1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مودم و روتر
  4. مودم روتر تی پی لینک TP-Link AC5400 مدل Archer C5400X ...

مودم روتر تی پی لینک TP-Link AC5400 مدل Archer C5400X - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

مودم و روتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • روتر بازی وای فای سه باند TP-Link AC5400 (Archer C5400X) – روتر بی سیم MU-MIMO، CPU چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتز 64 بیتی، اولویت اول بازی، تجمع لینک، فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت، زمان پخش منصفانه

بیش از پانزده روز کاری

برند : TP-Link

مدل : Archer C5400X

قیمت محصول :

37,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.36 کیلوگرم

معرفی محصول

مودم روتر تی پی لینک TP-Link AC5400 مدل Archer C5400X - ارسال 20 الی 25 روز کاری

نام تجاری تی پی لینک
سلسله AC5400
کلاس باند فرکانس سه باند
نوع بی سیم 802.11n، 802.11ac
دستگاه های سازگار کامپیوتر شخصی

درباره این محصول

  • جایزه JD Power - بالاترین رضایت مشتری برای روترهای بی سیم 2017 و 2019
  • روتر Wi-Fi ساخته شده برای گیمرها: CPU چهار هسته ای 64 بیتی 1.8 گیگاهرتز پیشرو و رم 1G بارگذاری را تسریع می کند
  • 8 پورت LAN گیگابیتی و 1 پورت WAN گیگابیتی، با Link Aggregation، می‌توانید دو پورت را برای دو برابر کردن سرعت اتصال ترکیب کنید.
  • وای فای سه باند AC5400 بیش از یک باند 2.4 گیگاهرتز (1000 مگابیت در ثانیه) و دو باند 5 گیگاهرتز (2167 مگابیت در ثانیه)، یک باند را به ترافیک بازی اختصاص می دهد.
  • MU-MIMO و AirTime Fairness توان کل و نرخ پاسخ را به حداکثر می‌رسانند. افزایش برد، دریافت را تقویت می‌کند و Beamforming Wi-Fi هدفمند را برای متصل نگه داشتن دستگاه‌ها در فواصل دورتر از سایر روترهای اینترنت بی‌سیم ارسال می‌کند. امنیت پیشرفته: از شبکه و دستگاه‌های متصل خود با یک دستگاه رایگان محافظت کنید. اشتراک مادام العمر TP-Link HomeCare با آنتی ویروس سطح بعدی، کنترل های والدین قوی، و QoS. بهینه سازی پویا ترافیک را برای از بین بردن تاخیر در اولویت قرار می دهد.

 

 فنی

نام تجاری TP-Link
ابعاد محصول 28.8 x 28.8 x 18.39 سانتی‌متر؛ 1.36 کیلوگرم
شماره مدل کالا آرچر C5400X
سازنده TP-Link
سلسله AC5400
نوع اتصال وای فای
نوع بی سیم 802.11n، 802.11ac
تعداد پورت های اترنت 9
ولتاژ 120240 ولت
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 1.36 کیلوگرم

 

از سازنده

د

د

مشخصات فنی:

  • سه باند 2.4 گیگاهرتز (1000 مگابیت در ثانیه) + 5 گیگاهرتز (2167 مگابیت در ثانیه) + 5 گیگاهرتز (2167 مگابیت در ثانیه)
  • پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی 1.8 گیگاهرتز + 3 پردازنده کمکی
  • 1 گیگابایت رم
  • 8 عدد پورت اترنت گیگابیتی
  • 2 x 3.0 USB
  • 8 برابر آنتن خارجی
  • بلوتوث (برای راه اندازی)
  • با الکسا کار می کند

مسلح و آماده برای عمل

یک CPU چهار هسته ای 64 بیتی 1.8 گیگاهرتز پیشرو، سه پردازنده کمکی و 1 گیگابایت رم به طور خستگی ناپذیر در قلب مرکز فرماندهی شبکه شما کار می کنند در حالی که موتور بهینه سازی پویا برای از بین بردن تأخیر بی وقفه کار می کند. Wi-Fi باورنکردنی AC5400 با MU-MIMO و Airtime Fairness هر اتصالی را با سرعت و دقت برای به حداکثر رساندن توان عملیاتی و نرخ پاسخ ارائه می دهد.

س

د

f

د

 

اولویت بندی هوشمند ترافیک

موتور بهینه‌سازی پویا به‌طور بی‌وقفه برای شناسایی ترافیک، بهینه‌سازی توان عملیاتی و ریشه‌کن کردن تأخیر برای خدمات با کیفیت برتر طبق از پیش تنظیم‌های استاندارد یا تنظیمات سفارشی کار می‌کند.

برای داشتن مزیت تاکتیکی در طول حملات داغ، برخوردهای PvP و مسابقات رتبه بندی شده، بازی را بر همه فعالیت های دیگر اولویت دهید. وقتی بازی نمی‌کنید، برای تماشای فیلم‌های 4K همه‌جانبه با وضوح خیره‌کننده، پخش جریانی سریع داشته باشید.

سرعت تاول وای فای

با سرعت وای فای سه باند باورنکردنی AC5400 روی 2.4 گیگاهرتز (1000 مگابیت در ثانیه) و دو باند 5 گیگاهرتز (2167 مگابیت در ثانیه) وارد عمل شوید. سه باند Wi-Fi ساده کردن شبکه شما و ماندن در رقابت در گرماگرم نبرد را آسان تر می کند.

یک باند را به ترافیک بازی اختصاص دهید در حالی که دو باند باقیمانده Wi-Fi پرسرعت را به بقیه خانه‌تان تحویل می‌دهند، یا Smart Connect را فعال کنید و بهترین باند وای‌فای را برای هر دستگاهی که روتر را وارد نمی‌کند، هوشمندانه به اوج می‌رساند. کارایی.

Wi-Fi برای هر دستگاه

روتر بازی از MU-MIMO و Airtime Fairness استفاده می‌کند تا نیازهای Wi-Fi شما را درک کند و هر اتصالی را با سرعت و دقت انجام دهد و سرعت کل و نرخ پاسخ را به حداکثر برساند.

معیارهای کالیبره‌شده و الگوریتم‌های پیچیده تعیین می‌کنند که روتر چگونه زمان پخش را تقسیم می‌کند و جریان‌های Wi-Fi اختصاصی را در هر دستگاه توزیع می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به جای مبارزه با متحدان خود برای پهنای باند، روی از بین بردن مخالفان تمرکز کنید.

معماری پردازش آزمایش شده در نبرد

چهار هسته ای یعنی قدرت. یک CPU چهار هسته ای 64 بیتی 1.8 گیگاهرتز پیشرو، سه پردازنده کمکی و 1 گیگابایت رم به طور خستگی ناپذیر در قلب مرکز فرماندهی شبکه شما کار می کنند تا قدرت مورد نیاز برای شکستن با اطمینان را ارائه دهند.

در حالی که سه پردازنده مشترک تقاضای Wi-Fi را متعادل می کنند، CPU چهار هسته ای هر سرویس، رشته و برنامه کاربردی را برای سرعت بخشیدن به بارگذاری و ارائه گیم پلی روان اجرا می کند.

 

د

د

د

د

 

حفاظت جامع از تهدید

از سیستم خود در برابر تهدیدات مخربی که می توانند از طریق دانلودها و به اشتراک گذاری فایل به صورت مخفیانه نفوذ کنند، دفاع کنید. TP-Link HomeCareTM، مجهز به Trend MicroTM، با امنیت قدرتمند، آنتی ویروس داخلی و جلوگیری از نفوذ پیشرفته، از هر دستگاهی در برابر آخرین تهدیدات سایبری محافظت می کند.

مرور ایمن تر با دسترسی VPN

وای فای عمومی می تواند خطرناک باشد. با دسترسی به اینترنت از طریق سرور VPN داخلی روتر، از داده های خود محافظت کنید، که هر زمان که از Wi-Fi عمومی استفاده می کنید، یک اتصال VPN رمزگذاری شده را به خانه شما باز می گرداند.

هنگام مرور وب و بارگیری فایل ها در Wi-Fi عمومی ایمن بمانید زیرا شتاب VPN اتصال OpenVPN به روتر شما را در خانه سرعت می بخشد.

برند مورد اعتماد

تیم تحقیق و توسعه در سطح جهانی ما، تولید عمودی ساده و کنترل کیفیت دقیق ما را قادر ساخته است که در 22 سال گذشته به طور مداوم محصولات با کیفیت بالا و استثنایی ایجاد کنیم.


 

اتصال سیمی دوبل

Archer C5400X دو برابر بیشتر از سایر روترها، پورت های اترنت گیگابیتی را ارائه می دهد. رایانه‌های شخصی، تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی خود را به یکی از هشت پورت اترنت گیگابیتی وصل کنید تا اتصالات سیمی سریع و مطمئن بدون نیاز به سوئیچ جداگانه داشته باشید.

برای دو برابر کردن سرعت اتصال از 1 گیگابیت بر ثانیه به 2 گیگابیت در ثانیه برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS) و رایانه‌های شخصی، دو پورت LAN را با استفاده از Link Aggregation ترکیب کنید. برای اتصال مودم های DOCSIS 3.1 برای بهترین سرعت اینترنت در صنعت، پورت WAN را با یک پورت LAN ترکیب کنید.