1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جارو برقی
  4. جارو برقی سوناشی مدل Sonashi Canister SVC-9024 - ارسال 10 ...

جارو برقی سوناشی مدل Sonashi Canister SVC-9024 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جارو برقی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی Sonashi Canister SVC-9024 [آبی - نقره ای] - 1200 وات، دستگاه جاروبرقی کم صدا با مکش قدرتمند، کیسه گرد و غبار 1.5 لیتری، شلنگ انعطاف پذیر. | لوازم خانگی
  • Sonashi Canister Vacuum Cleaner SVC-9024 [Blue - Silver] - 1200W, Low Noise Vacuum Cleaning Machine w/Powerful Suction, 1.5L Dust Bag, Flexible Hose. | Home Appliances

ده الی پانزده روز کاری

برند : Sonashi

مدل : SVC-9024

قیمت محصول :

4,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.25 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو برقی سوناشی مدل Sonashi Canister SVC-9024 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سوناشی
ویژگی های خاص سیمی، فشرده
فاکتور فرم کنسرو
رنگ آبی-نقره ای
نوع فیلتر کارتریج

درباره این محصول

  • جاروبرقی قدرتمند: جاروبرقی سوناشی با موتور 1200 واتی دارای قدرت مکش قوی مورد نیاز برای تمیز کردن عمیق است. این به حذف گرد و غبار از سخت ترین گوشه های خانه کمک می کند و مشخصات آن را تمیز می کند.
  • طراحی کم صدا: این جاروبرقی خشک با ظرفیت بالا برای حذف آلودگی های ریز و گرد و غبار بدون تولید صدای زیاد طراحی شده است. در حین کار مزاحمتی برای دیگران ایجاد نمی کند و باعث تحریک شدید صدا نمی شود.
  • کیسه های گرد و غبار: پاک کننده دارای نشانگر پر شدن گرد و غبار است که در صورت نیاز به تخلیه کیسه های گرد و غبار به کاربر هشدار می دهد. تمام گرد و غبار در کیسه های گرد و غبار با ظرفیت 1.5 لیتر جمع آوری می شود. این کیسه های گرد و غبار جاروبرقی قابل جدا شدن هستند و برای استفاده مجدد به راحتی تمیز می شوند.
  • ساخت و طراحی: دستگاه جاروبرقی دارای یک لوله پلاستیکی 2 عددی با جریان هوا بر روی دسته است که به تمیز کردن موثر گرد و غبار، گرده ها، موهای حیوانات خانگی و خرده های آن کمک می کند. علاوه بر این، چرخ های تعبیه شده در هنگام کار، تحرک را بهبود می بخشد.
  • مشخصات محصول: این جاروبرقی قوطی جمع و جور دارای سیم بلند و خودکار است که قابلیت مانور را در حین کار بهبود می بخشد. با حداقل 220-240 ولت و فرکانس 50/60 هرتز کار می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری سوناشی
شماره مدل SVC-9024
رنگ آبی-نقره ای
ابعاد محصول 23.2 x 42 x 28.4 سانتی‌متر؛ 4.25 کیلوگرم
ظرفیت 1.5 لیتر
توان / وات 1200 وات
ولتاژ 240 ولت
سطح نویز 80 دسی بل
ویژگی های خاص سیم دار، فشرده
وزن مورد 4.25 کیلوگرم

 

از سازنده

ز

آ

اس

ایکس

ز

.

جاروبرقی بادوام دارای شلنگ بلند انعطاف پذیر است که آن را برای فضاهای بزرگ و کوچک انتخابی عالی می کند. در اتاق قدم بزنید تا خاک را تمیز کنید بدون اینکه جاروبرقی را به همه جا بکشید!

جاروبرقی سوناشی با طراحی نویز کمتر، ظرفیت بزرگ 1.5 لیتری دارد. کیسه گرد و غبار قابل شستشو به راحتی تمیز می شود که این جاروبرقی را به گزینه ای عالی برای کارهای روزمره خانه شما تبدیل می کند.

جاروبرقی سوناشی دارای مکش قدرتمند با قدرت جاروبرقی قوی است که تمیز کردن بی دردسر و دقیق را ارائه می دهد. با استفاده از این جاروبرقی در کمترین زمان ممکن برای تمیز کردن کثیفی ها و آلودگی های اطراف اتاق خود آماده شوید

آ

آ