1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین عکاسی
  4. دوربین عکاسی نیکون Nikon Z7 45.7 MP 4K FX- ارسال ...

دوربین عکاسی نیکون Nikon Z7 45.7 MP 4K FX- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دوربین عکاسی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین بدون آینه Nikon Z7 45.7 MP با فرمت 4K FX + لنز Nikkor Z 24-70mm f/4 S
  • نام تجاری نیکون فاکتور فرم بدون آینه وضوح هنوز موثر 45.7 مگاپیکسل رنگ مشکی فناوری اتصال بلوتوث اندازه صفحه نمایش 3.2 اینچ اندازه سنسور عکس فول فریم (35 میلی متر) وزن مورد 1.2 کیلوگرم وضوح تصویربرداری 4320p نوع لنز زاویه گسترده

بیش از پانزده روز کاری

برند : Nikon

مدل : Z7 45.7 MP 4K FX

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.2 کیلوگرم

معرفی محصول

دوربین عکاسی نیکون Nikon Z7 45.7 MP 4K FX- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سنسور 45.7 مگاپیکسلی BSI CMOS برای عکاسی با وضوح بالا، کیفیت چشمگیر در نور کم و سرعت خواندن سریع برای بهره مندی از عکاسی پیاپی، فیلم ها و ضبط تایم لپس استفاده می شود.
  • ضبط ویدیوی 4K UHD و تایم لپس 8K با استفاده از ویژگی‌های حسگر و پردازنده برای چیزی فراتر از تصاویر ثابت، Z 7 همچنین یک دوربین چندرسانه‌ای بیش از توانایی است. ضبط ویدیو با وضوح UHD 4K (3840 x 2160) با استفاده از ناحیه فول فریم یا ناحیه برش DX در نرخ فریم 30p، 25p یا 24p امکان پذیر است.
  • سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 493 نقطه ای روی سنسور مجموعه ای از 493 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص فاز قرار دارد که 90 درصد از منطقه تصویر را هم به صورت عمودی و هم افقی پوشش می دهد. این فوکوس سریع و دقیق را هم برای عکس‌ها و هم برای ویدیو فراهم می‌کند و با یک منطقه پوشش گسترده، ردیابی سوژه تا نزدیک لبه‌های کادر کار می‌کند.
  • همراه با بدنه دوربین، لنز استاندارد NIKKOR Z 24-70mm f/4 S با زوم استاندارد وجود دارد که محدوده‌ای از زاویه عریض تا طول پرتره را پوشش می‌دهد و دارای حداکثر دیافراگم ثابت f/4 است.

مشخصات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 33.2 x 22.8 x 15.2 سانتی متر; 1.2 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 25 مارس 2019
  • سازنده: نیکون
  • ASIN : B07Q2G7K7J
  • شماره مدل : Z7

از سازنده

Nikon Z7 FX-Format

بیشتر از بدون آینه نیکون بدون آینه

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

نسل بعدی شیشه نیکور.

لنزهای Nikkor Z که توسط پایه Z بزرگ‌تر و فاصله کانونی فلنجی کوتاه‌تر 16 میلی‌متری قدرت می‌گیرند، نور بیشتری را جمع‌آوری می‌کنند و قوانین سنتی «نقطه شیرین» را زیر پا می‌گذارند. توقف کردن برای حداکثر وضوح را فراموش کنید— Nikkor Z در بهترین حالت خود قرار دارد و وضوح گوشه به گوشه را حتی در بازترین دیافراگم خود ارائه می دهد.

منظره یاب جدید 3.6M-Dot Quad VGA

اوه، چه منظره ای! از یک صفحه نمایش QUAD VGA با وضوح فوق العاده بالا استفاده کنید، اپتیک نیکون را برای بزرگنمایی اضافه کنید، از جمله عناصر لنز غیر کروی و پوشش فلوئور، و تجربه ای EVF را خواهید داشت که شبیه به هیچ قبلی نیست. حداقل تاخیر و خاموشی، پوشش 100 فریم*، وضوح گوشه به گوشه و بزرگنمایی تیز. حس منظره یاب اپتیکال را دارد و می‌توانید هم برای عکس‌برداری و هم برای فیلم‌برداری از آن استفاده کنید.

*تقریبی

نمایش اطلاعات مبتنی بر نماد جدید

حواست به جایزه باشه.

تمام اطلاعات مربوطه در خارج از راه نمایش داده می شود و برای چشم آسان است. یک منوی قابل تنظیم جدید درست در داخل منظره یاب ظاهر می شود، بنابراین می توانید به سرعت تنظیمات را بدون برداشتن چشم از عکس تنظیم کنید. حالت‌های فوکوس، تعادل رنگ سفید، نوردهی، تنظیمات VR، کنترل‌های تصویر و موارد دیگر—همه در دسترس چشم. پیش نمایش نوردهی و تغییرات تراز سفیدی، تثبیت کننده تصویر و عمق میدان در زمان واقعی. حتی می توانید عکس یا ویدیویی را که به تازگی گرفته اید مرور کنید.

عملکرد بهتر از لنزهایی که دوست دارید.

بیش از 90 لنز Nikkor هنگام استفاده با آداپتور Mount FTZ اختیاری، تمام وضوح، قدرت تفکیک و عملکرد خود را حفظ می‌کنند و از مزایای VR درون بدنه Z 7، تصویربرداری بی‌صدا، سیستم فوکوس PDAF*، ویدیوی 4K بهره می‌برند. و بیشتر. تقریباً 360 لنز F-Mount Nikkor قابل استفاده است. سازگاری همانطور که فقط نیکون می تواند ارائه دهد.

*پشتیبانی از AF/AE کامل هنگام استفاده از مبدل های تله ای FX یا DX AF-S نوع G/D/E، AF-P نوع G/E، AF-I نوع D و AF-S/AF-I

روی آنچه مهم است تمرکز کنید.

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

تا 5 استاپ تثبیت کننده تصویر VR

سنگ ثابت. تکه تیز.

تثبیت‌کننده تصویر VR 5 محوره درون بدنه روی هر لنز Nikkor Z که استفاده می‌کنید اعمال می‌شود. تا پنج مرحله* تثبیت‌کننده تصویر در پنج جهت - انحراف، پیچ، رول، X و Y. در طول فیلمبرداری، VR اپتیکال با VR الکترونیکی (e-VR) ترکیب می‌شود تا عکس‌های ثابت‌تری داشته باشید. حالت VR معمولی برای سوژه های ثابت. VR ورزشی برای سوژه های متحرک.

*بر اساس استاندارد CIPA. این مقدار زمانی به دست می آید که لنز NIKKOR Z 24-70mm f/4 S با زوم در حداکثر موقعیت تله فوتو وصل شود.

VR برای لنزهای نیکور F-Mount

لنزهای مورد علاقه شما اکنون VR* دارند.

برای اولین بار، لنزهای F-Mount Nikkor مانند AF-S Nikkor 105mm f/1.4E ED یا AF-S Nikkor 14-24mm f/2.8G ED می‌توانند از VR 3 محوره درون بدنه بهره ببرند. لنزهای Nikkor که از قبل دارای واقعیت مجازی هستند، مانند AF-S Nikkor 70-200mm f/2.8E FL ED VR، از مزایای اضافی محور رول برای مجموع VR 3 محوره برخوردار هستند. فقط آداپتور کوه اختیاری FTZ را اضافه کنید و آماده هستید.

*نیاز به استفاده از آداپتور Mount FTZ دارد

لنزهای جدید Nikkor Z

نسل بعدی شیشه نیکور.

پیگیری موضوع جدید

یک چهره را در میان جمعیت دنبال کنید.

چه در سطح چشم با EVF عکاسی کنید و چه در نمای زنده با LCD، فوکوس خودکار منطقه‌ای خودکار به آرامی صورت سوژه شما را ردیابی می‌کند — حتی زمانی که یکی از بسیاری از سوژه‌ها باشد. این سیستم به قسمت بالایی بدنه نیز توجه می کند و زمانی که سوژه شما برای مدت کوتاهی از دوربین دور می شود یا از دید خارج می شود، موقعیت فوکوس را حفظ می کند.

ساخته شده برای ویدئو

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

فول فریم 4K Ultra HD

تولیدات شگفت انگیز از اینجا شروع می شود.

با استفاده از عرض کلی و وضوح حسگر نورپردازی پشت Z 7، فیلم سینمایی 16:9 4K UHD/30p را در فول فریم ضبط کنید. خروجی تمیز در ISO بالا. ضریب برش صفر با لنزهای فول فریم Nikkor Z و F-Mount Nikkor. خواندن کامل پیکسل در حالت DX برای فیلم‌های 4K واضح‌تر با اطلاعات غنی معادل 5K. اوج فوکوس در ضبط 4K و 1080p. عکس‌های 8 مگاپیکسلی همزمان*. این 4K همانطور که قرار بود باشد.

*در حین ضبط 4K

خروجی HDMI 10 بیتی جدید

پردازش پست روانتر و غنی تر. تفاوت بین ضبط 8 بیتی و 10 بیتی چیست؟ فقط حدود 1 میلیارد رنگ بیشتر (64 برابر داده بیشتر) - انعطاف پذیری بسیار بیشتر در پس پردازش. ضبط مستقیم در یک ضبط کننده خارجی اختیاری با خروجی 10 بیتی از طریق HDMI، استاندارد صنعتی. همزمان فایل های فیلم 4k UHD فشرده 8 بیتی را روی کارت حافظه و یک ضبط کننده خارجی ضبط کنید. (پروتکل باز Atomos برای همگام سازی start/stop پشتیبانی می شود.)

PDAF 493 نقطه روی سنسور

نکات داستان. نقاط فوکوس خودکار روی سنسور 493* 90 درصد کادر (تقریباً) را به صورت افقی و عمودی پوشش می دهند. وقتی سوژه ها وارد کادر می شوند، به سرعت به دست می آیند و در سراسر کادر، حتی تا لبه های دور، ردیابی می شوند. *435 PDAF روی سنسور وقتی برای ویدیو در قالب فیلم مبتنی بر FX با فوکوس خودکار تک نقطه ای استفاده می شود.

فوکوس خودکار هیبریدی جدید

بهترین از هر دو جهان.

Z 7 با استفاده از یک الگوریتم AF که برای حسگر فرمت FX خود بهینه شده است، به طور خودکار بین فوکوس خودکار تشخیص فاز سطح کانونی و AF تشخیص کنتراست سوئیچ می‌کند تا فوکوس را تنظیم کند. پیکسل های تشخیص فاز محافظ نور به دقت روی سنسور چیده شده اند تا نور را حفظ کنند و از AF دقیق حتی در نور کم اطمینان حاصل کنند.

شاهکار خود را با ما خلق کنید.

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

Nikon Z7 FX-Format

نصب Z جدید

پیشرفت در طراحی نوری.

17 درصد قطر داخلی بزرگتر از F-Mount تحسین شده نیکون. پهن تر از هر پایه فول فریم موجود*. آن چیزی که با طراحی لنز امکان پذیر است را کاملاً تغییر می دهد. بهبود عملکرد در نور کم روشنایی یکنواخت از گوشه به گوشه. حداکثر دیافراگم به اندازه f/0.95. انتقال سریعتر اطلاعات بین دوربین و لنز این تعادل ایده آل بین قطر پایه، سنسور تصویر بزرگ و فاصله کانونی فلنج است.

*از تاریخ 23/8/18

پردازش تصویر جدید Expeed 6

زنده کردن تصاویر خود

سریع ترین و جامع ترین سیستم Expeed تاکنون. تن های ظریف با رنگ های زنده. سر و صدا را بدون از دست دادن جزئیات سرکوب می کند. سرعت پردازش بیشتر تیز کردن میان رده جدید در کنار تیز کردن معمولی. جبران پراش برای لنزهای متوقف شده ضبط 4K با وضوح میان‌رده، کنترل وینیت، کنترل اعوجاج خودکار و تصحیح انحراف رنگی جانبی. این مغز و ماهیچه Z 7 است.

ISO 64 (قابل ارتقا تا ISO 32)

حساسیت کمتر حساسیت بیشتر

افزایش جذب نور به این معنی است که می توانید بیشتر با حساسیت کمتری عکاسی کنید. و هرچه حساسیت کمتر باشد، جزئیات، محدوده رنگ و کنتراست بیشتر است.

ISO 25600 (قابل ارتقا تا 102400)

خود را در تاریکی بپوشان.

پتانسیل جمع آوری نور بیشتر، کاهش نویز بی عیب و نقص Expeed 6 و لنزهای جدید NIKKOR Z به شما امکان می دهد تا با درخشندگی کاملاً جدید قسمت تاریک نور را کاوش کنید.