1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوستر
  4. لامپ سقفی Becailyer Modern LED Light - ارسال 10 الی ...

لامپ سقفی Becailyer Modern LED Light - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوستر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چراغ سقفی مدرن ال ای دی Becailyer، 33 وات 21.6 اینچی با کنترل از راه دور کم نور شکل گل نزدیک به سقف، لوستر سقفی اکریلیک طراحی خلاقانه برای اتاق خواب راهرو آشپزخانه، سفید
  • Becailyer LED Modern Ceiling Lamp, 33W 21.6

ده الی پانزده روز کاری

برند : Becailyer

مدل : 10Flower-WJ

قیمت محصول :

4,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.13 کیلوگرم

معرفی محصول

لامپ سقفی Becailyer Modern LED Light - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری Becailyer
ابعاد محصول 55L x 55W x 8H سانتی متر
نوع منبع نور رهبری
تعداد منابع نور 1
وات 33 وات

درباره این محصول

  • ✅【طراحی ظریف ظریف】 چراغ سقفی led به رنگ سفید دارای طرح گل است که با 3 طرح گلبرگ و حاشیه فلزی سفید خالص ترکیب شده و نور سقفی شیک و پیچیده را ایجاد می کند. اشکال کلاسیک و جاودانه بسیار آینده نگر هستند. با طراحی مدرن و زیبای خود، قطعا در دکوراسیون خانه متمایز است.
  • ✅【تغییر و تغییر دمای رنگ】 سه دمای رنگ لامپ سقفی: نور گرم، نور طبیعی و نور سرد. سطوح روشنایی از کم تا کامل قابل تنظیم است. محدوده روشنایی: 10-100٪. محدوده دمای رنگ: 3000K-6500K. وقتی از کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن لامپ استفاده می‌کنید، آخرین تنظیمات شما را به خاطر می‌سپارد. می‌توانید با ضربه زدن روی کلید دیواری، رنگ نور را به سرعت تغییر دهید. (⭐نکات گرم: لامپ با دیمر سازگار نیست)
  • ✅【صرفه جویی در انرژی و عمر طولانی】 قدرت: 33 وات. لومن: حداکثر 2000 لیتر، ولتاژ: 220 ولت. اندازه: 21.6 * 3.14 اینچ. در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای، چراغ‌های فلاش مانت با تراشه‌های LED صرفه‌جویی بیشتری در مصرف انرژی دارند و تا ۹۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل عمر طولانی LED بیش از 50000 ساعت کاری، در هزینه های تعمیر و نگهداری و جایگزینی صرفه جویی می شود.
  • ✅【چراغ سقفی فلاش ال ای دی تزئینی خانه زیبا】این چراغ سقفی معاصر به شدت توصیه می شود که دکوری ضروری خانه، ساده اما مدرن به ویژه زیبا باشد. چراغ سقفی کم نور برای اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق مطالعه، آشپزخانه، رستوران، هتل، دفتر، زیرزمین، ورودی و راهرو مناسب است. در همین حال، این چراغ نزدیک به سقف به راحتی تمیز می شود.
  • ✅【نصب آسان】 ساختار چراغ سقفی ساده و آسان برای نصب است. فقط باید بدنه لامپ را به هم متصل کنید، سیم ها را وصل کنید و آن را به چراغ سقفی ثابت کنید تا نصب کامل شود. نصب سخت نیست. ما محصولات با کیفیت بالا و خدمات خوب به مشتریان را به شما ارائه می دهیم. اگر سوالی دارید برای ما ایمیل کنید لطفا.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : ۵۵ × ۵۵ × ۸ سانتی متر 1.13 کیلوگرم
  • تاریخ برای اولین بار در دسترس: ‏ 3 نوامبر 2022
  • سازنده: Becailyer
  • ASIN : B0BLCZH39Z
  • مرجع سازنده: 10Flower -WJ

 

توضیحات محصول

چرا چراغ سقفی LED Becailyer را انتخاب کنید؟
طراحی شیک و مدرن: طراحی 3 گلبرگ قابل تنظیم بیشتر استریوسکوپی است و درست مانند یک گل زنده است که هرگز قدیمی نمی شود. صرفه جویی در انرژی و عمر طولانی: نورپردازی فلاش با تراشه های LED باعث صرفه جویی در انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می شود (طول عمر> 50000 ساعت کاری)
نور نرم و گرم: دمای رنگ 3000K-6500K نوری نرم و راحت ارائه می دهد و از چشمان شما در برابر خیره شدن محافظت می کند. . شرق برای نصب: تمام سخت افزارهای نصب در لیست بسته بندی (شامل لوازم جانبی کامل و کتابچه راهنمای نصب) برای نصب سریع و آسان مجهز شده اند.

مشخصات: CCT
قابل تنظیم
: 3000K-6500K
ولتاژ: 220V
وات:33W
لومن: 2000LM
ابعاد:21.6L (حداکثر طول)

بسته:
1 x چراغ سقفی LED
1 x دفترچه راهنمای کاربر
1 x بسته لوازم جانبی

خدمات پس از فروش
اگر محصول در هنگام دریافت آسیب دیده است، لطفاً برای ما پیام بگذارید، ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد. اگر مشکل دیگری در مورد کالا دارید، می توانید به ما ایمیل بزنید و ما آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

توجه
1. برای نصب ایمن و مطمئن، لطفاً اطمینان حاصل کنید که جعبه برقی که این فیکسچر به آن نصب می شود به درستی به یک عضو سازه ای ساختمان متصل است.
2. همه سیم ها متصل هستند. هنگام باز کردن بسته بندی، مراقب باشید که با سیم کشیده نشوید زیرا ممکن است اتصال بدی ایجاد شود.
3. تا زمانی که وسایل شما به طور کامل مونتاژ نشده است، برق را وصل نکنید.
4. برای حفظ ایمنی خود، لطفاً با راهنمایی برقکار نصب کنید.