1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بستنی ساز
  4. دستگاه بستنی ساز مدل COOLBABY Ice Cream - ارسال 10 ...

دستگاه بستنی ساز مدل COOLBABY Ice Cream - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

بستنی ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

بیش از پانزده روز کاری

برند : COOLBABY

مدل : COOLBABY

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 4.38 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه بستنی ساز مدل COOLBABY Ice Cream - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری بچه با نمک
رنگ رنگ بژ
ظرفیت 1 لیتر
ابعاد اقلام LxWxH 24 × 27 × 42.5 سانتی متر
دستورالعمل های مراقبت از محصول نه

درباره این محصول

  • عملکرد سریع و آسان: ساخت دستگاه بستنی نرم فقط 10 دقیقه طول می کشد، 1000 میلی لیتر ظرفیت فوق العاده بزرگ، آستر یخ زده می تواند 7-8 مخروط درست کند، برای پذیرایی از مهمانان، تهیه تنقلات برای بچه ها یا غذاهای خوشمزه در هر زمان عالی است.
  • تمیز کردن آسان: دستگاه یخ کمپرسور، تیغه مخلوط PP درجه مواد غذایی، آستر آلومینیومی درجه مواد غذایی، بدنه جداشدنی بستنی ساز، ضد رسوب، ضد زنگ، قابل تمیز کردن با شستشو با آب لوله کشی تمام قطعات قابل جدا شدن هستند.
  • طعم سالم: بستنی ساز در مقایسه با سایر میان وعده های بستنی یا ماست، می توانید فوراً 100٪ میوه های یخ زده را هم بزنید تا یک دسر سالم بدون افزودن چربی، شکر یا مواد نگهدارنده ایجاد کنید.
  • سهولت لذت: دستگاه بستنی ساز با یک دکمه، بدون عملیات اضافی، ساده و آسان برای استفاده طراحی شده است. دسرهای خانگی ساده و شیک مانند کیک، کیک، آب نبات و شربت درست کنید.
  • هدیه نفیس: مینی دستگاه ماست منجمد فشرده که تابستانی خنک را به شما و فرزندانتان هدیه می دهد. این یک هدیه عالی برای خانواده شما است. اگر در مورد محصولات ما سوالی دارید، لطفا به موقع با ما تماس بگیرید!

 

جزییات فنی

نام تجاری COOLBABY
رنگ بژ
ابعاد محصول 24 × 27 × 42.5 سانتی متر؛ 4.38 کیلوگرم
ظرفیت 1 لیتر
وزن مورد 4.38 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

زمان آماده سازی: 10 دقیقه توان نامی: 20 وات - ولتاژ نامی: 220-240 ولت - ظرفیت نامی: 1 لیتر - سردخانه نیمه هادی خود خنک کننده - مواد درجه مواد غذایی. مراحل کار بستنی ساز: 1. کیسه صفرا داخلی را بشویید و قبل از استفاده خشک کنید و به مدت بیش از 10 ساعت در فریزر یخچال قرار دهید (هر چه دما کمتر باشد اثر تولید بهتر است توصیه می شود تنظیم شود. دمای فریزر تا -18 درجه یا بالاتر). 2. صفرای داخلی را در صفرای داخلی بیرون بیاورید و دستگاه بستنی ساز را نصب کنید. 3. پس از بوت شدن، مواد اولیه تولیدی آماده شده را داخل تاندون داخلی بریزید و 10-15 دقیقه صبر کنید. 4. بعد از اینکه مواد اولیه بستنی غلیظ شد و شکل گرفت، مواد را باز کنید تا بستنی چرخ شیرینی درست کنید یادآوری: این یک دستگاه خانگی است. فقط یک بار می توان آن را درست کرد، و می توان از حدود 8 مخروط در یک زمان ساخته شد. لطافت داخلی باید 10 ساعت منجمد شود و یخچال مورد استفاده کاربر روی بیش از 7 دنده تنظیم می شود.