1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مایکروفر
  4. فر برقی برند Olsenmark مدل OMO2266 - ارسال ۱۰ الی ...

فر برقی برند Olsenmark مدل OMO2266 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مایکروفر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اجاق برقی اولسنمارک با جوجه گردان، 45 لیتری - فر برقی 2000 وات - 100-250 درجه حرارت قابل تنظیم، عملکرد تایمر 60 دقیقه - عملکردهای پخت و پز و گریل چندگانه - لوازم جانبی شامل
  • نام تجاری اولسنمارک رنگ چند رنگ ظرفیت 45 لیتر ویژگی های خاص قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ابعاد محصول 56D x 59W x 42H سانتی متر

ده الی پانزده روز کاری

برند : Olsenmark

مدل : OMO2266

قیمت محصول :

50,400,510,000تومان

مشخصات محصول

وزن 10.6 کیلوگرم

معرفی محصول

فر برقی برند Olsenmark مدل OMO2266 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • تایمر و تنظیمات دما - این محصول دارای حداکثر دمای 250 درجه سانتیگراد است که می توانید با یک صفحه تنظیم دما با استفاده آسان تنظیم کنید. تایمر تعبیه شده به شما امکان می دهد زمان پخت فر را تا 60 دقیقه از قبل تنظیم کنید. توانایی کنترل دقیق فر به این معنی است که می توانید هر بار غذا را به طور کامل بپزید.
  • ROTISSERIE - از پیتزا تا پای، از ماکارونی ترد گرفته تا ماهی: پختن همه غذاهای مورد علاقه شما با اجاق برقی اولسنمارک سریع و آسان است. به لطف عملکرد جوجه گردان، شما قادر خواهید بود در تفت دادن مرغ و برش های بزرگ گوشت به نتایج شگفت انگیزی دست یابید. در غیر این صورت می توانید دو غذا را همزمان بپزید.
  • عمل همرفت - فر به گونه ای طراحی شده است که تمام جنبه های مورد نیاز برای دریافت مقدار مناسب گرما به غذاهای شما را شامل می شود. با وجود هوای گرم در اطراف، غذای شما کاملاً پخته می شود.
  • لوله فولادی ضد زنگ و لامپ داخلی - از لوله گرمایش فولاد ضد زنگ استفاده می کند که دارای پخت سطحی برای گرمایش دو برابر قدرتمند است. سیستم همرفت، گردش هوای گرم شده را تسهیل می کند. لامپ کوره هوشمند، به وضوح رنگ فیزیکی را روشن می کند، پخت غذا را آسان می کند.
  • ظرفیت بزرگ 45 لیتر - ظرفیت 45 لیتری این مایکروویو را برای خانه های مجردی و خانوادگی عالی می کند. دارای یک صفحه چرخشی ساده و یک دستگیره آسان برای درب است. این بسته شامل سینی فر، توری سیمی، دسته سینی پخت و ست جوجه گردان می باشد.

جزییات فنی

نام تجاری اولسنمارک
اطلاعات مدل OMO2266
ابعاد محصول 59 × 56 × 42 سانتی متر؛ 10.58 کیلوگرم
ظرفیت 45 لیتر
نوع نصب توکار
شماره قطعه OMO2266
ویژگی های خاص قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
رنگ چند رنگ
وات 2000 وات
نوع مواد پلاستیک
اجزای شامل فر؛ کارت گارانتی؛ راهنمای کاربری
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 10.6 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

اجاق برقی اولسنمارک با کانوکشن و جوجه گردان، 45 لیتری برای نیازهای بزرگ پخت و برشته کردن، این اجاق برقی 45 لیتری اولسنمارک با همرفت و جوجه گردان عالی است. با عملکرد Rotisserie، این فر اولسنمارک به شما امکان می دهد تا چهار مرغ را به راحتی کباب کنید. می توانید از چندین دستگیره برای کنترل عملکردها یا دمای آن تا 250 درجه سانتیگراد استفاده کنید. پنجره دید بزرگ آن به شما این امکان را می دهد که در حین پردازش غذا به داخل آن نگاهی بیندازید. عناصر گرمایش فولاد ضد زنگ آن پخت و پز یکنواخت را تضمین می کند. فر چند کاره فضای کافی برای پیتزا، رول نان و شیرینی (کیک و غیره) و مرغ کبابی (سیخ) فراهم می کند. مناسب برای گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، غذاهای گیاهی و دسر، چه برای پخت و چه برای کباب کردن، مینی فر ما امکانات بی شماری را در آشپزخانه ارائه می دهد. قدرتمند و