1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اغذیه حیوانات
  4. تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی Arabest Automatic P...

تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی Arabest Automatic Pet Feeder for cat dog- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

اغذیه حیوانات
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی Arabest برای سگ گربه، توزیع کننده غذای خشک گربه 6 لیتری با طراحی بدون گرفتگی، نشانگر LED کم غذا، کنترل 0-50 قسمت برای 1 تا 6 وعده غذایی روزانه، ضبط صدا 10 ثانیه برای حیوانات خانگی کوچک و متوسط
  • مواد اکریلونیتریل بوتادین استایرن گونه های هدف سگ گربه نام تجاری عربست ظرفیت 6 لیتر حالت کاربری خودکار

ده الی پانزده روز کاری

برند : Arabest

مدل : Automatic Pet Feeder for cat dog

قیمت محصول :

8,400,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3 کیلو گرم

معرفی محصول

تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی Arabest Automatic Pet Feeder for cat dog- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • وعده های مناسب در زمان مناسب: تغذیه خودکار سگ Arabest تا 6 وعده در روز با 1-50 وعده (هر کدام 15 میلی لیتر)، مخزن غذای بزرگ با ظرفیت 6 لیتر. مجهز به عملکرد ضد گیر کردن، بدون تماس بیدار شدن قبل از سحر، یا نگرانی در هنگام سفر
  • پنل ال سی دی آسان خوان: تغذیه را روی پنل LCD با دستورالعمل های دقیق برنامه ریزی کنید. نشانگر LED روشن به شما امکان می دهد از وضعیت تغذیه گربه خودکار مطلع شوید، سنسور مادون قرمز داخلی به راحتی می تواند وضعیت غذای ناکافی یا گیر کرده را به شما بگوید.
  • ذخیره سازی ایمن Twist-Lock: تغذیه کننده اتوماتیک حیوان خانگی Arabest مقدار مناسبی از غذا (کیبل های خشک به اندازه 0.07-0.6 اینچ / 2-15 میلی متر قطر) را برای حیوان خانگی شما با درب قفل پیچشی ذخیره می کند تا غذای خشک را ترد، خوش طعم و مطمئن نگه دارد. از هر شکار غیرقانونی
  • حیوان خانگی شما همیشه غذا می گیرد: تغذیه گربه خودکار با یک آداپتور 5 ولت DC به طور معمول تغذیه می شود، با 3 باتری سلول D قلیایی (شامل نمی شود) به عنوان منبع تغذیه پشتیبان نصب شده است. این دستگاه پخش خودکار غذای گربه بدون گرفتگی با تایمر، حیوان خانگی شما را به طور مداوم تغذیه می کند.
  • ضبط های شخصی شده: تغذیه گربه اتوماتیک Arabest به شما این امکان را می دهد که یک پیام 10 ثانیه ای ضبط کنید که حیوان خانگی خود را قبل از غذا به کاسه می خواند، دوست خز خود را مرتباً تغذیه می کند و احساس امنیت و مراقبت می کند.

جزییات فنی

ابعاد بسته بندی 38 × 25 × 20 سانتی متر؛ 3 گرم
وزن مورد 3 گرم
ASIN B09MQ2G4K7

 


توضیحات محصول

1

2

حیوان خانگی شما در صورت نیاز تغذیه می شود

از طریق برنامه‌ریزی زمان‌ها و وعده‌های غذایی آسان، تغذیه‌کننده خودکار حیوان خانگی Arabest با غذا دادن به حیوان خانگی شما بر اساس برنامه زمانی به مراقبت از آن کمک می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون توجه به جایی که هستید، مطمئن باشید. در عین حال، می توانید دوست خز خود را از طریق ضبط صدا به عنوان تماس های تغذیه در زمان دوری متصل نگه دارید.

  • مخزن غذا 6 لیتر / 1.6 گال
  • تغذیه قابل برنامه ریزی و انعطاف پذیر
  • عملکرد تغذیه دستی
  • ضبط صدای شخصی دهه 10
  • باتری پشتیبان
  • هشدار ذخیره کم مواد غذایی
  • کابل 6.6 فوت

3

4

5

نشانگر LED روشن

وضعیت را در یک نگاه بدانید: چراغ چشمک زن آبی یادآوری می کند که ممکن است غذا در پریز گیر کرده باشد. نور تنفس قرمز به عنوان یادآوری ذخیره کم غذا.

تماس های تغذیه دهه 10

قبل از غذا، با تغذیه خودکار حیوان خانگی خود با یک کلیپ ضبط صدای 10 ثانیه با حیوان خانگی خود ارتباط برقرار کنید، بنابراین با تغذیه منظم حیوان خود و احساس امنیت و مراقبت خوب، ارتباط خود را با حیوان خانگی خود تقویت کنید.

برق و باتری پشتیبان را وصل کنید

از آداپتور 5 ولت DC به طور معمول استفاده کنید، در حالی که برق فیدر را از طریق 3 باتری سلول D قلیایی (که شامل نمی شود) که در صورت قطع برق نصب شده است، حفظ کنید. لطفاً برای استفاده از فیدر وصل کنید، از باتری به تنهایی استفاده نکنید. باتری در مواقع اضطراری زمانی که برق قطع می شود استفاده می شود.

6