1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بستنی ساز
  4. دستگاه بستنی ساز مدل Ice Cream Maker Cuisinart - ارسال ...

دستگاه بستنی ساز مدل Ice Cream Maker Cuisinart - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

بستنی ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • بستنی ساز توسط Cuisinart، دستگاه بستنی و ماست منجمد، 2-Qt. کاسه فریزر دو عایق نقره ای ICE30BC
  • Ice Cream Maker by Cuisinart, Ice Cream and Frozen Yogurt Machine, 2-Qt. Double-Insulated Freezer Bowl, Silver, ICE30BC

ده الی پانزده روز کاری

برند : CUISINART

مدل : ICE-30BCP1

قیمت محصول :

18,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 6.12 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه بستنی ساز مدل Ice Cream Maker Cuisinart - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری CUISINART
رنگ نقره
ظرفیت 1.23 فوت مکعب
ویژگی های خاص قابل برنامه ریزی
مواد فولاد ضد زنگ، پلاستیک

درباره این محصول

  • عملکرد عالی: این موتور تمام اتوماتیک تمام اتوماتیک استیل ضد زنگ، دسرها یا نوشیدنی های یخ زده را در کمتر از 20 دقیقه درست می کند.
  • ویژگی‌های ضروری: خروجی بزرگ مواد برای افزودن آسان مخلوط‌های مورد علاقه، از جمله فضای ذخیره‌سازی سیم جمع‌شونده که کانترها را به هم ریخته نگه می‌دارد.
  • شامل: همراه با درب جایگزین، یک کاسه فریزر دو عایق که تا 2 لیتر دسر منجمد را در خود جای می دهد، دست و پا زدن، دستورالعمل ها و یک کتاب دستور العمل
  • نکاتی برای مصرف کننده: مطمئن شوید که فریزر شما روی 0 درجه فارنهایت تنظیم شده است تا از انجماد مناسب همه مواد غذایی اطمینان حاصل کنید و برای نحوه استفاده از محصول به دفترچه راهنمای کاربر زیر مراجعه کنید.
  • گارانتی 3 ساله محدود: برای مراحل عیب یابی و سوالات مربوط به سیاست های گارانتی به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید - این محصول فاقد BPA است.

 

جزییات فنی

نام تجاری CUISINART
شماره مدل ICE-30BCP1
رنگ نقره ای
ابعاد محصول 20.96 x 20.32 x 28.58 سانتی متر؛ 6.12 کیلوگرم
ظرفیت 1.23 فوت مکعب
ظرفیت حجمی 2 کوارت
توان / وات 60 وات
ولتاژ 120
مواد فولاد ضد زنگ، پلاستیک
ویژگی های خاص قابل برنامه ریزی
وزن مورد 6.12 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

این دستگاه کوچک تمام اتوماتیک که از فولاد ضد زنگ برس خورده با آرم برجسته ساخته شده است، ماست منجمد، شربت و بستنی خانگی را در کمتر از 25 دقیقه درست می کند. دسرساز منجمد دارای یک موتور سنگین و یک کاسه فریزر دو عایق است که تا 2 لیتر دسر منجمد را در یک زمان در خود جای می دهد. به سادگی مواد را اضافه کنید، دستگاه را روشن کنید و نوشیدنی ها و دسرهای یخ زده در عرض چند دقیقه آماده می شوند. خروجی بزرگ مواد تشکیل دهنده آن اجازه می دهد تا به راحتی میکس های مورد علاقه را اضافه کنید، و یک کتاب دستورالعمل و دستور العمل ها در آن گنجانده شده است. این سازنده دسر یخ‌زده، یک افزودنی سرگرم‌کننده برای هر جشن تولد یا کباب حیاط خلوت، تقریباً 8-1/4 در 8 در 11-1/4 اینچ است.