1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. غذا ساز
  4. غذاساز جیپاس مدل Geepas GSB1650 - ارسال 10 الی ۱۵ ...

غذاساز جیپاس مدل Geepas GSB1650 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

غذا ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Geepas Food Processor (Model GSB1650)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GSB1650

قیمت محصول :

7,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 8.5 کیلوگرم

معرفی محصول

غذاساز جیپاس مدل Geepas GSB1650 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
ویژگی های خاص قفل ایمنی
وات 400 وات
ظرفیت کاسه 1.5 لیتر
مواد فولاد ضد زنگ، پلاستیک

درباره این محصول

  • 1. قدرتمند، همه کاره و فشرده - همه در یک غذاساز برای رفع هرج و مرج آشپزخانه از خرد کردن، مخلوط کردن، مخلوط کردن، آبمیوه گیری و آسیاب کردن مواد مورد نیاز.
  • 2. تیغه های فولادی ضد زنگ - تیغه ها از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد حتی یخ را بدون هیچ مشکلی خرد کنند. می توان از آن برای خرد کردن درشت یا ریز، پوره کردن، مخلوط کردن درشت و آسیاب استفاده کرد.
  • 3. 2 سرعت و 1 پالس، محافظت در برابر گرمای بیش از حد - "سرعت 1" برای مواد نرم و "سرعت 2" به خوبی برای خرد کردن پیاز و اسموتی مناسب است. عملکرد پالس برای آسیاب کردن یخ تا کوچکترین دانه ها مناسب است. در مواقعی که برای دستیابی به بافتی عالی به آن نیاز دارید، قدرت بیشتری را اضافه می کند.
  • 4. آبمیوه گیری با ظرفیت 1.5 لیتر، قفل ایمنی - آن را برای تهیه وعده های غذایی بزرگ ایده آل می کند، ایده آل برای صرفه جویی در زمان در برش میوه ها یا سبزیجات و فورا. قبل از روشن کردن دستگاه، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات به درستی قفل شده اند.
  • 5. 2 سال ضمانت سازنده شامل.

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GSB1650
ابعاد محصول 24 × 66 × 44.5 سانتی متر؛ 8.5 کیلوگرم
توان / وات 400 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد فولاد ضد زنگ، پلاستیک
تعداد سرعت 2
ویژگی های خاص قفل ایمنی
وزن مورد 8.5 کیلوگرم

توضیحات محصول

1. موتور مس خالص 400 وات، تیغه های فولادی ضد زنگ - با غذاساز و مخلوط کن Geepas 400 واتی از طریق انبوهی از کارهای مختلف آماده سازی مواد غذایی به شما کمک می کند. مخلوط کن دارای یک موتور پر سرعت کارآمد است. این موتور مسی قدرتمند 400 وات تمام کارهای خرد کردن و آسیاب را با ظرافت انجام می دهد. اسموتی‌ها، آب‌میوه‌ها و مخلوط‌های عالی را می‌دهد. بدنه بیرونی دستگاه از پلاستیک ساخته شده است. دارای تیغه های فولادی ضد زنگ برای انجام سریع و بی صدا کار می باشد. آنها سالها با احتیاط به شما خدمت خواهند کرد. 2. محافظت در برابر گرمای بیش از حد - کار بیش از حد سنگ زنی می تواند ماشین را بسیار داغ کند. برای خود دستگاه خطرناک است و همچنین بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. این پردازنده دارای سیستم حفاظت از گرمای بیش از حد است. هنگامی که دستگاه در حال عبور از یک محدوده دمایی مشخص است، آن را خاموش می کند. 3. لوله تغذیه گسترده، رنده فولادی ضد زنگ - این مخلوط کن دارای لوله پهنی است که به راحتی می‌توان میوه‌ها، سبزیجات و غیره را بدون ریخت و پاش پر کرد. و رنده فولاد ضد زنگ قادر است وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد. 4. دو سرعت با عملکرد پالس - 2 حالت سرعت مختلف که به شما امکان می دهد مواد نرم یا سخت را به درستی مدیریت کنید. سرعت 1 برای آبمیوه گیری، سرعت 2 برای مخلوط کن و عملکرد پالس برای آبمیوه گیری. شما می توانید هر کدام را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و سرعت مستمری را فراهم می کند و هر بار راهی سریع و آسان برای تهیه غذای خود با نتایج دقیق و ثابت در اختیار شما می گذارد. عملکرد پالس برای درست کردن نوشیدنی ها و اسموتی ها مناسب است و در مواقعی که برای دستیابی به بافتی عالی به آن نیاز دارید، قدرت بیشتری به آن اضافه می کند. 5. بسته بندی شامل - پارچ آبمیوه گیری (1.5 لیتر)، شیشه خردکن، شیشه قهوه، آبمیوه گیری مرکبات، میکسر پایه، کوبه ساز، چرخ گوشت، کوبنده، کاسه،