1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه قالیشویی
  4. فرش و سرامیک شوی هاور Hoover مدل F5916 - ارسال ...

فرش و سرامیک شوی هاور Hoover مدل F5916 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دستگاه قالیشویی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Hoover Brush N Wash Carpet And Floor Wash, Grey, F5916

ده الی پانزده روز کاری

برند : Hoover

مدل : F5916

قیمت محصول :

21,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 15 کیلوگرم

معرفی محصول

فرش و سرامیک شوی هاور Hoover مدل F5916 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری هوور
رنگ خاکستری
وزن مورد 15 کیلوگرم
ابعاد اقلام LxWxH 42 × 68 × 52 سانتی متر
نام مدل F5916

 

درباره این محصول

  • قالیشویی Hoover Brush 'N' Wash برای استفاده در فرش ها ایده آل است اما برای تمیز کردن کف های سخت مهر و موم شده نیز عالی است. ویژگی تمیز کردن حرارتی تضمین می کند که هر دو فرش و کف های سخت در کوتاه ترین زمان خشک می شوند.
  • برس های اسپین اسکراب ما در کنار یکدیگر می چرخند و به عمق الیاف توده فرش شما می مالند، کثیفی، زباله ها و لکه ها را برای تمیزی عمیق تر و پایدارتر پاک می کنند.
  • تمیز کردن حرارتی تضمین می کند که هوای گرم به فرش دمیده می شود و به خشک شدن فرش شما در سریع ترین زمان ممکن کمک می کند
  • قالیشویی Brush 'N' Wash نه تنها فرش های شما را تمیز می کند، بلکه کف های سخت شما را نیز تمیز می کند و برای تمیز کردن کامل خانه، کثیفی های عمیق را از بین می برد. این برای خانه‌های خانوادگی شلوغ، مناسب برای مقابله با مناطق پرترافیک به راحتی است. کیت کف سخت به شما امکان می دهد کف های سخت خود را با خیال راحت بشویید تا از نتایج تمیزی بی نقص اطمینان حاصل کنید.
  • این محصول چندمنظوره همچنین از مواد شوینده برای طراوت و نوسازی فرش و قالیچه‌های شما با کنترل نوسانی تمیز برای مقابله با مناطق پر ترافیک استفاده می‌کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری هوور
شماره مدل F5916
رنگ خاکستری
ابعاد محصول 42 × 68 × 52 سانتی متر؛ 15 کیلوگرم
ظرفیت 6 لیتر
مواد پلاستیک
وزن مورد 15 کیلوگرم

 

از سازنده

Hoover Brush N Wash F5916

Hoover Brush N Wash برای کف و فرش های سخت ایده آل است. این کف شوی هوور با فناوری های پیشرفته و قدرت مکش بالا، نواحی را عمیقا تمیز می کند. هیچ چیز بهتر از آب کثیفی را نمی‌شوید. از ماشین شستشوی فرش و کف سخت Hoover Brush 'N' Wash F5916 استفاده کنید تا از قدرت پاک کنندگی برتر آب استفاده کنید و کف و فرش های سخت را در یک لحظه به طور کامل تمیز کنید. دستگاه کف ها را با سرعت فوق العاده سریع با نتایج کارآمد تمیز می کند، آبکشی می کند و خشک می کند. از مواد شوینده برای نرم کردن لکه های سرسخت استفاده می کند و فرش و کف شما را بوی تازه می دهد. این واشر دارای طراحی فوق العاده جمع و جور است تا تجربه کاربری راحت را به شما ارائه دهد.

F5916

این ماشین لباسشویی Hoover F5916 دارای فناوری Brush 'N' Wash است که آلودگی های سخت جاسازی شده را نه تنها از روی کف، بلکه از فرش و موکت نیز پاک می کند. با کیت کف سخت دستگاه، ابزار لازم برای تمیز کردن انواع کف و نواحی را با سهولت و کارایی در اختیار دارید. همچنین دارای فناوری SpinScrub است که از برس های با کارایی بالا برای شستشوی عمیق الیاف فرش برای تمیزی یکنواخت و کاملاً تمیز استفاده می کند. این ابزار همچنین از مواد شوینده برای مقابله با کثیفی ها و لکه های سرسخت استفاده می کند و بوی تازه ای از خود به جای می گذارد. پس از انجام نظافت، ضربه حرارتی عملکرد تمیز کننده، کف و فرش ها را خشک می کند تا بتوانید بدون لیز خوردن روی آن ها قدم بگذارید. این ابزار Hoover Brush N Wash دارای یک موتور 1400 واتی است که قدرت لازم برای مکش بالا را به آن می دهد.

یک راه حل راحت

این کف شوی هوور دارای فناوری TwinTank است که آب تمیز و کثیف را جداگانه ذخیره می کند. این باعث می شود که آن را به انتخاب بهداشتی تری نسبت به تمیز کردن با دستشویی و سطل تبدیل کند. ظرفیت آب تمیز 4 لیتر و ظرفیت آب کثیف 3 لیتر است.

  • تکنولوژی SpinScrub
  • تمیز کردن گرم
  • فرش و کف سخت
  • 1400 وات
  • مخزن آب تمیز 4 لیتری

تکنولوژی SpinScrub

تمیز کردن گرم

فرش و کف سخت

 

تمیز کردن گرم

تمیز کردن حرارتی تضمین می کند که هوای گرم روی فرش دمیده می شود و به خشک شدن فرش شما در سریع ترین زمان ممکن کمک می کند.

فرش و کف سخت

قالیشویی Brush 'N' Wash نه تنها فرش های شما را تمیز می کند، بلکه کف های سخت شما را نیز تمیز می کند و برای تمیز کردن کامل خانه، کثیفی های فرو رفته در عمق را از بین می برد. این برای خانه های خانوادگی شلوغ مناسب است و به راحتی با مناطق پرترافیک مقابله می کند. کیت کف سخت به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت کف‌های سخت خود را بشویید تا از نتایج تمیزی بی‌نظیر اطمینان حاصل کنید.

تکنولوژی SpinScrub

برس های SpinScrub ما در کنار یکدیگر می چرخند و عمیقاً در الیاف توده فرش شما می مالند، کثیفی ها، زباله ها و لکه ها را برای تمیز کردن عمیق تر و پایدارتر پاک می کنند.

 

قدرت شوینده

 

 

 

 

قدرت شوینده

این محصول چند منظوره همچنین از مواد شوینده برای طراوت و نوسازی فرش ها و قالیچه های شما استفاده می کند، با یک کنترل نوسان تمیز برای مقابله با مناطق پر ترافیک.