1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پرینتر سه بعدی
  4. پرینتر سه بعدی مدل Weedo 3D Printer TINA2 V2 - ...

پرینتر سه بعدی مدل Weedo 3D Printer TINA2 V2 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

پرینتر سه بعدی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چاپگر سه بعدی Weedo، پرینتر سه بعدی کالیبراسیون خودکار برای کودکان وای فای، کابل USB، کاملاً مونتاژ شده برای PLA + کارت میکرو TF رایگان قابل حمل 12 ولتی استفاده خانگی از 3D Pinter WEEDO TINA2
  • Weedo 3D Printer,Auto Calibration 3D Printer for Kids Wi-Fi,USB Cable,Fully Assembled for PLA+Free Micro TF Card Portable 12V Home Use 3D Pinter WEEDO TINA2

بیش از پانزده روز کاری

برند : Weedo

مدل : TINA2 V2

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 3 کیلوگرم

معرفی محصول

پرینتر سه بعدی مدل Weedo 3D Printer TINA2 V2 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری علف هرز
مواد پلاستیک
رنگ نقره
وزن مورد 3 کیلوگرم
دستگاه های سازگار لپ تاپ، گوشی هوشمند

درباره این محصول

  • کارکرد آسان: چاپگر سه بعدی Tina 2 ما برای مبتدیان، آماده استفاده است. نیازی به نصب حرفه ای نیست. اگر اولین بار است که از چاپگر سه بعدی ما استفاده می کنید، جادوگر بوت در سیستم ما می تواند از Stratch به شما آموزش دهد. به راحتی فاصله بین نازل و تخت را از طریق رابط صفحه نمایش تنظیم کنید. اگر فرزندانی در خانواده خود دارید، چاپگر سه بعدی ما انتخاب خوبی برای هدیه دادن به آنها است.
  • کنترل برنامه موبایل: چاپگر سه بعدی Tina 2 ما با ماژول وای فای ارائه می شود. شما می توانید به محض اتصال چاپگر به تلفن همراه خود شروع به چاپ کنید. برنامه ما با کتابخانه مدل آنلاین ارائه می شود، همچنین می توانید هر چیزی را که می خواهید چاپ کنید و آن را تکمیل کنید. با 1 کلیک. چاپگر 3 بعدی ما همچنین می تواند چاپ را از آخرین موقعیت اکسترودر ثبت شده پس از تحمل قطعی برق غیرمنتظره از سر بگیرد.
  • صفحه ساخت انعطاف پذیر و قابل جابجایی: صفحه ساخت انعطاف پذیر و قابل جابجایی باعث می شود که یک مدل به راحتی برداشته شود. به سادگی آن را بردارید و خم کنید تا مدل از جای خود خارج شود. اگر آسیب دید یا می توانید آن را در صفحه ساخت دوم تعویض کنید تا بلافاصله پس از اتمام پروژه یک چاپ جدید شروع شود، می توانید به راحتی آن را تعویض کنید.
  • قابل حمل و ایمن برای استفاده: چاپگر سه بعدی تینا 2 ما فقط 4.9 کیلوگرم است. وزن سبک و قابل حمل با طراحی مد روز، به ندرت اتاقی را اشغال می کند. چاپگرها. ویژگی دیگری وجود دارد که ما به آن افتخار می کنیم، tina 2 با پوشش محافظ نازل در دمای بالا طراحی شده است که از آسیب دیدن بچه ها در دمای بالا جلوگیری می کند.
  • راه های مختلف اتصال: وضوح لایه تا 100 میکرون. می تواند از رایانه با استفاده از وای فای بی سیم یا اتصال فیزیکی USB، یا آفلاین با کارت میکرو TF چاپ کند. اندازه ساخت: 3.93*4.72*3.93 اینچ. ما 12 ماه ضمانت و پشتیبانی فنی مادام العمر ارائه می دهیم، لطفاً هر زمان که دارید با ما تماس بگیرید. سوال در مورد عملکرد و نرم افزار

جزییات فنی

سازنده علف هرز
نام تجاری علف هرز
شماره مدل TINA2 V2
ابعاد محصول 20.5 x 20.5 x 27 سانتی متر؛ 3 کیلوگرم
رنگ نقره ای
نوع مواد پلاستیک
شماره قطعه سازنده WEEDO TINA2
وزن مورد 3 کیلوگرم

توضیحات محصول

مشخصات دستگاه:
نام مدل:
اندازه دستگاه Weedo TINA2: 210*210*290 میلی متر
وزن دستگاه: 3 کیلوگرم
سر چاپگر:
ولتاژ ورودی تک سر: 110 ولت AC / 220 ولت AC
حداکثر توان: 60 وات

مشخصات چاپ: حداکثر ابعاد ساخت *100510 میلی متر ضخامت: 100-500 میکرون (0.1-0.5 میلی متر) قطر نازل: 0.4 میلی متر وضوح چاپ: 100 میکرون (0.1 میلی متر) مشخصات رشته: اندازه رشته: قطر 1.75 میلی متر فیلامنت سازگار: PLA/PRA PRO مشخصات نرم افزار: نرم افزار: Repura فرمت ورودی: STL/G-CODE/OBJ سیستم عامل(های) پشتیبانی شده: ویندوز، مک، لینوکس اتصال: Micro-USB، کارت SD.














این دستگاه چاپگر سه بعدی یک چاپگر سه بعدی منحصر به فرد، آسان برای استفاده، کاربر پسند و قابل حمل است که با شروع سریع در دهه 30 و عملکرد ساده، تجربه شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

پس از به دست آوردن داده های موقعیت از پلت فرم از طریق اندازه گیری، سیستم تراز هوشمند کمکی در طول کل فرآیند چاپ به اطمینان از سطح پلت فرم کمک می کند، که توسط سوئیچ القایی مغناطیسی غیر تماسی محقق می شود.

استفاده از این چاپگر سه بعدی قابل حمل آسان و بسیار ایمن است زیرا دارای فیلامنت سازگار با محیط زیست، طراحی نازل ضد مقیاس و ولتاژ پایین ایمنی 12 ولت است.

این مینی پرینتر سه بعدی کاربر پسند، خانه پسند و بچه پسند است. با لمس مدل های سه بعدی، درک و تخیل فضایی سه بعدی را تقویت کنید. هر قسمت را چاپ کنید و آنها را جمع کنید تا اسباب بازی های خود را بسازید. از زمان والدین و فرزند همراه با چاپ سه بعدی با فرزندان خود لذت ببرید.

بسته شامل:
چاپگر 3D 3D 1x
1x
کابل USB
1x کابل برق
1X 1x آداپتور برق 1x
کارت 1x
TF کارت خوان
1x 1.5mm hex
hex آچار 1x 2.0mm
hex hex 1x 2.5mm ضخامت 1x 1x
نوار
زرد
1x sweadwdriver 1x swewdriver
1x کاربر کاربر
1 برابر کارت گارانتی