1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ویولن
  4. ویولن آکوستیک MIRIO Violin 4/4 Full Size- Acoustic Violin - ...

ویولن آکوستیک MIRIO Violin 4/4 Full Size- Acoustic Violin - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ویولن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ویولن MIRIO 4/4 سایز کامل - ویولن آکوستیک برای بزرگسالان / دانش‌آموزان - ویولن چوب جامد با روغن دست مالیده - جعبه سخت و لوازم جانبی همراه - کمانچه با آبنوس برای مبتدیان، نوازنده متوسط
  • MIRIO Violin 4/4 Full Size- Acoustic Violin for Adults/Students- Hand Oil Rub Highly Flamed Solid Wood Violin -Hard Case and Accessories Included-Ebony Fitted Fiddle for Beginners, Intermediate Player

بیش از پانزده روز کاری

برند : MIRIO

مدل : MIRIO

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.81 کیلوگرم

معرفی محصول

ویولن آکوستیک MIRIO Violin 4/4 Full Size- Acoustic Violin - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

رنگ: قهوه ای

نام تجاری MIRIO
اندازه پر شده
رنگ رنگ قهوه ای
ابعاد اقلام LxWxH 30.5 x 12.7 x 58.4 سانتی‌متر
نوع متریال بالا صنوبر

درباره این محصول

  • ویولن‌های آکوستیک سایز کامل حکاکی‌شده با دست، ساخت و ساز با کیفیت بالا، ساخته‌شده از پشت و کنار افرا با شعله‌ی زیاد (افرا به طور طبیعی کهنه می‌شود)، رویه صنوبر با دانه‌های جامد، و اتصالات آبنوس، شامل روکش روغنی جذابی است. این باعث می شود یک ابزار بسیار بادوام باشد که برای سال ها دوام می آورد. زمانی که لازم نیست نگران نمرات یا ناامید کردن یک معلم موسیقی باشید، این ویولن است.
  • بادوام با توجه دقیق به جزئیات دستگیره تنظیم از چوب آبنوس جامد ساخته شده است، ضریب اصطکاک مناسب است، تنظیم و تنظیم آن آسان است.
  • شامل دو کمان از چوب برزیل با موی اسب مغولی، رشته های آلیس اضافی، پل و کلوفون، تکیه گاه قابل تنظیم، و کیف سخت سبک وزن با جیب و بند شانه است. مناسب برای بازیکنان مبتدی بزرگسال تا متوسط.
  • کاردستی برتر تخته انگشتی مانند گیره ها و قسمت چانه از آبنوس ساخته شده است. پفنگ با منبت کار دستی و بسیار جذاب است و پشت آن طرحی زیبا با لاک روغن دستی روی آن است. این ویولن برای بزرگسالان، مبتدیان مانند همه آلات موسیقی گروه و ارکستر، ظریف است.
  • کیف حمل سخت با رطوبت سنج 4/4 اندازه کامل قاب ویولن مستطیل مجلل حرفه ای، ویژگی های مطلوب در عین حال سبک و بادوام است. ویژگی های رطوبت سنج، جیب صفحه موسیقی تمام طول در بالای این کیف با زیپ های قوی. پایان جذاب به زیبایی زهی آلات موسیقی، این ویولن جلا داده شده ساتن دارای طراحی روغنی شعله‌ور و جذاب است. خلق و خوی هنری خود را تقویت کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر به درستی از این ویولن ها مراقبت کنید، می توانند تا آخر عمر برای شما دوام بیاورند. کریسمس، روز شکرگزاری، روز کودک و غیره، گارانتی مادام العمر MIRIO یک ضمانت مادام العمر و 60 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد.

 

توضیحات محصول

ویولن MIRIO 4/4 صنوبر به طور ویژه برای پاسخگویی به نیازهای یک هنرجوی تازه کار ویولن، نوازندگان متوسط ​​تا پیشرفته ساخته شده است. ویولن با صفحه انگشتی و وسایل آبنوس، روکش آنتیک زیبا و لحن و طنین استثنایی، ساز بادوام، قابل اعتماد، موثر و توانا برای مبتدیان است. این ویژگی دارای وضوح عالی، پاسخ دهی قابل توجه، بالای صنوبر جامد و لحن روشن و گرم است و ابزاری را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که می توانند با اطمینان مهارت های خود را توسعه دهند.

بسته شامل: 1 x

4/4 ویولن جامد صنوبر 1 x قاب
سخت مستطیلی با رطوبت سنج، 2 عدد
کمان آبنوس ،
4 عدد رشته جایگزین ، 1 عدد رزین، 1 عدد تکیه گاه شانه فیبر کربن ، 1 عدد پارچه تمیز کننده
MIRIO