1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. قهوه ساز آماست مدل Amaste CM 1003AE - ارسال 20 ...

قهوه ساز آماست مدل Amaste CM 1003AE - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قهوه ساز آماست، قهوه ساز سبک رترو با قهوه جوش شیشه ای 25 اونس، قهوه ساز با فیلتر قهوه قابل استفاده مجدد و سه حالت دم کردن، گرم نگه داشتن 30 دقیقه، سفید زیبا با رزگلد
  • Amaste Coffee Maker, Retro Style Coffee Maker with 25 Oz Glass Coffee Pot, Coffee Machine with Reusable Coffee Filter & Three Brewing Modes, 30minute-warm-keeping, Elegant White with Rose Gold

بیش از پانزده روز کاری

برند : Amaste

مدل : CM 1003AE

قیمت محصول :

9,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 709 گرم

معرفی محصول

قهوه ساز آماست مدل Amaste CM 1003AE - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری دوست داشتی
ظرفیت 709 گرم
رنگ سفید زیبا با رزگلد
ویژگی های خاص قابل حمل، فیلتر دائمی
نوع قهوه ساز دستگاه قهوه ساز قطره ای

درباره این محصول

  • این قطعاً یک قطعه هنری ضروری برای زندگی ظریف شما است. قهوه ساز AMASTE Retro با یک قهوه جوش شیشه ای با طراحی درجه یک می تواند آشپزخانه، اتاق نشیمن و دفتر کار شما را به خوبی تزئین کند. این قهوه ساز شما را قادر می سازد از انواع قهوه مورد علاقه خود مانند کاپوچینو و لاته لذت ببرید. همچنین دستگاه قهوه ساز قطره ای با اندازه 6.3*7.8*10.8 اینچ فضای زیادی را جذب نمی کند، بنابراین می توانید آن را به هر مکانی حمل کنید.
  • بهترین کیفیت را بچشید: قهوه ساز 5 فنجانی با کیفیت برتر ما قهوه ای غنی، خوشمزه و تازه را برای شما دم می کند. تنظیم قدرتی که می خواهید شما را فراموش نشدنی می کند، چه ملایم، چه متوسط ​​یا قوی. این دستگاه قهوه با یک سر اسپری عرضه می شود تا آب را به طور یکنواخت در زمین پخش کند تا ضمن حفظ طعم دانه تازه، نرمی دم را افزایش دهد.
  • برای درست کردن یک فنجان قهوه عالی در خانه، نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید. این قهوه‌ساز کوچک با فیلتر قهوه قابل استفاده مجدد، به این معنی است که دیگر نگران خرید دائمی قهوه‌های کاغذی نباشید. طراحی ضد چکه و گیج آب قابل مشاهده به قهوه اجازه می دهد بدون هیچ گونه آشفتگی در قابلمه جاری شود. علاوه بر این، قهوه ساز آماست باریک و با استفاده آسان فقط به فشار یک دکمه نیاز دارد و فیلتر به راحتی جدا می شود و برای تمیز کردن آسان از روی شاسی بلند می شود.
  • وقتی صحبت از ماشین‌های قهوه‌سازی می‌شود که به زیبایی ظاهرشان کار می‌کنند، غلبه بر AMASTE کار سختی است. قهوه جوش ما قهوه تازه دم شما را به مدت 30 دقیقه گرم نگه می دارد تا بعد از دم کشیدن طعم آن حفظ شود. در عین حال، اگر بیش از 30 دقیقه از آن استفاده نکنید، قهوه ساز به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود. همچنین، برای کمک به شما در تعیین میزان مصرف قهوه، کاراف شیشه ای و مخزن آب دارای سطوح مشخص شده اند.
  • ما می خواهیم محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت را به همه ارائه دهیم. ملزومات کامل - قاشق و راهنمای کاربر. تمامی محصولات ما دارای گارانتی 1 ساله هستند. عجله کن! برو قهوه ساز عالی خود را اینجا بیاور.

جزییات فنی

نام تجاری تو دوست داشتی
شماره مدل CM 1003AE
رنگ سفید زیبا با رزگلد
ابعاد محصول 16 × 19.81 × 27.43 سانتی متر؛ 708.51 گرم
ظرفیت 709 گرم
توان / وات 600 وات
مواد پلاستیک
ویژگی های خاص قابل حمل، فیلتر دائمی
وزن مورد 709 گرم
نمک B0BHWZDZCS