1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شکار
  4. قطب نما تاشو مدل Alloy zinc Multi-function - ارسال 10 ...

قطب نما تاشو مدل Alloy zinc Multi-function - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات شکار
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • آلیاژ روی قطب نما تاشو چند منظوره بقا تاکتیکی اضطراری قطب نما ضد آب کمپینگ شکار چرخ دنده پیاده روی قطب نما لنزاتیک در فضای باز
  • Alloy zinc Multi-function Folding Compass Emergency Tactical Survival Waterproof Compass Camping Hunting Hiking Gear Lensatic Compass Outdoor

ده الی پانزده روز کاری

برند : Other MJDELEE

مدل : Other MJDELEE

قیمت محصول :

22,402,240,000تومان

مشخصات محصول

وزن 340 گرم

معرفی محصول

قطب نما تاشو مدل Alloy zinc Multi-function - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری سایر M&J&DELEE
مواد آلومینیوم، فلز، روی
ویژگی های خاص ضد آب، تاشو

درباره این محصول

  • 【ابزار فلزی بادوام】این قطب نما ناوبری به شدت برای ضد ضربه، آب، شن و ماسه و عملکرد از -20 درجه سانتیگراد تا 50 درجه سانتیگراد آزمایش شده است.
  • 【طراحی صفحه فلورسنت】 صفحه فلورسنت امکان پیمایش در شرایط کم نور را بدون نیاز به چراغ قوه یا هر منبع نور دیگری فراهم می کند. همچنین برای بیش از پنج سال بدون نیاز به تعمیر و نگهداری درخشان باقی می ماند.
  • 【خواندن واضح و دقیق】 این مدل از یک اپتیک دید واقعی استفاده می کند که به شما امکان خواندن مستقیم کارت قطب نمای داخلی موجود در کپسول پر از مایع را می دهد.
  • 【عملکرد کلینومتر】کلینومتر امکان اندازه گیری تفاوت در ارتفاع و شیب را فراهم می کند. عالی برای شکار، پیاده روی، زمین شناسی و سایر فعالیت های در فضای باز.
  • 【ویژگی‌های دیگر】خط لامبر عمودی اپتیک دید به شما امکان می‌دهد از وضوح 1 درجه استفاده شده در کارت قطب‌نما استفاده کامل کنید. پنجره دید با خط دید. صفحه قطب نمای شناور با مقیاس 360 درجه.

 

جزییات فنی

رنگ سبز
نوع مواد آلومینیوم، فلز، روی
امکانات ضد آب، تاشو
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری سایر M&J&DELEE
سازنده سایر M&J&DELEE
ابعاد بسته بندی 13.79 x 9.19 x 5.21 سانتی متر؛ 340 گرم
ASIN B07MT3L4SY

 

توضیحات محصول

ویژگی ها
1. کارت قطب نما نورانی
2. بدنه آلومینیومی بادوام 3.
شیب سنج و نخ حباب 4.1
/4 اینچی برای اتصال سه
پایه حلقه کمربند 9. قاب نورانی و نقاط شمالی 10. مقیاس سانتی متر. 11. قاب فلزی با مقیاس آزیموت 0-360 (رزولیشن 5 درجه) 12. کارت قطب نما داخلی با مقیاس آزیموت 0-360 و مقیاس متقابل. (رزولوشن 1 درجه) 13. دمای کاری: - 20 ℃ - + 50 ℃


قطب نما چند منظوره با وضوح 1 درجه کارت قطب نمای داخلی با مقیاس آزیموت 0-360 و مقیاس متقابل. به طوری که بتوانید داده ها را به وضوح بخوانید. همچنین یک کلینومتر است که با دادن قرائت های دقیق برای جهت ها، امکان اندازه گیری ارتفاع و شیب ها را فراهم می کند
.
صفحه کلید را در تاریکی برای خواندن داده ها روشن می کند.
لطفاً توجه داشته باشید: هر چه ساعت تابش طولانی تر باشد، اثر نورانی بادوام تر است.
طراحی ضد آب طراحی ضد آب و ساختار فلزی جامد به طوری که در شرایط آب و هوایی شدید به خوبی کار می کند (دمای کار - 20 ℃ - + 50 ℃ )