1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. زنانه
  4. ادکلن زنانه گوچی مدل Gucci Guilty Intense - ارسال 10 ...

ادکلن زنانه گوچی مدل Gucci Guilty Intense - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

زنانه
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • عطر گوچی - Gucci Guilty Intense by Gucci For - عطرهای زنانه - Eau de Parfum 50ml
  • Gucci Perfume - Gucci Guilty Intense by Gucci For - perfumes for women- Eau de Parfum 50ml

ده الی پانزده روز کاری

برند : Gucci

مدل : 10000882

قیمت محصول :

34,261,150,000تومان

مشخصات محصول

وزن گرم

معرفی محصول

ادکلن زنانه گوچی مدل Gucci Guilty Intense - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری گوچی
فرم مورد مایع
حجم مورد 1.6 اونس مایع
رایحه تند
ویژگی های خاص چند بوی

درباره این محصول

  • نت ابتدایی فلفل صورتی و پرتقال ماندارین
  • قلبی از بنفش، یاس بنفش و هلیوتروپ
  • عطری که واقعاً حواس را مجذوب خود می کند

 

اطلاعات مهم

عناصر

 

الکل، عطر، آبی، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزوئیل هگزیل بنزوات، BHT، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، هیدروکسی سیترونلال، آلفا ایزومتیل یونون، لیمونن، کربوکسی، هیدروکسی هیدروکس هگزیل سینامال، سیتروللول، لینالول، بنزیل سالیسیلات، ایزوئوژنول، سیترال، بنزیل الکل، سینامیل الکل، CI 60725 (بنفش 2)، CI 14700 (قرمز 4)، CI 19140 (زرد 529)

 

توضیحات محصول

توضیحات محصول

Gucci Guilty Intense یک ادو پرفیوم است، نه یک ادو تویلت، که آن را به یک برداشت قدرتمندتر از نسخه محبوب Gucci Guilty تبدیل می‌کند و نت‌های یاس بنفش و فلفل صورتی را از ترکیب آن برجسته می‌کند. این عطر دارای نت های بالایی فلفل صورتی و پرتقال ماندارین است. قلب بنفش، یاس بنفش، و هلیوتروپ؛ و با پایه کهربا و نعناع هندی به پایان رسیده است. گوچی Guilty Intense را در سال 2011 منتشر کرد. خانه گوچی توسط گوچیو گوچی در سال 1921 تأسیس شد. گوچی با شوق چمدان های زیبایی که مسافرانی را که هنگام کار در هتل ساوی لندن با خود حمل می کردند، به وجد آورده بود، با هدف یکی کردن شیک بودن شیک و زیبای مسافران در هنرهای سنتی فلورانس به فلورانس بازگشت. اولین عطر این شرکت، Gucci No. 1 for women، در سال 1974 ارائه شد. مجموعه‌ای از رایحه‌های مردانه و زنانه از آن زمان به بازار عرضه شده‌اند که بسیاری از عطرها بین کلکسیونرهای عطر، از جمله Gucci 3 و L'Arte di Gucci، جایگاهی افسانه‌ای به خود گرفته‌اند. تام فورد در اواسط دهه 90 تا اوایل قرن 21 به عنوان مدیر خالق این تجارت فعالیت می کرد. فریدا جیانینی، مدیر خلاقیت، از سال 2005 در راس کار بوده است. گوچی بیش از 35 عطر در پایه عطر خود دارد. این نسخه در سال 1974 ساخته شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2012 است. عطرهای گوچی با همکاری عطرسازان Michel Almairac, Maurice Roucel, Karine Dubreuil, Firmenich, Dominique Ropion, Ilias Ermenidis, Givaudan, Daniela Roche-Andrier, and Daniela Roche-Andrier, ساخته شده است. تام فورد در اواسط دهه 90 تا اوایل قرن 21 به عنوان مدیر خالق این تجارت فعالیت می کرد. فریدا جیانینی، مدیر خلاقیت، از سال 2005 در راس کار بوده است. گوچی بیش از 35 عطر در پایه عطر خود دارد. این نسخه در سال 1974 ساخته شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2012 است. عطرهای گوچی با همکاری عطرسازان Michel Almairac, Maurice Roucel, Karine Dubreuil, Firmenich, Dominique Ropion, Ilias Ermenidis, Givaudan, Daniela Roche-Andrier, and Daniela Roche-Andrier, ساخته شده است. تام فورد در اواسط دهه 90 تا اوایل قرن 21 به عنوان مدیر خالق این تجارت فعالیت می کرد. فریدا جیانینی، مدیر خلاقیت، از سال 2005 در راس کار بوده است. گوچی بیش از 35 عطر در پایه عطر خود دارد. این نسخه در سال 1974 ساخته شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2012 است. عطرهای گوچی با همکاری عطرسازان Michel Almairac, Maurice Roucel, Karine Dubreuil, Firmenich, Dominique Ropion, Ilias Ermenidis, Givaudan, Daniela Roche-Andrier, and Daniela Roche-Andrier, ساخته شده است.

مجموعه شامل:

1 عدد اسپری Gucci Guilty Intense Femme EDP 50ml

 

از سازنده

عطر گوچی - Gucci Guilty Intense توسط Gucci For - عطرهای زنانه

یادداشت های بالا

رایحه Gucci Guilty EDT با رایحه‌های اولیه مرکبات در نت‌های بالایی، حس شما را تازه می‌کند. ترکیبی از پرتقال ماندارین، فلفل صورتی و ترنج به شما این امکان را می دهد که از طراوت و طراوت خاصی که پوست شما را احاطه می کند، در هنگام شروع عطر آن لذت ببرید.

عطر گوچی - Gucci Guilty Intense توسط Gucci For - عطرهای زنانه

یادداشت های میانی

نت‌های میانی این عطر با آکورد شمعدانی شروع می‌شود که به هلو، یاس بنفش، توت سیاه تبدیل می‌شود و در نهایت به یاسمین ختم می‌شود تا آرامشی آرام بخش داشته باشد. ترکیب غنی و دقیق نت‌های میانی آن قبل از خشک شدن با آکوردهای شیرین و گلی همراه است.

عطر گوچی - Gucci Guilty Intense توسط Gucci For - عطرهای زنانه

یادداشت های پایه

نت پایه در بالای پوست شما باقی می ماند و هماهنگی های عرفانی خود را فقط برای کسانی که به نزدیکی شما وارد می شوند نشان می دهد. خشک شدن نهایی با نعناع هندی، عنبر، وانیل و مشک سفید باعث می‌شود این عطر به‌عنوان رایحه‌ای تند و مشک‌آلود تسکین یابد.

 

جزئیات محصول

  • توسط سازنده متوقف شده است: ‏ خیر
  • ابعاد محصول : ۱ *۲*۴ سانتی متر; 0.5 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 27 دسامبر 2018
  • سازنده: Gucci
  • ASIN : B005MZS6AE
  • شماره مدل: 10000882
  • بخش : بانوان



     
  •