1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. غذا ساز
  4. غذاساز 10 کاره جیپاس مدل GSB5487N - ارسال ۱۰ الی ...

غذاساز 10 کاره جیپاس مدل GSB5487N - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

غذا ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • غذاساز GEEPAS 10 IN 1 [GSB5487-500W]

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GSB5487N

قیمت محصول :

4,400,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.2 کیلوگرم

معرفی محصول

غذاساز 10 کاره جیپاس مدل GSB5487N - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • ✅ موتور 500 واتی - این غذاساز 500 واتی با مخلوط کن به شما امکان می دهد مواد مختلف را در عرض چند ثانیه آسیاب کنید. اما این همه ماجرا نیست. موتور بی صدا است، بنابراین شما حتی متوجه نمی شوید که چگونه این دستیار همه کارها را برای شما انجام می دهد.
  • ✅ تیغه برش فولاد ضد زنگ - با این تیغه های خود تیز شونده ساخته شده از فولاد ضد زنگ می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید. آنها سالها با استفاده دقیق به شما خدمت خواهند کرد. تیغه ها از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد حتی یخ را بدون هیچ مشکلی خرد کنند.
  • ✅ 2 سرعت با عملکرد پالس - سرعت سنگ زنی یا برش را با حرکت دادن نوار لغزنده به سرعت دلخواه تنظیم کنید. آن را در صورت نیاز تنظیم کنید، موتور را بیهوده بار نکنید. همچنین این مخلوط کن عملکردی مانند «نبض» دارد که به شما اجازه می دهد تا یخ را تا ریزترین دانه ها خرد کنید.
  • ✅ظرفیت 1.2 لیتر - ظرفیت کاسه پلاستیکی بزرگ 1.2 لیتر است که برای برش دادن و مالیدن سبزی، خرد کردن گوشت، ورز دادن خمیر و سایر کارهای لازم استفاده می شود. در قسمت بالا، لیوان پلاستیکی Geepas با یک درب پلاستیکی پوشانده شده است که دارای طول پر کردن کافی برای بارگیری ایمن محصولات برای آسیاب است

جزییات فنی

دستورالعمل های مراقبت از محصول قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
اجزای شامل دفترچه راهنمای کاربر، کارت گارانتی
ولتاژ 240 ولت
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است نه
جنس تیغه فولاد ضد زنگ
شماره مدل GSB5487N
رنگ چند رنگ
ابعاد محصول 24 × 41.8 × 37 سانتی متر؛ 4.2 کیلوگرم
ظرفیت 1.8 لیتر
خاموش شدن خودکار نه
وزن مورد 4.2 کیلوگرم

 


از سازنده

مخلوط کن GEEPAS 500W 10 IN 1 پردازنده مواد غذایی

1

هی، من درد اضافی دستت را در آشپزی دارم!

غذاساز Geepas 10 in 1 یکی از بهترین کارها در آشپزخانه است. این دستگاه بسیار همه کاره که به طیف گسترده ای از اتصالات و تعدادی عملکرد مختلف مجهز شده است، مخلوط کردن، خرد کردن، خرد کردن و برش را آسان می کند.

از ایجاد آب میوه های خوشمزه و تازه و سالم، خرد کردن سبزیجات برای ناهار یکشنبه و مخلوط کردن مواد برای کیک های کامل، این دستگاه صرفه جویی در کار همه این کارها را انجام می دهد.

تنظیم سرعت دوقلو به شما امکان انتخاب بیشتری را هنگام پردازش مواد می دهد در حالی که عملکرد پالس به شما کنترل کامل بر مخلوط کردن و خرد کردن را می دهد - به شما امکان می دهد هر بار به قوام دقیقی که می خواهید برسید.

غذاساز 10-IN-1

این آشپزخانه چند کاره نهایی است. این دستگاه بسیار همه کاره که به طیف گسترده ای از اتصالات و تعدادی عملکرد مختلف مجهز شده است، کار سبکی از مخلوط کردن، خرد کردن، خرد کردن و برش دادن را انجام می دهد.

موتور 500 وات

این غذاساز 500 واتی با مخلوط کن به شما اجازه می دهد تا در عرض چند ثانیه مواد مختلف را آسیاب کنید. اما این همه ماجرا نیست. موتور بی صدا است، بنابراین شما حتی متوجه نمی شوید که چگونه این دستیار همه کارها را برای شما انجام می دهد.

2

2 سرعت با عملکرد پالس

با حرکت دادن نوار لغزنده به سرعت مورد نظر، سرعت سنگ زنی یا برش را تنظیم کنید. آن را در صورت نیاز تنظیم کنید، موتور را بیهوده بار نکنید. همچنین این مخلوط کن عملکردی مانند «نبض» دارد که به شما اجازه می دهد تا یخ را تا ریزترین دانه ها خرد کنید.

کاسه با ظرفیت 1.2 لیتر و کاسه با ظرفیت 1 لیتر

ظرفیت یک کاسه پلاستیکی بزرگ 1.2 لیتر است که برای خلال کردن و مالیدن سبزیجات، خرد کردن گوشت، ورز دادن خمیر و سایر عملیات لازم استفاده می شود. در قسمت بالا، لیوان پلاستیکی Geepas با یک درب پلاستیکی پوشانده شده است که دارای طول پر کردن کافی برای بارگیری ایمن محصولات برای آسیاب است. ظرف مخلوط کن با ظرفیت 1 لیتر برای تهیه سوپ و اسموتی ایده آل است. چاه بسیار عریض به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و در صورت نیاز غذا و مواد را به کاسه اضافه کنید.

3

یک دستگاه، کاربردهای فراوان

تمیز کردن آسان با مجموعه ای از تیغه ها و اتصالات جداشدنی با کیفیت بالا که از فولاد ضد زنگ مقاوم ساخته شده اند، تقریباً برای هر کار آشپزی یک ضمیمه وجود دارد. چه خمیر را مخلوط کنید، خرد کنید یا مخلوط کنید، موتور قدرتمند 500 وات به شما اجازه می دهد تا مواد خود را سریع و آسان پردازش کنید.

به سادگی لوازم جانبی مورد نظر خود را انتخاب کنید، سرعت خود را با توجه به کار تنظیم کنید و اجازه دهید دستگاه بقیه کارها را انجام دهد.

4

 

1

24

22

11