1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جارو برقی
  4. جاروبرقی جیپاس مدل Geepas GVC2597 - ارسال 10 الی ۱۵ ...

جاروبرقی جیپاس مدل Geepas GVC2597 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جارو برقی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی جیپاس درام استیل ضد زنگ GVC2597 چند رنگ
  • Geepas STAINLESS STEEL DRUM VACUUM CLEANER GVC2597 Multi Color

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GVC2597

قیمت محصول :

5,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 7.5 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی جیپاس مدل Geepas GVC2597 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
ویژگی های خاص سبک وزن
نوع فیلتر کارتریج
توصیه سطح فرش
منبع انرژی سیم برقی

درباره این محصول

  • 1. ظرفیت کیسه گرد و غبار 23 لیتری - یک ظرف بزرگ در هوور تعبیه شده است که تمام گرد و غبار و خاک را با گیره آسان روی سیستم جمع می کند، روشن/خاموش کردن و تخلیه جاروبرقی تمیز و بدون دردسر است. و مخزن فولاد ضد زنگ جامد بادوام و با کیفیت است و آن را ایمن و طراحی کاربر پسند می کند.
  • 2. عملکرد خشک کردن و دمیدن، چرخ ها به آسانی سر خوردن- عملکرد دمنده برای خشک کردن و تمیز کردن مناطق باریک و صعب العبور عالی است. در حین کار نیازی به تعویض فیلتر ندارید. عملیات ساده به شما امکان می دهد بدون زحمت و موثر کار کنید. جاروبرقی به همین اندازه سبک است. می توانید آن را به راحتی با دست از خانه به حیاط ببرید. علاوه بر این، جاروبرقی دارای چرخ های لغزنده است.
  • 3. نازل پارکینگ آسان - کف، فرش، تخت، مبل، و همچنین فضای داخلی خودرو یا گوشه های کوچک، جاروبرقی با نازل عالی می تواند به راحتی به آنها برسد و آنها را تمیز کند. نازل ایزی پارکینگ برای سطوح صاف، فضای کوچک و سطوح نرم مناسب است. و به ویژه در تمیز کردن شکاف ها و گوشه ها مفید است.
  • 4. موتور با کارایی بالا: این جاروبرقی مجهز به موتور مس خالص 2300 وات است که می تواند قدرت و عملکرد بالا را ارائه دهد و این جاروبرقی را برای تمیز کردن خودرو، خانه، وانت و کارگاه شما در هر زمان آسان می کند، این جاروبرقی ظرفیت زیادی را ارائه می دهد. از 23 لیتر نیازی به خالی کردن مکرر سطل ندارید. با تشکر
  • 5. 2 سال گارانتی سازنده.

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل 2724599042880
رنگ چند رنگ
ابعاد محصول 33.5 × 59 × 38 سانتی متر؛ 7.5 کیلوگرم
ظرفیت 23 لیتر
توان / وات 2300 وات
ولتاژ 220 ولت
سطح نویز 80 دسی بل
ویژگی های خاص سبک وزن
وزن مورد 7.5 کیلوگرم

توضیحات محصول

توضیحات محصول جاروبرقی Geepas Blow & Dry به شما کمک می کند گرد و غبار، لفاف ها و سایر زباله ها را به راحتی از خانه خود پاک کنید. عملکرد دوگانه دارد و به خوبی یک پاک کننده مرطوب کار می کند. می تواند به شما کمک کند نشت قهوه را تمیز کنید. آب به سرعت و به طور موثر پاشیده و پاشیده می شود. دارای کیسه گرد و غبار بزرگ 23 لیتری و مخزن استیل ضد زنگ. با این فضای زیاد، می تواند چند تمیزی را بدون خالی شدن انجام دهد و در وقت شما صرفه جویی می کند. سبک - ایده آل برای تمیز کردن در مقیاس بزرگ یا مکرر. به راحتی تخلیه می شود، با جدا کردن واحد موتور از درام و دور ریختن زباله، هرگونه زباله جامد را جدا کنید. موتور قدرتمند 2300 واتی مهندسی منحصر به فرد عملکرد مکش قوی ایجاد می کند. می توانید سریع و بیشتر تمیز کنید. سر کف با طراحی خاص برای تمیز کردن ذرات کوچک یا بزرگ و تمیز کردن پارکت عالی است. عملکرد Air-Blow برای برگ های حیاط شما عالی است. جاروبرقی به همین اندازه سبک است. می توانید آن را به راحتی با دست از خانه به حیاط ببرید. علاوه بر این، جاروبرقی دارای چرخ های لغزنده است. موتور با کارایی بالا: این جاروبرقی مجهز به موتور مس خالص 2300 وات است که می تواند قدرت و عملکرد بالا را ارائه دهد و این جاروبرقی را برای تمیز کردن خودرو، خانه، وانت و کارگاه شما در هر زمان آسان می کند، این جاروبرقی ظرفیت بزرگ 23 لیتر را ارائه می دهد. . 2. مخزن استیل ضد زنگ - جاروبرقی با بدنه فولادی ضد زنگ بادوام ساخته شده است که حتی با پاک کردن آن با پارچه مرطوب به راحتی تمیز می شود. که می تواند قدرت و عملکرد بالا را ارائه دهد و این جاروبرقی را برای تمیز کردن خودرو، خانه، ون و کارگاه شما در هر زمان آسان می کند، این جاروبرقی ظرفیت بزرگ 23 لیتر را ارائه می دهد. 2. مخزن استیل ضد زنگ - جاروبرقی با بدنه فولادی ضد زنگ بادوام ساخته شده است که حتی با پاک کردن آن با پارچه مرطوب به راحتی تمیز می شود. که می تواند قدرت و عملکرد بالا را ارائه دهد و این جاروبرقی را برای تمیز کردن خودرو، خانه، ون و کارگاه شما در هر زمان آسان می کند، این جاروبرقی ظرفیت بزرگ 23 لیتر را ارائه می دهد. 2. مخزن استیل ضد زنگ - جاروبرقی با بدنه فولادی ضد زنگ بادوام ساخته شده است که حتی با پاک کردن آن با پارچه مرطوب به راحتی تمیز می شود.