1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. غذا ساز
  4. غذاساز جیپاس مدل GMC42011 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز ...

غذاساز جیپاس مدل GMC42011 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

غذا ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • غذاساز Geepas، نقره ای/مشکی، GMC42011

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GMC42011

قیمت محصول :

3,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3 کیلوگرم

معرفی محصول

غذاساز جیپاس مدل GMC42011 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 1. قدرتمند، همه کاره و جمع و جور - این غذاساز دارای قدرت 1200 وات است و به شما امکان می دهد تا در انبوهی از کارهای مختلف آماده سازی غذا کار کنید. ایده آل برای خرد کردن، اما همچنین خمیر کردن، مخلوط کردن، امولسیون کردن، برش دادن، خرد کردن و رنده کردن موادی که نیاز دارید.
  • 2. شامل تیغه‌های استیل و خمیر ضد زنگ - این تیغه‌های خود تیز شونده از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند تا زنگ نزنند و تیره نشوند و با کمک آنها می‌توانید انواع میوه‌ها و سبزیجات را برش دهید. تیغه ها از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد حتی یخ را بدون هیچ مشکلی خرد کنند.
  • 3. ظرفیت کاسه بزرگ 1.2 لیتر - ظرفیت یک کاسه پلاستیکی بزرگ 1.2 لیتر است و آن را برای تهیه وعده های غذایی بزرگ ایده آل می کند، برای برش دادن و مالیدن سبزیجات، خرد کردن گوشت، ورز دادن خمیر و سایر عملیات ضروری استفاده می شود و می تواند طیف گسترده ای را پردازش کند. از مواد با سهولت
  • 4. 2 سرعت و 1 پالس - دو حالت مختلف سرعت وجود دارد. "Speed ​​1" برای مواد نرم و "Speed ​​2" برای خرد کردن پیاز و گوشت، مخلوط کردن سوپ ها و اسموتی ها یا خرد کردن، برش دادن، رنده کردن یا رنده کردن سبزیجات مناسب است. خواه به چرخش سریع یا آسیاب کامل نیاز داشته باشید. شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. عملکرد پالس برای آسیاب کردن یخ تا کوچکترین دانه ها مناسب است و در مواقعی که برای دستیابی به بافت عالی به آن نیاز دارید، قدرت بیشتری به آن اضافه می کند.

 

جزییات فنی

ظرفیت کاسه 1.2 لیتر
مواد فولاد ضد زنگ
کاربردهای توصیه شده برای محصول ورز دهید، خرد کن، خرد کنید، برش دهید، رنده کنید، امولسیون کنید
وزن مورد 3 کیلوگرم
تعداد سرعت 2
دستورالعمل های مراقبت از محصول قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
اجزای شامل کارت گارانتی، دفترچه راهنمای کاربر
ولتاژ 240 ولت
نام مدل غذاساز
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است بله
مواد تیغه فولاد ضد زنگ
منبع انرژی AC
شماره مدل GMC42011
رنگ نقره ای/مشکی
ابعاد محصول 28 × 25 × 37.5 سانتی متر؛ 3 کیلوگرم
ظرفیت 1.2 لیتر
خاموش شدن خودکار نه
ویژگی های خاص پردازنده قدرتمند 1200 وات، آماده سازی سریع و آسان غذا، کاسه 1.2 لیتری، 2 سرعت و 1 عملکرد پالس
وزن مورد 3 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

1. ظرفیت کاسه 1.2 لیتر - ظرفیت یک کاسه پلاستیکی بزرگ 1.2 لیتر است که آن را برای تهیه وعده های غذایی بزرگ ایده آل می کند، از آن برای برش دادن و مالیدن سبزیجات، خرد کردن گوشت، ورز دادن خمیر و غیره استفاده می شود. در قسمت بالا، لیوان پلاستیکی Geepas با یک درب پلاستیکی پوشانده شده است که دارای طول پر کردن کافی برای بارگیری ایمن محصولات برای آسیاب است. 2. قفل ایمنی - برای ایمنی، این مخلوط کن دارای یک قفل ایمنی برای جلوگیری از روشن کردن تصادفی آن توسط کودکان است. در صورت گرم شدن بیش از حد مخلوط کن یا بارگذاری بیش از حد، می توان سیستم را فعال کرد. 3. موتور مسی قدرتمند - مخلوط کن کوزه 1200 واتی Geepas از یک موتور مسی استفاده می کند. آنها به طور قابل توجهی کیفیت و دوام محصولات ما را بهبود می بخشند. مزیت مس این است که از آلومینیوم به عنوان فلز بهتر است و الکتریسیته را بهتر هدایت می کند و بسیار کند زنگ می زند. 4. 2 کنترل سرعت با پالس سرعت آسیاب یا برش را با حرکت دادن نوار لغزنده به سرعت دلخواه تنظیم کنید. آن را در صورت نیاز تنظیم کنید، موتور را بیهوده بار نکنید. همچنین این دستگاه یخ شکن دارای عملکردی مانند پالس است، یخ را تا ریزترین دانه ها خرد کنید. 5. تیغه فولادی ضد زنگ - تیغه ضروری ترین قسمت مخلوط کن است. این یک لبه با دقت شکل دارد تا نتیجه ای صاف و یکنواخت داشته باشد. تیغه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. می توانید از آن برای انواع آسیاب و مخلوط کردن عمومی استفاده کنید. این یک لبه با دقت شکل دارد تا نتیجه ای صاف و یکنواخت داشته باشد. تیغه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. می توانید از آن برای انواع آسیاب و مخلوط کردن عمومی استفاده کنید. این یک لبه با دقت شکل دارد تا نتیجه ای صاف و یکنواخت داشته باشد. تیغه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. می توانید از آن برای انواع آسیاب و مخلوط کردن عمومی استفاده کنید.