارژ】این دوربین فیلمبرداری 2.7k عملکرد مکث عالی دارد که به شما امکان می دهد بدون راه اندازی مجدد فایل جدید به ضبط در همان فایل ادامه دهید. کافی است با فشار دادن دکمه پاور روی دوربین، ضبط را مکث یا مجدداً شروع کنید. این دوربین دیجیتال ولاگ دارای یک باتری لیتیوم یونی 1500 میلی آمپر ساعتی است و از ضبط در حین شارژ پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد برای شارژ تا استفاده مداوم به جریان متناوب یا پاوربانک وصل کنید. .
  • ????【بهترین هدیه و پس از فروش عالی】دوربین vlogging با 2 باتری قابل شارژ ارائه می شود و از ضبط در حین شارژ پشتیبانی می کند و برای عکاسی طولانی مدت عالی است. این دوربین برای کاربران سطح ابتدایی و برای مبتدیان، کودکان، نوجوانان، دانش‌آموزان، افراد مسن برای عکاسی و عکاسی مناسب است. دوربین های دیجیتال محافظت پس از فروش را ارائه می دهند، اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید و ما بهترین راه حل را در عرض 24 ساعت به شما ارائه خواهیم داد.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 17.4 x 14 x 9.8 سانتی متر; 500 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲ نوامبر ۲۰۲۲
  • سازنده: nezini
  • ASIN : B0BDRVPX88
  • مرجع سازنده: 1



     
  •