1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز گیمینگ مدل EUREKA ERGONOMIC Manual Height - ارسال 10 ...

میز گیمینگ مدل EUREKA ERGONOMIC Manual Height - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز دستی EUREKA ERGONOMIC با قابلیت تنظیم ارتفاع 152x66cm میز کامپیوتر بزرگ میز اداری میز بازی چند منظوره با پد ماوس سیستم مدیریت کابل
  • EUREKA ERGONOMIC Manual Height Adjustable Desk 152x66cm Large Computer Desk Office Desk Multi-functional Gaming Desk w Mouse pad Cable Management System

ده الی پانزده روز کاری

برند : EUREKA

مدل : ERK-IMOD-60B

قیمت محصول :

43,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 25.9 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ مدل EUREKA ERGONOMIC Manual Height - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری EUREKA ارگونومیک
شکل مستطیل شکل
ابعاد محصول 152.4D x 70W x 62H سانتی متر
رنگ مشکی
سبک نوین
مادهء اصلی فولاد
نوع متریال بالا چوب مهندسی شده
نوع پایان لمینت شده
ویژگی های خاص ارگونومیک، قابل تنظیم
نوع اتاق دفتر

 


درباره این محصول

  • 【قابل تنظیم ارتفاع دستی】 میز قابل تنظیم ارتفاع دستی دارای 5 لایه است که هر لایه 5 سانتی متر متفاوت است. محدوده ارتفاع قابل تنظیم میز اداری 62-82 سانتی متر است. میز کامپیوتر برای افراد با قد و نیازهای مختلف مناسب است که می تواند به طور موثر خستگی را از بین ببرد و از سلامتی محافظت کند.
  • 【رومیزی بزرگ】 رومیزی فوق العاده بزرگ 152x66 سانتی متر که می تواند همه بازی ها و لوازم اداری را در خود جای دهد. عمق 66 سانتی متری فاصله دید سالم از صفحه نمایش را تضمین می کند و می تواند فضای کافی برای بازوهای شما فراهم کند.
  • 【ظاهر ساده و مدرن】این میز کامپیوتر چندکاره دارای طراحی ساده و مدرن است که برای محیط های مختلف اداری چه در دفتر، چه در اتاق خواب و چه در ایستگاه کاری شخصی شما مناسب است.
  • 【طراحی انسانی】 سوراخ های کابل چپ و راست (50 میلی متر) کابل های آشفته شما را روی میز لپ تاپ شما تحت کنترل نگه می دارد. پاهای براق مسابقه ای شکل، فضای زیادی را برای پاها و کابینت شما فراهم می کند. یک پد ماوس صاف با دقت بالا برای اطمینان از دقت و نرمی حرکت ماوس ارائه شده است.
  • 【مواد با کیفیت بالا】 ساختار قاب میز بازی از فولاد نورد سرد ساخته شده است که برای تحمل وزن 150 کیلوگرم به اندازه کافی پایدار است. صفحه رومیزی از ام دی اف سازگار با محیط زیست، ضد خش، ضد آب ساخته شده است، تمیز کردن آسان و استفاده ایمن است. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید، تیم خدمات مشتری حرفه ای خدمات عالی را به شما ارائه می دهد.

ییات فنی

نام تجاری اورکا ارگونومیک
شماره مدل ERK-IMOD-60B
رنگ مشکی
ابعاد محصول 152.4 × 66 × 62 سانتی متر؛ 25.9 کیلوگرم
مواد چوب مهندسی شده
ویژگی های خاص ارگونومیک، قابل تنظیم
وزن مورد 25.9 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

طراحی ساده و مدرن میز کامپیوتر را برای استفاده در هر مکانی مناسب می کند: اتاق مطالعه، دفتر کار، اتاق خواب، استودیو.
رومیزی فوق العاده بزرگ 152x66 سانتی متری می تواند بیش از دو مانیتور کامپیوتر و تمامی تجهیزات و لوازم اداری را در خود جای دهد. میز اداری به اندازه کافی عمیق است که فاصله چشمی سالم بین شما و کامپیوتر را حفظ می کند و فضای بزرگی را برای دستان شما فراهم می کند.
پایه های میز دارای 5 سطح ارتفاع 62-82 سانتی متری هستند که می توان آن ها را به صورت دستی تنظیم کرد تا به شما در یافتن راحت ترین ارتفاع کمک کند. میز کامپیوتر با قابلیت تنظیم ارتفاع برای اعضای خانواده با قد های مختلف مناسب است و می تواند با صندلی هایی با ارتفاع های مختلف سازگار شود.
پایه ها و فریم میز از فولاد نورد سرد ساخته شده است که کاملاً محکم است و می تواند 100 کیلوگرم را تحمل کند. رویه میز از مواد محافظ محیط زیست ام دی اف ساخته شده است و رومیزی با روکش پودری دارد که صاف و ضد آب است و به راحتی خراشیده نمی شود.
گوشه های میز بازی صاف است و به راحتی در اثر برخورد صدمه نمی بیند. دو سوراخ کابل 50 میلی متری به سازماندهی کابل ها و تمیز نگه داشتن دسکتاپ کمک می کند. یک پد ماوس صاف گنجانده شده است.
EUREKA محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی را ارائه می دهد. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید و تیم حرفه ای خدمات مشتری راه حل هایی را به شما ارائه خواهد کرد.