1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شکار
  4. کیسه دوش خورشیدی مدل COOLBABY Solar Shower - ارسال 10 ...

کیسه دوش خورشیدی مدل COOLBABY Solar Shower - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات شکار
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیسه دوش خورشیدی COOLBABY، کیسه دوش کمپینگ گرمایش خورشیدی 20 لیتری با شلنگ قابل جابجایی و سر دوش قابل تعویض روشن-خاموش برای شنا در کمپینگ در ساحل، پیاده روی در فضای باز
  • COOLBABY Solar Shower Bag,20L Solar Heating Camping Shower Bag with Removable Hose and On-Off Switchable Shower Head for Camping Beach Swimming Outdoor Traveling Hiking

ده الی پانزده روز کاری

برند : COOLBABY

مدل : COOLBABY

قیمت محصول :

2,550,000تومان

مشخصات محصول

وزن 440 گرم

معرفی محصول

کیسه دوش خورشیدی مدل COOLBABY Solar Shower - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

  • طراحی جذب گرما: این کیسه دوش خورشیدی از مواد سازگار با محیط زیست و ضد نشتی ساخته شده است که برای سلامت انسان ایمن هستند. آب را در عرض 3 ساعت با نور مستقیم خورشید تا 45 درجه سانتیگراد گرم می کند.
  • ظرفیت آب بالا: این کیسه دوش کمپینگ می تواند تا 20 لیتر آب برای دوش گرفتن در فضای باز حمل کند، به شما امکان می دهد از دوش بهتر و با طراوت در هر مکانی لذت ببرید.
  • همراه با لوازم جانبی مفید: همراه با شلنگ، سر دوش و شیر آب عرضه می شود. سر دوش ارتقا یافته یک کلید روشن/خاموش آسان با جریان آب کم تا زیاد را ارائه می دهد که به راحتی می چرخد.
  • آویزان کردن و حمل آسان: کیسه دوش کمپینگ با دسته های پلاستیکی پر بار را می توان به راحتی روی درخت آویزان کرد تا به سرعت از دوش گرفتن در فضای باز لذت ببرید. در صورت عدم استفاده، کیسه دوش را تا کنید و در کیف حمل قرار دهید (15.8 در 26 سانتی متر)، می توانید آن را در کیف های مسافرتی، کیف ماهیگیری، چمدان، صندوق عقب، اندازه کوچک و وزن سبک قرار دهید، فضای اضافی را اشغال نکند، بسیار راحت است. برای ذخیره و حمل.
  • استفاده وحشیانه: این دوش کمپ برای کمپینگ در فضای باز، پیاده روی، کوله پشتی، خودرانی، ماهیگیری یا شکار مناسب است. این بهترین هدیه برای روز مرد و روز پدر است. لوازم جانبی کمپینگ عالی برای او.

 

جزییات فنی

رنگ سبز
نوع مواد نئوپرن
اجزای شامل خیر
نام تجاری COOLBABY
بخش یونیسکس-بزرگسال
سازنده COOLBABY
ابعاد محصول 46 × 50 × 6.5 سانتی متر؛ 440 گرم
ASIN B0BR5HC5Y9

توضیحات محصول

ظرفیت آب 20 لیتر از انرژی خورشیدی برای گرم کردن آب تا 45 درجه سانتیگراد (113 درجه فارنهایت) در چند ساعت استفاده کنید نشانگر دما (درجه سانتیگراد / درجه فارنهایت) برای دمای آب شلنگ انعطاف پذیر و سر دوش شامل سر دوش پیشرفته: کلید روشن/خاموش و قابل تعویض از جریان آب کم به زیاد وزن سبک و تاشو، حمل و نگهداری آسان، نسخه لوکس چند لایه برای افزایش ضد نشتی.