1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیف و کوله پشتی
  4. کوله پشتی با محفظه لپ تاپ Tzowla مدل BRS-LTBKXX2-BlueCamo...

کوله پشتی با محفظه لپ تاپ Tzowla مدل BRS-LTBKXX2-BlueCamo - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کیف و کوله پشتی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کوله پشتی لپ تاپ تجاری Tzowla کوله پشتی کالج ضد سرقت ضد آب با درگاه شارژ USB و قفل کوله پشتی کامپیوتری 15.6 اینچی برای زنان مردانه، کوله پشتی روزانه پیاده روی معمولی (A-BlueCamo)
  • Tzowla Business Laptop Backpack Water Resistant Anti-Theft College Backpack with USB Charging Port and Lock 15.6 Inch Computer Backpacks for Women Men, Casual Hiking Travel Daypack (A-BlueCamo)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Tzowla

مدل : BRS-LTBKXX2-BlueCamo

قیمت محصول :

10,640,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 700 گرم

معرفی محصول

کوله پشتی با محفظه لپ تاپ Tzowla مدل BRS-LTBKXX2-BlueCamo - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • [ظرفیت بزرگ و سازماندهی شده] کوله پشتی Tzowla دارای یک محفظه جداگانه لپ تاپ است که می تواند هر لپ تاپ تا 15.6 اینچ را در خود جای دهد. همچنین دارای یک محفظه جادار برای نگهداری هر وسیله ای مانند مایحتاج روزانه، اقلام مرتبط با فناوری، لوازم جانبی، لوازم آرایش و بسیاری موارد دیگر است. محفظه جلویی شامل بسیاری از جیب ها، قلاب کلید برای نگهداری وسایل شما به شیوه ای سازماندهی شده و یافتن آسان تر است.
  • تضمین کیفیت مادام العمر: تضمین کیفیت مادام العمر از سوی Tzowla و خدمات دوستانه 24 ساعته به مشتریان. لطفاً توجه داشته باشید که کوله پشتی های لپ تاپی که فقط توسط TzowlaDirect فروخته می شوند، کوله پشتی های معتبر Tzowla هستند. کوله پشتی ها توسط آمازون تکمیل می شوند. ما مسئولیتی در قبال کوله پشتی های Tzowla که توسط فروشندگان دیگر فروخته می شود به جز TzowlaDirect نداریم.
  • [درگاه USB و هدفون] این کوله پشتی دارای درگاه USB خارجی با کابل شارژ داخلی است که با اتصال پاوربانک خود به راحتی تلفن همراه شما را شارژ می کند. پورت هدفون بیرونی نیز دسترسی آسان به استفاده از هدفون را فراهم می کند.
  • [طراحی ضد سرقت] این کوله پشتی دارای قفل رمز ثابت و زیپ های فلزی بادوام است. می توانید مطمئن باشید که اقلام داخل آن بدون نگرانی از سرقت، ایمن و مطمئن هستند
  • [طراحی چند منظوره] این کوله پشتی از جنس پارچه پلی استر با کیفیت بالا و طراحی بند شانه ای پهن و راحت ساخته شده است که حمل آن را آسان می کند. همچنین طراحی تک جنسیتی دارد و دارای محفظه‌های مختلف داخلی است که آن را برای استفاده روزانه در مدرسه، کالج، اداره و مسافرت عالی می‌کند.
  • [بادوام] ابعاد بیرونی 20 × 11.8 × 5.5 اینچ است و از نایلون بیرونی 300D مقاوم در برابر آب ساخته شده است و یک بالشتک نرم محافظت شده در داخل آن استحکام و طول عمر فوق العاده ای می دهد. مواد سخت در برابر پاره شدن و سایش مقاومت می کنند و استفاده طولانی مدت را تضمین می کنند. همچنین می‌تواند تجهیزات شما مانند بطری آب، تبلت، ژورنال، خودکار، مداد، تلفن همراه و غیره را حمل کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری تزولا
ابعاد محصول 12.5 x 5.5 x 20 سانتی متر؛ 700 گرم
شماره مدل کالا BRS-LTBKXX2-BlueCamo
سازنده تزولا
رنگ A-BlueCamo
اندازه صفحه نمایش ایستاده 15.6 اینچ
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 700 گرم

 

توضیحات محصول

کوله پشتی

* لطفاً توجه داشته باشید که کوله پشتی های لپ تاپ تنها نماینده TzowlaDirect کوله پشتی های معتبر Tzowla هستند . کوله پشتی ها توسط آمازون تکمیل می شوند.

تعهد کیفیت مادام العمر

Tzowla تعهد کیفیت LifeTime را ارائه می دهد

همراه کامل:

19.29x11.8x5.43 اینچ، مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی (لپ تاپ بالای 17 اینچی توصیه نمی شود) مانند MacBook Pro / Dell / HP / Acer Aspire E / Lenovo / GATEWAY / ASUS و غیره.

آبی

امکانات

چند جیب سازمان دهنده

داخلی اصلی 2 جیبی؛ بیش از 12 محفظه تقسیم کننده برای سهولت سازمان دهنده. فضای زیادی برای سازماندهی چیزهایی که نیاز دارید.

راحت و بادوام

ساخته شده از جنس پارچه پلی استر سبک وزن و زیپ های فلزی دوگانه، تسمه های شانه پهن تنفس پذیر، بسیار بادوام و راحت.

راحت و مد روز

پورت شارژر USB و پورت هدست برای دسترسی آسان به شارژ در حال حرکت. (باتری قابل حمل شامل نمی شود)

بند چمدان برای سهولت حمل به ریل چمدان.

ایمن و ایمن

کوله پشتی ضد سرقت با قفل ثابت برای محافظت بهتر از وسایل با ارزش شما در داخل. برای سفر، کار یا زندگی مدرسه بسیار خوب است.

کوله پشتی جلو

کوله پشتی بنفش

قفل کردن

گل

زیپ مخفی جلو

روش

قفل های ضد سرقت

بند چمدان

کوله پشتی قرمز