1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جارو برقی
  4. جاروبرقی سطلی چند منظوره برند Impex مدل VC-4701 - ا...

جاروبرقی سطلی چند منظوره برند Impex مدل VC-4701 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جارو برقی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی خشک چند منظوره Impex Vc-4701 (1600 وات، مارون)

ده الی پانزده روز کاری

برند : IMPEX

مدل : VC 4701

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 4.2 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی سطلی چند منظوره برند Impex مدل VC-4701 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • خانه چیز مهمی نیست، اگر همه چیز باشد!، از آنجا که هر لحظه در خانه ارزشمند است، ایمپکس طیف گسترده ای از لوازم خانگی را ارائه می دهد که با فناوری مدرن و طراحی های زیبا ارائه می شود، ما تمرکز خود را بر ارائه محصولات شیک که ترکیبی از فناوری های نوآورانه است، می کنیم. و فرمول فوق العاده مودم بهینه انرژی. از آنجایی که هر خانه محل شادی است، ما دوست داریم آنها را بسازیم!
  • تمیز کردن و سازماندهی یک تمرین است، بنابراین شما به یک راه حل تمیز کننده کامل نیاز دارید. ایمپکس انواع مختلفی از جاروبرقی ها را ارائه می دهد که با فناوری تمیز کردن نوآورانه عرضه می شوند. کنترل های موجود در جاروبرقی برای عملکرد روان راحت است. این یک ترکیب ایده آل از عملکرد تمیز کردن استاندارد بالا است. سهولت استفاده عالی و کیفیت درجه یک جاروبرقی Impex به شما این امکان را می دهد که حتی با قدرت کم به نتایج مطلوب برسید
  • Impex VC 4701 یک دستگاه تمیز کننده بسیار مؤثر است که می تواند خانه ای بهداشتی برای زندگی در اختیار شما قرار دهد. با ظرفیت 18 لیتر، 4 چرخ ورودی برق 1600 وات برای تحرک، این پاک کننده مفید ساعت ها شما را در نظافت صرفه جویی می کند. این جاروبرقی دارای یک ظرف بزرگ 18 لیتری غیر زنگ زده است که به شما این امکان را می دهد تا مقدار زیادی خاک را از خانه خود جمع کنید. فشرده و مقاوم در برابر ضربه است و آن را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند. راه حل نهایی برای تمیز کردن را به خانه بیاورید.
  • راندمان بالا و قدرت قوی، بدنه فلزی قوی، عملکرد دمنده، ظرفیت گرد و غبار بزرگ 18 لیتر، سطح سر و صدای کم، عملکرد خشک، لوله فلزی تلسکوپی، نشانگر پر شدن گرد و غبار، دسته حمل راحت
  • طول سیم: 5 متر، برق ورودی: 1600 وات و 3 لوازم جانبی تمیزکننده چند منظوره.

جزییات فنی

وزن مورد 4.2 کیلوگرم
ظرفیت 18 لیتر
توان / وات 1600 وات
سازنده IMPEX
شماره مدل VC 4701
رنگ مارون
ابعاد محصول 38 × 35 × 52 سانتی متر؛ 4.2 کیلوگرم
ظرفیت حجمی 18 لیتر
ویژگی های خاص فشرده، سیمی
وزن مورد 4.2 کیلوگرم

توضیحات محصول

خانه چیز مهمی نیست، اگر همه چیز باشد!، از آنجا که هر لحظه در خانه ارزشمند است، ایمپکس طیف گسترده ای از لوازم خانگی را ارائه می دهد که با فناوری مدرن و طراحی های زیبا ارائه می شود، ما تمرکز خود را بر ارائه محصولات شیک که ترکیبی از فناوری های نوآورانه است، می کنیم. و فرمول فوق العاده مودم بهینه انرژی. از آنجایی که هر خانه محل شادی است، ما دوست داریم آنها را بسازیم!

تمیز کردن و سازماندهی یک تمرین است، بنابراین شما به یک راه حل تمیز کننده کامل نیاز دارید. ایمپکس انواع مختلفی از جاروبرقی ها را ارائه می دهد که با فناوری تمیز کردن نوآورانه عرضه می شوند. کنترل های موجود در جاروبرقی برای عملکرد روان راحت است. این یک ترکیب ایده آل از عملکرد تمیز کردن استاندارد بالا است. سهولت استفاده عالی و کیفیت درجه یک جاروبرقی Impex به شما این امکان را می دهد که حتی با قدرت کم به نتایج مطلوب برسید. Impex VC 4701 یک دستگاه تمیز کننده بسیار مؤثر است که می تواند خانه ای بهداشتی برای زندگی در اختیار شما قرار دهد. با ظرفیت 18 لیتر، 4 چرخ ورودی برق 1600 وات برای تحرک، این پاک کننده مفید ساعت ها شما را در نظافت صرفه جویی می کند. این جاروبرقی دارای یک ظرف بزرگ 18 لیتری غیر زنگ زده است که به شما این امکان را می دهد تا مقدار زیادی خاک را از خانه خود جمع کنید. فشرده و مقاوم در برابر ضربه است، تبدیل آن به یک سرمایه گذاری ارزشمند راه حل نهایی برای تمیز کردن را به خانه بیاورید.

ویژگی ها:
■ راندمان بالا و قدرت
قوی ■ بدنه فلزی قوی
■ عملکرد دمنده
■ ظرفیت گرد و غبار بزرگ 18 لیتر ■ سطح سر و
صدای کم
■ عملکرد خشک
■ لوله فلزی تلسکوپی
■ نشانگر پر شدن گرد و غبار
■ دسته حمل مناسب ■ طول سیم برق ورودی
■ ■ ■ طول سیم برق: 5 متر :
1600 وات
■ 3 لوازم جانبی تمیز کردن چند منظوره