1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ویدئو پروژکتور
  4. ویدئو پروژکتور مدل Multimedia Mini Projector - ارسال 10 ا...

ویدئو پروژکتور مدل Multimedia Mini Projector - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ویدئو پروژکتور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مینی پروژکتور چند رسانه ای، ویدئو پروژکتور قابل حمل LED، پشتیبانی از 1080P سازگار با Fire TV Stick، PS4، HDMI، AV و USB…
  • Multimedia Mini Projector, LED Portable Video Projector, 1080P Supported Compatible with Fire TV Stick,PS4,HDMI,AV and USB…

ده الی پانزده روز کاری

برند : Generic

مدل : White-2602

قیمت محصول :

4,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 900 گرم

معرفی محصول

ویدئو پروژکتور مدل Multimedia Mini Projector - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری عمومی
ویژگی های خاص قابل حمل
فاکتور فرم قابل حمل، جیبی
نوع نصب پایه سقفی
رنگ سفید-2602
نوع کنترلر کنترل دکمه
حداکثر اندازه تصویر 50 اینچ
رابط سخت افزاری پورت AV، USB، HDMI
روش کنترل از راه دور

 


درباره این محصول

  • پورژکتور چند رسانه ای قابل حمل: این پروژکتور اندازه جیبی فقط 173mmx128mmx65.5mm (0.53kg) است. دارای قابلیت حمل کوچک است، مهم نیست کجا هستید، می توانید از یک شب فیلم عالی با خانواده و دوستان خود لذت ببرید.، این سالن خصوصی عالی شماست.
  • پشتیبانی از 1080P: پروژکتور مینی چند رسانه ای مجهز به آخرین فناوری ها است، از وضوح Full HD 1080P پشتیبانی می کند. تصاویر زیبا و واضح را برای فیلم های فیلم ارائه می دهد که به شما امکان می دهد یک جشن بصری خیره کننده را در خانه یا خارج از منزل تجربه کنید.
  • عملکرد عالی: ویدئو پروژکتور اندازه های نمایش را از 16.5 اینچ تا 50 اینچ ارائه می دهد. بهترین فاصله پخش را توصیه کنید: 1.2 تا 1.5 متر بلندگوهای داخلی کیفیت صدای اصلی و شفافیت کریستالی را ارائه می دهند. کیفیت صدا می تواند نیازهای روزانه شما را حتی بدون بلندگوهای خارجی برآورده کند. این نه تنها برای تماشای فیلم، بلکه برای انجام بازی و تماشای ورزش نیز مناسب است.
  • اتصال چند رسانه ای: برای برقراری ارتباط مستقیم با گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود، به یک نور HDMI، یک Micro USB به HDMI یا یک آداپتور Type-C به HDMI نیاز دارید که بستگی به دستگاه های ios یا اندروید شما دارد. برای تحقق اتصال بی سیم، یک آداپتور نمایش Wi-Fi برای Screen Mirroring و Screen Cast نیاز است. در مورد سرویس پخش، بهتر است Fire stick، Google Chromecast یا Roku را برای تماشای همه سرویس‌های پخش دریافت کنید (توجه: آداپتورهایی در بسته گنجانده نشده است.)
  • گارانتی 2 ساله: ما به مشتریان خود 2 سال ضمانت بازگشت وجه 100٪ و خدمات مشتری و پشتیبانی فنی حرفه ای ارائه می دهیم. لطفا در صورت داشتن هر گونه مشکل با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

 

جزییات فنی

نام تجاری عمومی
ابعاد بسته بندی 22.4 x 20 x 9.6 سانتی متر؛ 900 گرم
شماره مدل کالا سفید-2602
سازنده FunLites
رنگ سفید-2602
فاکتور فرم قابل حمل، جیبی
وزن مورد 900 گرم

 

توضیحات محصول

مینی پروژکتور چند رسانه ای، ارزشمند است که شما یک پروژکتور برای لذت بردن از سرگرمی های خانگی خود داشته باشید و در هر زمان به عنوان هدیه به دوستان، کودکان، عاشقان و اعضای خانواده خود داشته باشید. نکات گرم 1. بهترین اثر در محیط تاریک برای تماشای تلویزیون یا بازی کردن است. 2. بدون پشتیبانی از صدای دالبی. اگر ویدیویی را با صدای Dolby روی پروژکتور پخش کنید، پروژکتور هیچ صدایی منتشر نمی کند. 3. 4 سوراخ در قسمت پایین پروژکتور وجود دارد. وقتی آن را روی سقف قرار می دهید، لطفا ابتدا لاستیک را بیرون بکشید و سپس پایه سقفی پروژکتور را نصب کنید.