1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بستنی ساز
  4. دستگاه بستنی ساز نینجا مدل Ninja NC501 CREAMi Deluxe - ...

دستگاه بستنی ساز نینجا مدل Ninja NC501 CREAMi Deluxe - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

بستنی ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • بستنی ساز 11 در 1 CREAMi Deluxe Ninja NC501 برای، شربت، میلک شیک، نوشیدنی های بیشتر، 11 برنامه، با 2 ظرف پینت اندازه خانواده XL، بچه های عالی، نقره ای، 2 لیتر
  • Ninja NC501 CREAMi Deluxe 11-in-1 Ice Cream & Frozen Treat Maker for, Sorbet, Milkshakes, Drinks More, 11 Programs, with 2 XL Family Size Pint Containers, Perfect Kids, Silver, 2 quarts

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ninja

مدل : NC501

قیمت محصول :

37,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 6.55 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه بستنی ساز نینجا مدل Ninja NC501 CREAMi Deluxe - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری نینجا
رنگ نقره
ظرفیت 24 اونس مایع
ویژگی های خاص قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
اجزای شامل (2) 24 اونس. پینت‌های CREAMi Deluxe با درب ذخیره‌سازی، Motor Bae با موتورهای دوگانه درایو و فناوری Creamify، راهنمای الهام‌بخش 30 دستور غذا، کاسه و درب بیرونی، پدل کرم‌ساز لوکس(2) 24 اونس. پینت‌های CREAMi Deluxe با درب ذخیره‌سازی، Motor Bae با موتورهای دوگانه درایو و فناوری Creamify، 30 الهام از دستور غذا…

درباره این محصول

  • عملکرد جدید: با افزودن عملکردهای اسلوشی، یخ ایتالیایی، نوشیدنی منجمد، کرمیچینو، و ماست منجمد، خوراکی‌های کاملاً جدید CREAMi را تهیه کنید.
  • ظرفیت: خوراکی های بیشتری تهیه کنید تا کل خانواده از آن لذت ببرند. پینت‌های جدید بزرگ‌تر CREAMi Deluxe 50% بستنی بیشتری نسبت به Ninja CREAMi اصلی دارند.
  • انعطاف پذیری: با دو طعم، یک پایه، می توانید هر پایه یخ زده را به دو طعم کامل با مخلوط های مختلف تبدیل کنید، یکی در بالا و دیگری در پایین. همچنین می توانید نیمه بالایی را پردازش کنید تا اکنون لذت ببرید و بقیه را برای بعد ذخیره کنید.
  • سفارشی سازی: غذاهای کاملاً قابل تنظیم ایجاد کنید. با Ninja CREAMi Deluxe، می توانید کنترل کامل مواد خود را برای گزینه های کم قند، کتو، بدون لبنیات و وگان داشته باشید.
  • استفاده آسان: در سه مرحله ساده یک غذای کرمی بسازید. به سادگی پایه خود را آماده کنید، یک شبه فریز کنید، پردازش کنید و لذت ببرید!
  • تکنولوژی پیشرفته CREAMIFY: موتورهای Dual-Drive فشار رو به پایین اعمال می کنند و پدل کرم ساز حرفه ای را می چرخاند که ذرات یخ را به خوبی می تراشد و به خوراکی های خوشمزه مانند لجن، یخ ایتالیایی، نوشیدنی های یخ زده، کرمیچینو و غیره تبدیل می کند.
  • MIX-INS: طعم و بافت خود را با مخلوط کردن شکلات، آجیل، آب نبات، میوه و موارد دیگر برای شخصی سازی هر خوراکی کرمی، سفارشی کنید.
  • تمیز کردن آسان: ظروف، درب ها و پاروها همگی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند تا تمیز کردن را راحت کند.
  • RE-SPIN: بافت مورد نظر خود را با عملکرد چرخش مجدد انتخاب کنید که باعث می شود غذای منجمد شما بعد از اولین دور پردازش نرم تر و خامه تر شود.
  • موارد شامل: پایه موتور با موتورهای دوگانه درایو، پدل کرمیزر لوکس، (2) 24 اونس. پینت‌های لوکس CREAMi با درب‌های ذخیره‌سازی، کاسه بیرونی و درب در حین پردازش، و راهنمای الهام‌بخش دستور غذا.

 

جزییات فنی

نام تجاری نینجا
شماره مدل NC501
رنگ نقره ای
ابعاد محصول 30.51 x 21.39 x 42.39 سانتی‌متر؛ 6.55 کیلوگرم
ظرفیت 24 اونس مایع
توان / وات 800 وات
ولتاژ 120
ویژگی های خاص قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
وزن مورد 6.55 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

با Ninja CREAMi Deluxe، می توانید تقریباً هر چیزی را به بستنی و خیلی چیزهای دیگر تبدیل کنید. غذاهای کلاسیک خامه ای مانند بستنی، شربت و ژلاتو درست کنید و شاهکارهایی را با هم ترکیب کنید. و اکنون، خوراکی‌های جدید CREAMi مانند یخ ایتالیایی، اسلوشی، کرمیچینو، ماست منجمد و نوشیدنی‌های منجمد را درست در خانه درست کنید.