1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات صدا پردازی
  4. تقویت کننده هدفون حرفه ای فشرده 4 کانال YGiTK - ...

تقویت کننده هدفون حرفه ای فشرده 4 کانال YGiTK - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تقویت کننده هدفون حرفه ای فشرده 4 کانال YGiTK، آمپلی فایر صوتی مونو/استریو با ورودی RCA و 3.5 میلی متر و 6.35 میلی متر، خروجی 3.5 میلی متر و 6.35 میلی متر، بی صدا، آداپتور برق، کابل صدا، ایده آل برای استودیو و استیج

ده الی پانزده روز کاری

برند : YGiTK

مدل : KTYDAC152uk

قیمت محصول :

114,240,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 640 گرم

معرفی محصول

تقویت کننده هدفون حرفه ای فشرده 4 کانال YGiTK - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【تقویت کننده هدفون چهار کاناله چند منظوره】 این آمپلی فایر 4 کاناله دارای 4 بخش تقویت کننده قدرتمند استریو مستقل است، هر خروجی دارای یک دکمه ولوم جداگانه است که به چهار نفر اجازه می دهد برای ردیابی، استفاده زنده و گوش دادن Wear به میکس گوش دهند. هدفون و تماشای تلویزیون در حین ورزش.
  • 【حالت های ورودی چندگانه】 تقویت کننده هدفون دارای یک رابط ورودی استریو AV، یک رابط ورودی 3.5 میلی متری و یک رابط ورودی 6.35 میلی متری است. رابط های غنی را می توان کاملاً با تجهیزات صوتی مختلف مانند سی دی، میکسر، کارت صدا و غیره سازگار کرد. همزمان 4 هر دو کانال از خروجی 3.5 میلی متر و 6.35 میلی متر پشتیبانی می کنند و می توانند تا خروجی 8 هدفون را همزمان پشتیبانی کنند. هر جک خروجی با یک مدار افزایش طراحی شده است که با هدفون ها و بلندگوهای مختلف سازگار است.
  • 【با جلوه میکس】 اگر از رابط AV/رابط 3.5 میلی متری یا رابط 6.5 میلی متری برای اتصال منبع صوتی استفاده کنید، سه سیگنال ورودی به طور همزمان به چهار کانال خروجی میکس شده و توزیع می شوند. می توانید سیگنال ورودی را از طریق سوئیچ قطع صدا روی بدنه تنظیم کنید.
  • 【استفاده آسان】 بدنه دارای طراحی منحصر به فرد سوئیچ پاور است که برای شما راحت است که آمپلی فایر هدفون را از طریق سوئیچ پاور در هر زمان و هر مکان روشن/خاموش کنید و در عین لذت بردن از کیفیت صدای استریو بالا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و دست و پا گیر و دست و پا گیر را کاهش دهید. کاهش منبع تغذیه هر کانال دارای یک دکمه تنظیم صدا مستقل است که می توانید به راحتی صدای چهار کانال خروجی را تنظیم کنید. همچنین می توانید از دکمه سوئیچ تک و دو کاناله برای تنظیم کانال صدا استفاده کنید.
  • 【مقاوم و بادوام】 به منظور دنبال کردن عملکرد عالی ضد تداخل الکترومغناطیسی، ما محصول را به صورت یک پوسته تمام فلزی طراحی می کنیم تا تداخل الکترومغناطیسی را کاهش دهیم. این محصول نه تنها صدای خالص تری دارد، بلکه از استحکام پوسته بالایی نیز برخوردار است. فرآیند پاشش پودر عالی باعث می شود پوشش در برابر خراش مقاوم تر شود، یک پد ضد لغزش در پایین وجود دارد تا آن را پایدار نگه دارد.

مشخصات محصول

  • ابعاد محصول : 10.16 x 3.3 x 6.35 سانتی متر; 640 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 10 ژوئن 2022
  • سازنده: YGiTK
  • ASIN : B09JV84FHZ
  • شماره مدل ‏: KTYDAC152uk

توضیحات محصول

توضیحات: بیشتر ضبط‌های خانگی یک تا چهار نفر را شامل می‌شود و هر یک یا همه افراد ممکن است نیاز به گوش دادن به هدفون داشته باشند. تقویت کننده هدفون از ماژول آی سی پیشرفته، حفاظت چندگانه، ایمنی و پایداری استفاده می کند. طراحی مدار عالی کیفیت صدای خوب و عملکرد پایدار را تضمین می کند. آمپلی فایرهای هدفون را می توان برای تمرین گروهی و سرگرمی های خانگی، تقویت کننده و کنترل مستقل صدا برای حداکثر 4 هدفون استفاده کرد.
 

مشخصات: رابط ورودی: رابط TRS استریو 3.5 میلی متر، رابط AV استریو امپدانس ورودی: 22 کیلو اهم سطح سیگنال ورودی: + 22 دسی بل رابط خروجی: استریو رابط TRS 1/4 اینچ، رابط استریو 3.5 میلی متر TRS، امپدانس خروجی: 16 اهم حداقل حداکثر افزایش 19dB / کانال SNR: > 98dB منبع تغذیه: ac5v، آداپتور برق خارجی
 

توجه: اگر از رابط AV / رابط 3.5 میلی متری یا رابط 6.5 میلی متری برای اتصال منبع صدا استفاده کنید، سه سیگنال ورودی به طور همزمان در چهار کانال خروجی توزیع می شود که می تواند توسط سوئیچ خاموش کنترل شود.
 

بسته شامل: 1 عدد تقویت کننده میکروفون دینامیک 1 عدد کابل صوتی RCA 1 عدد کابل صوتی 3.5 میلی متری 1 عدد آداپتور برق 1 عدد دفترچه راهنمای کاربر