1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ویدئو پروژکتور
  4. ویدئو پروژکتور مدل 1000ANSI Lumen High Brightness - ارسال 1...

ویدئو پروژکتور مدل 1000ANSI Lumen High Brightness - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ویدئو پروژکتور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ویدئو پروژکتور با روشنایی بالا 1000ANSI Lumen، پروژکتور بلوتوث وای فای بومی 1080P 5G پشتیبانی از 4K HDR10، پروژکتور سربار LED فیلم هوشمند فول اچ‌دی برای تلویزیون تلفن اندرویدی iOS استیک لپ‌تاپ خانگی کسب و کار
  • 1000ANSI Lumen High Brightness Video Projector,Native 1080P 5G Wifi Bluetooth Projector Support 4K HDR10,Full HD Smart Movie LED Overhead Projector for iOS Android Phone TV Stick Laptop Home Business

ده الی پانزده روز کاری

برند : Pxodyda

مدل : Pxodyda

قیمت محصول :

29,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.76 کیلوگرم

معرفی محصول

ویدئو پروژکتور مدل 1000ANSI Lumen High Brightness - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری Pxodyda
فناوری اتصال وای فای
رنگ پروژکتور وای فای هوشمند Native 1080P-1000ANSI Lumen

درباره این محصول

  • 【سینمای خانگی را هوشمندتر کنید】 سیستم‌عامل اندروید 9.0 ارتقا یافته با CPU MStar 4Core 1.55G، سریع‌تر و روان‌تر اجرا می‌شود. فشار هوشمند در زمان واقعی آخرین اخبار داغ و مطالب مورد علاقه‌تان، همه چیز روی صفحه‌نمایش بیشتر مورد علاقه شماست. سازگاری با برنامه اصلی قوی‌تر تماشای فیلم، نمایش، سریال و موسیقی به صورت آنلاین بدون محدودیت. 2.4G/5G وای فای و پورت شبکه گیگابیتی، آینه صفحه نمایش دستگاه هوشمند و تماشای ویدیوهای آنلاین بدون تأخیر. ایجاد یک سینمای خانگی هوشمند همهجانبه هرگز آسانتر نبوده است.
  • 【تجربه تماشای خود را افزایش دهید】 وضوح 1920x1080 بومی، رمزگشایی 4K و روشنایی بالا 13000LM، تصویر فوق العاده اچ دی با جزئیات واضح و درخشان را حتی در طول روز به شما می دهد. دارای صفحه نمایش LCD ممتاز HD با مقیاس رنگ گسترده P3 و بازیابی رنگ کامل OriTone، تصویر واضحی را روی یک صفحه نمایش بزرگ 200 اینچی به شما ارائه می‌کند. MEMC&HDR10 اضافه شده تا همه چیز را در فیلم‌ها یا بازی‌های سریع روشن کند، به فیلم‌ها و نمایش‌ها جان ببخشد و تجربه سرگرمی شما را ارتقا دهد.
  • 【لذت صوتی شگفت انگیز همهجانبه】 بلندگوهای مخروطی کامپوزیتی با برد کامل + صدای مخروطی تشعشع باس، قابل مقایسه با بلندگوهای سطح حرفه ای، جلوه صدای سوپر باس به شما کمک می کند عمیقاً در هر صحنه غوطه ور شوید. انتقال پایدار و با سرعت بالا تراشه بلوتوث 5.0، شما را قادر می سازد با اتصال به انواع مختلف ایرفون/هدفون/بلندگوی بلوتوث، لذت صدای عالی را به گوش خود بیاورید. اجازه دهید جلوه صدای تکان دهنده در اتاق شما پر شود یا فضای تفریحی خصوصی خود را ایجاد کنید.
  • 【فناوری پیشرفته آن را بادوام می کند】 پروژکتورهای ما دارای یک موتور نوری انحصاری و کاملا مهر و موم شده با سیستم فیلتر هوا هستند که جریان هوای پاک را در داخل تضمین می کند و به طور موثر از آلودگی نوری جلوگیری می کند و خنک کننده را بهبود می بخشد. با این موتور جدید، روشنایی لامپ را می توان افزایش داد. به طور کامل برای افزایش روشنایی تصویر تا 5 برابر، و همچنین افزایش عملکرد رنگ، کاهش پوسیدگی نور و نویز، افزایش طول عمر. پروژکتور شما را برای مدت طولانی‌تری همراهی می‌کند.
  • 【با دقت ساخته شده】مفهوم طراحی خودروی اسپرت، ظاهری ساده، عملی و در عین حال زیباشناختی. از لنزهای پوششی نوری چند لایه استفاده کنید، انتقال نور نهایی سطح روشنایی تصویر را افزایش می‌دهد. فناوری انعکاس منتشر Eyecare 2.0 برای فیلتر کردن نور آبی ارتقا یافته است، نه اینکه فقط نور آبی را فیلتر کند. شما راحت تماشا می‌کنید، اما همچنین به شیوه‌ای سالم تماشا می‌کنید. زوم دیجیتال و حالت‌های تصحیح کیستون چندگانه شما را از محدودیت‌های فضا رها می‌کند، کاملاً متناسب با طرح جلو/جانب یا سقف است.

 

توضیحات محصول

پروژکتور هوشمند 4K

پروژکتور فول اچ دی وای فای

ویدئو پروژکتور بازی

پروژکتور LCD با روشنایی بالا

 

هیجان صحنه اکشن متحرک سریع را احساس کنید

با استفاده از فناوری MEMC و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، تا حد زیادی از ایجاد لرزش، ارواح و عقب‌نشینی جلوگیری می‌کند و اجازه می‌دهد صحنه‌های اکشن با حرکت سریع با حداقل تاری حرکت دیده شوند.

تقویت کننده روشنایی تصویر 1000 ANSI Lumen-Image

لومن 1000ANSI واقعی فوق العاده بالا، هر جزئیات و رنگی را می توان حتی در روز روشن نشان داد. زیبایی جهان را با عمق غوطه ور و واقع گرایی، سیاهی خالص و روشنایی واقعی احساس کنید.

سرگرمی درخشان 4K

با پشتیبانی از وضوح 4K Ultra HD، HDR 10 و وضوح اصلی 1920*1080، کنتراست 16000:1 به فیلم ها و نمایش ها جان ببخشید. هر چیزی را که تماشا می کنید با میلیاردها رنگ دقیق دوباره کشف کنید و کیفیت تصویر چشمگیر طبیعی و زیبا را ببینید.

ویدئو پروژکتور خانگی

تجربه سینمای خانگی خود را به سطح بعدی ببرید

کیفیت تصویر اصلی ترین پایه پروژکتور است. بنابراین، ما سرمایه گذاری زیادی برای ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر به مشتریان خود می کنیم.

با افزودن طیف رنگی گسترده P3 و فناوری بهبود کیفیت تصویر OriTone، هر رنگ در تصویر زنده می شود و رنگ تصویر یکنواخت و واقعی را تولید می کند. برای تجربه تماشای فیلم جدید، اشباع پر جنب و جوش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

این پروژکتور فول اچ دی نه تنها از چندین لایه لنزهای تمام شیشه ای استفاده می کند، بلکه هر لنز پوشش داده شده است و در نتیجه نرخ انتقال نور بالای 98 درصد را به همراه دارد. هر پرتو نور به طور کامل برای یک تصویر روشن تر استفاده می شود.

پروژکتور 4k با بلوتوث وای فای

موتور نوری پیشرفته -- روشن تر، پایدارتر، ساکت تر و عمر طولانی تر

همه سازندگان ادعا می کنند که آنها یک موتور نوری تمام مهر و موم شده را انتخاب می کنند اما هر موتور نوری مهر و موم شده یکسان نیست.

پروژکتور جدید ما پیشرفت بزرگی کرده است، همه چیز از جمله سیستم خنک کننده مهر و موم شده است. سیستم گردش داخلی و خارجی دوگانه به اضافه فیلتر تصفیه و تصفیه با راندمان بالا، بهتر گرد و غبار کوچک را فیلتر می کند تا جریان هوای داخلی همیشه تمیز باشد. حتی می توان فیلتر را با یک فشار، بدون زحمت برای حفظ پروژکتور تعویض کرد.

یک مکانیسم اتلاف گرما خوب می تواند 100٪ منبع نور را تولید کند، روشنایی بالاتری را ارائه می دهد و در عین حال عملکرد پایدار را در هر محیطی تضمین می کند و نرخ فروپاشی نور سه ساله را کمتر از 12٪ می کند.

مواد بادوام تر و عملکرد پایدارتر به شما این امکان را می دهد که از سینمای خانگی خود برای مدت طولانی تری لذت ببرید.

جزییات فنی

نام تجاری Pxodyda
ابعاد بسته بندی 35.8 x 34.6 x 20.8 سانتی متر؛ 3.76 کیلوگرم
سازنده Pxodyda
رنگ پروژکتور بومی وای فای هوشمند 1080P-1000ANSI Lumen
وزن مورد 3.76 کیلوگرم