1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. چرخ گوشت
  4. چرخ گوشت و سوسیس ساز Nestling مدل 2800 Watt- ارسال ...

چرخ گوشت و سوسیس ساز Nestling مدل 2800 Watt- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

چرخ گوشت
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چرخ گوشت و سوسیس ساز برقی Nestling®، موتور مسی قدرتمند 2800 وات
  • رنگ قرمز نام تجاری تودرتو مواد فولاد ضد زنگ و پلاستیک سبک ابزار وزن مورد 3.68 کیلوگرم

ده الی پانزده روز کاری

برند : Nestling

مدل : 2800 Watt

قیمت محصول :

58,800,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.68 کیلوگرم

معرفی محصول

چرخ گوشت و سوسیس ساز Nestling مدل 2800 Watt- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  •  چرخ گوشت - این چرخ گوشت یک ابزار آسیاب 2800 واتی است، می تواند گوشت و سبزیجات را چرخ کند، برای تهیه گوشت چرخ کرده و قیمه ایده آل است.
  • ???? 3 بشقاب برش - که در قطر توری متفاوت است، برای آسیاب درشت (1 سانتی متر)، متوسط ​​(7 میلی متر) و ریز (5 میلی متر) قابل استفاده است، با قیف سوسیس و چسب کیبه می توانید همبرگرها، کوفته ها را درست کنید. ، نان گوشت، سوسیس و غیره. این چرخ گوشت برقی را دوست خواهید داشت.
  • ???? 3 موقعیت سوئیچ - روشن/خاموش/معکوس. در صورت گیر کردن، دستگاه را با فشار دادن کلید ON/0/R در موقعیت «R» خاموش کنید. مار در جهت مخالف می چرخد ​​و سر خالی می شود. جداسازی آسان برای تمیز کردن و محفظه های ذخیره سازی برای نگهداری ایمن از ضمیمه های دستگاه چرخ کن.
  • ???? مواد گوشت کوب - گوشت چرخ کن ساخته شده از مواد غذایی، قسمتی که با غذا تماس می گیرد می تواند از آلودگی مواد جلوگیری کند. آلیاژ آلومینیوم ضخیم و عضلات شکم سطح بالا، دارای کیفیت قوی ضد خوردگی و بادوام است، همچنین دارای لاستیک ضد لغزش است. پا.
  • ????نکته - تمام قسمت ها را به طور کامل در آب گرم تمیز کنید. همیشه قطعات را بلافاصله پس از شستشو خشک کنید تا عمر مفید بیشتری داشته باشند. قطعات را در ماشین ظرفشویی نشویید.

جزییات فنی

نام تجاری تودرتو
رنگ قرمز
ابعاد محصول 30.6 x 15.3 x 34 سانتی متر؛ 3.68 کیلوگرم
توان / وات 2800.00
مواد فولاد ضد زنگ و پلاستیک
خاموش شدن خودکار نه
ویژگی های خاص ‎★ چرخ دنده فلزی فولاد ضد زنگ با کارایی بالا با دوام فوق العاده طولانی★ سه دیسک فولادی ضد زنگ سوراخ دار با سوراخ های 5 میلی متری، 7 میلی متری و 1 سانتی متری★ مافین سوسیس★ کیت Kubbe★ سوئیچ ایمنی دوگانه★ عملکرد معکوس برای رفع گرفتگی★ محافظت در برابر گرمای بیش از حد★ غیر لغزش پا★ لوازم جانبی قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان.
وزن مورد 3.68 کیلوگرم
ASIN B01LW08QDJ

 
توضیحات محصول


عملکرد آسان این چرخ کوب با یک موتور چشمگیر 2800 وات در حداکثر خروجی کار می کند و راهی آسان، قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای چرخ کردن و چرخ کردن گوشت خود است. راهنمای کاربر برای سهولت استفاده ارائه شده است و در صورت انسداد دارای عملکرد معکوس می باشد. استفاده چند منظوره از جمله؛ چرخ کردن گوشت، ساخت سوسیس و کالباس همراه با 3 صفحه برش استیل ضد زنگ برای چرخ کردن ریز، متوسط ​​و درشت گوشت، ایده آل برای ایجاد بافت های مختلف. همچنین شامل یک ضمیمه Kibbe است که به شما امکان می دهد این خوراکی سنتی خاورمیانه را از راحتی خانه خود درست کنید. سوسیس‌سازی همراه با آداپتورهای سوسیس‌سازی ایده‌آل برای ساخت سوسیس‌های کوچک، متوسط ​​و بزرگ است. همه چیز از چیپولاتاس گرفته تا صبحانه و سوسیس جامبو. ویژگی های دیگر


یک سینی غذا بزرگ، پایه‌های بدون لغزش برای اطمینان از گرفتن در حین استفاده، روشن/خاموش/معکوس (معکوس برای باز کردن راحت مواد غذایی گیر کرده)، جداسازی آسان برای تمیز کردن و محفظه‌های نگهداری برای نگهداری ایمن از ضمائم.
مشخصات: گواهینامه: EC مواد: آلیاژ آلومینیوم و منبع تغذیه ABS: 220-240V/60Hz حداکثر توان قفل شده: 2800W وزن ناخالص: 3.68KG ابعاد کلی L x W x H: 30.6cm x 15.3cm x 34cm مدت زمان کار مداوم: 10 دقیقه، با عملکرد معکوس گوشت خروجی: 2.2 پوند (1 کیلوگرم)/دقیقه اندازه صفحه برش: ریز (3 میلی متر)، متوسط ​​(5 میلی متر)، درشت (7 میلی متر) لیست بسته بندی: 1 عدد چرخ گوشت برقی 3 عدد صفحات برش فولاد ضد زنگ مختلف (ریز) , متوسط, درشت) 1 عدد لوله سوسیس


1 عدد تیغه بیسکویتی شکل.
1 عدد فشار دهنده غذا
1 عدد پیوست Kibbe

1 عدد دفترچه راهنمای کاربر نکات
ایمنی مهم: هرگز هیچ قسمتی از این دستگاه را با ماشین ظرفشویی نشویید، تمام قطعات فلزی را در آب زیر 50 درجه سانتیگراد تمیز کنید و برای جلوگیری از زنگ زدگی آن را در اسرع وقت خشک کنید. خنک کردن موتور بعد از 10 دقیقه کار مداوم. چرخ گوشت برقی گوشت چرخ کن برقی چرخ گوشت برقی چرخ گوشت چرخ گوشت برقی