1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پرینتر سه بعدی
  4. پرینتر سه بعدی مدل 3D Printer Creality K1 - ارسال ...

پرینتر سه بعدی مدل 3D Printer Creality K1 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

پرینتر سه بعدی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چاپگر سه بعدی Creality K1 600mm/s سرعت بالا با صفحه نمایش لمسی رنگی 4.3 اینچی چاپ اکسترودر مستقیم با دنده دوگانه 220*220*250mm با سیستم عامل Speedy Creality و سخت افزار کمکی 18 واتی، دوشاخه بریتانیا
  • اندازه: UK Plug نام تجاری خلاقیت ابعاد محصول 22D x 22W x 25H سانتی متر دستگاه های سازگار کامپیوتر شخصی، گوشی هوشمند سیستم عامل لینوکس مصرف برق 18 وات

ده الی پانزده روز کاری

برند : Creality

مدل : 600mm/s

قیمت محصول :

65,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 12.5 کیلوگرم

معرفی محصول

پرینتر سه بعدی مدل 3D Printer Creality K1 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری خلاقیت
ابعاد محصول 22D x 22W x 25H سانتی متر
دستگاه های سازگار کامپیوتر شخصی، گوشی هوشمند
سیستم عامل لینوکس
مصرف برق 18 وات

درباره این محصول

  • ???? چاپگر سه بعدی پرسرعت K1: 12 برابر سریعتر، محدودیت ها را نادیده انگاشته است. می تواند به اندازه چندین پرینتر سه بعدی با هم سازنده باشد. با Core XY چابک با هد چاپ سبک 190 گرمی، چابک و سریع ترکیب شوید. علاوه بر این، اکسترودر مستقیم دو دنده ای احاطه شده توسط بخاری سرامیکی ارتقا یافته که می تواند در 40 ثانیه تا 200 درجه سانتیگراد گرم شود و فیلامنت را فورا ذوب کند، جریان بالا 32 میلی متر در ثانیه را فراهم می کند و تا دمای 300 درجه سانتیگراد با رنگ های در حال کار می کند.
  • ???? غیرت بی امان برای چاپ با کیفیت: قاب آلیاژ آلومینیوم دایکاست یکپارچه K1 با ماشینکاری CNC دقیق و سفت است. همیشه در وضعیت ثابتی بمانید، حتی در چاپ با سرعت بالا، و یک حسگر G در هد چاپ، فرکانس های تشدید چاپ با سرعت بالا را اندازه گیری می کند و چاپگر را به طور خودکار تنظیم می کند تا آن را کاهش دهد. و محور Z ارتقا یافته با موقعیت یابی دقیق تر، مدل همیشه با بافت ظریف.
  • ???? سیستم هوشمند: LiDAR با وضوح 1 میکرومتر داخلی که لایه اول را به تنهایی اسکن می کند. چاپ را متوقف می کند و اگر مشکلی پیش آمد فوراً به شما اطلاع می دهد. CPU دو هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز به آسانی چاپ با سرعت بالا را فراهم می کند. رام 8G تا 400 فایل مدل را ذخیره می کند و نوشتن و خواندن سریع را امکان پذیر می کند. هنگامی که K1 Max از طریق وای فای یا پورت اترنت RJ45 به شبکه LAN یا اینترنت متصل شد، می‌توانید با نرم‌افزار Creality Print یا Creality Cloud، چاپ را از رایانه یا تلفن کنترل کنید.
  • ???? پلتفرم و رابط کاربری کاربر پسند: از یک کلید برای تراز خودکار پشتیبانی کنید. مجهز به صفحه ساخت انعطاف پذیر که با طیف وسیعی از رشته ها کار می کند. تخت حرارتی آلیاژ آلومینیوم می تواند تنها در 180 ثانیه به 60 درجه سانتیگراد برسد. فقط کافی است ضربه بزنید و K1 اکسترودر، بستر گرم، دوربین (اختیاری)، فن، تراز کردن، و غیره را خودآزمایش خواهد کرد.
  • ???? کارکرد آسان: K1 می تواند از طریق درایو USB یا WiFi چاپ کند. با اتصال شبکه، K1 را می توان از راه دور کنترل یا نظارت کرد (نیاز به استفاده با دوربین هوش مصنوعی است، که شامل آن نمی شود) از Creality Print یا Creality Cloud APP/WEB. هنگامی که بسیاری از چاپگرهای K1 آنلاین هستند، کنترل کلاستر نیز مجاز است.