1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پیپ و تنباکو
  4. ست پیپ تنباکو یانابیس مدل Yannabis Tobacco Pipes - ارسا...

ست پیپ تنباکو یانابیس مدل Yannabis Tobacco Pipes - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

پیپ و تنباکو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • لوله های تنباکو یانابیس، لوله دود حک شده دست ساز با لوازم جانبی (خراش، عنصر فیلتر، توپ فیلتر، دستگیره های نوک لوله، جعبه، کیسه)
  • Yannabis Tobacco Pipes, Handmade Carved Smoking Pipe with Accessories(Scraper, Filter Element, Filter Ball, Pipe Tip Grips, Box, Bag)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Yannabis

مدل : Yannabis

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 100 گرم

معرفی محصول

ست پیپ تنباکو یانابیس مدل Yannabis Tobacco Pipes - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری یانابیس
مواد چوب
رنگ Pipe-f
پایان بیرونی چوب

درباره این محصول

  • طراحی الگوی منحصر به فرد: دست ساز از چوب طبیعی (چوب قرمز)، وزن لوله تقریباً 0.2 پوند و با کف صاف طراحی شده است، نیازی به پایه لوله ندارد و خود می تواند به خوبی بایستد، به زیبایی روی میز شما کار کند.
  • سالم و لذت بخش: همراه با 3 عدد عناصر فیلتر 9 میلی متری برای تجربه سیگار کشیدن سالم تر و 3 عدد توپ فیلتر برای ایجاد جریان هوای خوب در داخل تنباکو برای طعم کامل.
  • از جمله لوازم تمیز کردن لوله: لوله دود می تواند جدا شود، تمیز کردن بسیار راحت است، و برای تمیز کردن آسان پس از دود کردن، تمیز کننده لوله و خراش 3 در 1 لوله فولادی ضد زنگ وجود دارد.
  • شما دریافت خواهید کرد: 1 عدد لوله دود کردن، 1 عدد اسکراپر 3 در 1، 6 عدد پاک کننده لوله، 3 عدد فیلتر لوله، 3 عدد لقمه لوله، 3 عدد توپ فلزی، 1 عدد کیسه لوله با جعبه هدیه (تصادفی).
  • ایده هدیه عالی برای دوستداران سیگار: ایده آل برای هدیه برای روز پدر، روز کریسمس، روز شکرگزاری، روز معلم و همه دوستداران سیگار.

 

توضیحات محصول

 

ست پیپ دود کردن تنباکو Capo Lily می تواند لوازم جانبی سیگار کشیدن زیادی را به شما ارائه دهد. درست مانند فیلترهای لوله، خراش دهنده لوله 3 در 1، قطعات لوله، پاک کننده های لوله، توپ های فلزی و یک کیسه لوله با جعبه هدیه.

کیت تمیز کردن تنباکو 3 در 1: ریمر دستکاری و پوکر، ساخته شده از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا، مناسب برای خراش دادن داخل لوله، گرد و غبار توتون، دوده، جلوگیری از گرفتگی.
پاک کننده های لوله: معمولا برای تمیز کردن لوله، دوده و بخار آب استفاده می شود.
توپ فلزی: آن را زیر تنباکو قرار دهید، برای تهویه مناسب است. علاوه بر این، می تواند کیفیت سیگار کشیدن را بهبود بخشد و آن را خشک تر کند.
فیلتر لوله: برای جذب برخی از مواد مضر.

لوله تنباکو را می توان به صورت رایگان جدا کرد، تمیز کردن بسیار راحت است: می توانید آنها را آزادانه جدا کنید و نیازی به ابزار جداسازی ندارید و به راحتی تمیز می شوند.

نکاتی برای توجه:

لطفاً مطمئن شوید که لوله قبل از تمیز کردن کاملاً خنک شود. هرگز در حالی که گرم است تمیز نکنید زیرا ممکن است باعث ایجاد ترک شود.

لوله را با آب تمیز نکنید، لطفاً برای تمیز کردن آن از الکل مطلق استفاده کنید و لطفاً مراقب باشید که الکل روی سطح رنگی لوله نریزد، زیرا کم رنگ می شود.

قبل از هر دود، یک لوله پاک کن را از طریق ساقه عبور دهید و بقایای خاکستر و تنباکو را بیرون بکشید.

لطفا از فندک پیپ حرفه ای خود برای روشن کردن تنباکو استفاده کنید تا سطح پیپ نسوزد.

لطفاً در اولین یا دومین استفاده طولانی مدت سیگار نکشید یا پر نشوید.

لطفاً هنگامی که برای اولین بار شروع به استفاده از لوله می کنید، لایه کربن را خراش ندهید، همه لوله های دودی ما دارای لایه کربنی هستند تا دیواره کاسه را از سوختن محافظت کند.

پس از تمیز کردن لوله، لطفاً فوراً ساقه لوله را داخل ساقه لوله قرار ندهید، زیرا مورتیز تمیز شده ممکن است کمی متورم شود، اگر ساقه لوله در این زمان وارد شود ممکن است باعث تغییر شکل ساقه لوله یا ترک شود. لطفاً قبل از مونتاژ صبر کنید تا لوله کاملاً خشک شود.
سافت باکس و جعبه سخت به صورت تصادفی ارسال می شوند.