1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوستر
  4. لوستر Bestier Modern Crystal Square Raindrop Chandelier - ارسال 15 ...

لوستر Bestier Modern Crystal Square Raindrop Chandelier - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

لوستر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • بهترین چراغ لوستر مربعی کریستال مربعی با نورپردازی هموار چراغ آویز چراغ سقفی LED برای اتاق غذاخوری حمام اتاق خواب اتاق نشیمن 4 لامپ GU10 مورد نیاز 12 اینچ عرض 20 اینچ ارتفاع
  • Bestier Modern Crystal Square Raindrop Chandelier Lighting Flush Mount LED Ceiling Light Fixture Pendant Lamp for Dining Room Bathroom Bedroom Livingroom 4 GU10 Bulbs Required 12 in Wide 20 inch High

بیش از پانزده روز کاری

برند : Bestier

مدل : AK-AJ-18034

قیمت محصول :

10,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.2 کیلوگرم

معرفی محصول

لوستر Bestier Modern Crystal Square Raindrop Chandelier - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری مدیر
رنگ W 12 "XH 20"
مواد فلز کریستال
سبک نوین
نوع اتاق ناهارخوری

درباره این محصول

  • طراحی منحصر به فرد کریستال شیشه ای: این چراغ سقفی لوستر سبک منحصر به فرد دارای لوله کریستالی است که دکوراسیون خانه براق و کریستالی است. هرگز تراشه، محو یا کدر نشود.
  • ابعاد دستگاه: 12 اینچ عرض x 20 اینچ ارتفاع
  • پایه لامپ: 4 لامپ GU10 مورد نیاز است (شامل نمی شود). سازگار با بسیاری از لامپ های مهربان: لامپ های کم نور، لامپ های کم مصرف، لامپ های LED، لامپ های هالوژن و غیره.
  • مناسب اتاق پیشنهادی: لوستر کریستال مربعی کروم Bestier گزینه خوبی برای اتاق غذاخوری، حمام، اتاق خواب و اتاق نشیمن است.

 

جزئیات محصول

  • توسط سازنده متوقف شده است: ‏ خیر
  • ابعاد محصول : 30 *30*50 سانتی متر; 2.2 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 26 اکتبر 2021
  • سازنده : anjia
  • ASIN : B07FCMGHMY
  • شماره مدل: AK -AJ-18034

  •  

توضیحات محصول

جنس فیکسچر: فلز. جنس سایه: کریستال رنگ فیکسچر: کروم رنگ سایه: شفاف / شفاف. پایه لامپ: 4 x GU10 لامپ مورد نیاز (شامل نمی شود). ابعاد: 12 اینچ عرض x 20 اینچ ارتفاع. مناسب اتاق پیشنهادی: اتاق ناهار خوری، اتاق نشیمن، اتاق خواب، سرسرا، دفتر کار. این چراغ سقفی بسیار مدرن Frech Empire Chandelier دارای رشته‌هایی از کریستال‌ها (کریستال‌های مستطیلی/مربع در رشته‌ها، کریستال‌های توپ گرد در رشته‌ها) است، آنچه شما نیاز دارید انجام دادن این است که به سادگی روی هر نخ به صفحه آویزان شود. این وسیله نور بسیار لوکس تر و گران تر است. وقتی کارتان تمام شد ارزشش را خواهد داشت، بسیار خوشحال خواهید شد! مطمئن باشید که یک چراغ آویز لوستر مدرن مدرن و مستحکم فقط از مواد با کیفیت برتر ساخته شده است - قطره باران کریستال K9 درجه یک و فولاد ضد زنگ درخشان. در ترکیب با کریستال‌ها و روکش کروم، به طرز خیره‌کننده‌ای فضای ورودی، اتاق غذاخوری یا حتی حمام شما را با این وسایل درجه یک آرایش می‌کند. کریستال ها نور را منحرف می کنند و درخششی چند جهته ایجاد می کنند. عناصر مدرن و سنتی به این لامپ اجازه می دهد تا با انواع سبک ها ترکیب شود. مونتاژ کامل با زمان و تلاش مورد نیاز است. راهنمای دستورالعمل گنجانده شده است. اگر سؤالی دارید لطفا اجازه دهید ما بدانیم. بسیار از شما متشکرم. کریستال ها نور را منحرف می کنند و درخششی چند جهته ایجاد می کنند. عناصر مدرن و سنتی به این لامپ اجازه می دهد تا با انواع سبک ها ترکیب شود. مونتاژ کامل با زمان و تلاش مورد نیاز است. راهنمای دستورالعمل گنجانده شده است. اگر سؤالی دارید لطفا اجازه دهید ما بدانیم. بسیار از شما متشکرم. کریستال ها نور را منحرف می کنند و درخششی چند جهته ایجاد می کنند. عناصر مدرن و سنتی به این لامپ اجازه می دهد تا با انواع سبک ها ترکیب شود. مونتاژ کامل با زمان و تلاش مورد نیاز است. راهنمای دستورالعمل گنجانده شده است. اگر سؤالی دارید لطفا اجازه دهید ما بدانیم. بسیار از شما متشکرم.