1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مخلوط کن
  4. مخلوط کن چندکاره جیپاس جیپاس مدل Geepas GSB44030 - ا...

مخلوط کن چندکاره جیپاس جیپاس مدل Geepas GSB44030 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مخلوط کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مخلوط کن چند منظوره Geepas 2 In 1، 550 W، مشکی، GSB44030
  • Geepas 2 In 1 Multifunctional Blender, 550 W, Black, GSB44030

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GSB44030

قیمت محصول :

2,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.7 کیلوگرم

معرفی محصول

مخلوط کن چندکاره جیپاس جیپاس مدل Geepas GSB44030 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
رنگ مشکی
ویژگی های خاص قابل حمل
ظرفیت 1.5 لیتر
مواد فولاد ضد زنگ

درباره این محصول

  • 1. موتور مسی قدرتمند، محافظت در برابر گرمای بیش از حد - قدرت 550 واتی این مخلوط کن 2 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای ایجاد نوشیدنی ها و اسموتی های سریع، آسان، مغذی و در حین حرکت - به سادگی بارگیری، ترکیب و برو
  • 2. کوزه پلاستیکی 1.5 لیتری آسیاب آسیاب 200 میلی لیتری - با یک شیشه به این بزرگی می توانید مقادیر زیادی میوه، سبزیجات و حتی یخ را مخلوط کنید. آسیاب آسیاب برای آسیاب ادویه قهوه و آجیل ایده آل است. این کمک می کند تا در زمان بریدن میوه ها یا سبزیجات صرفه جویی کنید و بلافاصله ظرف چند ثانیه یک لیوان آب میوه خوشمزه و سالم دریافت کنید.
  • 3. 2 کنترل سرعت با پالس - با عملکردهای کنترلی 2 سرعته، شلاق، پوره، خرد کردن و خرد کردن، روی ترکیب و آبمیوه سازی خود کنترل داشته باشید. و با عملکرد "Pulse" یخ را تا کوچکترین دانه آسیاب کنید و این امکان را به شما می دهد که از سرعت کامل تیغه در فواصل متوالی استفاده کنید تا مواد سخت و درشت را سریعتر مخلوط کنید.
  • 4. تیغه های برش فولاد ضد زنگ دوبل - با این تیغه های دهانه بلند ساخته شده از فولاد ضد زنگ، می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید.
  • 5. مخلوط کن 2 در 1 کوزه - قدرت 550 واتی این مخلوط کن چند منظوره 2 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای ایجاد نوشیدنی ها و اسموتی های سریع، آسان، مغذی و در حین حرکت - به سادگی بارگیری، مخلوط کردن و برو

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GSB44030
رنگ مشکی
ابعاد بسته بندی 37.6 x 19.4 x 19.2 سانتی متر؛ 2.7 کیلوگرم
ظرفیت 1.5 لیتر
توان / وات 550 وات
ولتاژ 230 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
تعداد سرعت 2
ویژگی های خاص قابل حمل
وزن مورد 2.7 کیلوگرم

توضیحات محصول

1. مخلوط کن چند منظوره Geepas 550W 2in1 550W 2 IN 1 JUG BLENDER قدرت 550 واتی این مخلوط کن چندمنظوره 2 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای ایجاد نوشیدنی ها و نوشیدنی ها و اسموتی های مغذی سریع، آسان، سریع و آسان. ، ترکیب کنید و بروید! 2. موتور مسی قدرتمند، محافظت در برابر گرمای بیش از حد - قدرت 550 واتی این مخلوط کن 2 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای تولید نوشیدنی ها و اسموتی های مغذی سریع، آسان، در حین حرکت - به سادگی بارگیری، مخلوط و برو 2. کوزه پلاستیکی 1.5 لیتری آسیاب آسیاب 200 میلی لیتری - با یک شیشه به این بزرگی می توانید مقادیر زیادی میوه، سبزیجات و حتی یخ را مخلوط کنید. آسیاب آسیاب برای آسیاب ادویه قهوه و آجیل ایده آل است. این کمک می کند تا در زمان بریدن میوه ها یا سبزیجات صرفه جویی کنید و بلافاصله ظرف چند ثانیه یک لیوان آب میوه خوشمزه و سالم دریافت کنید. 3. 2 کنترل سرعت با پالس - با عملکردهای کنترل 2 سرعته شلاق، پوره، خرد کردن و خرد کردن، بر روی ترکیب و آبمیوه سازی خود کنترل داشته باشید. و با عملکرد "Pulse" یخ را تا کوچکترین دانه آسیاب کنید و این امکان را به شما می دهد که از سرعت کامل تیغه در فواصل متوالی استفاده کنید تا مواد سخت و درشت را سریعتر مخلوط کنید. 4. تیغه های برش فولاد ضد زنگ دوبل - با این تیغه های دهانه بلند ساخته شده از فولاد ضد زنگ، می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید. 5. مخلوط کن 2 در 1 کوزه - قدرت 550 واتی این مخلوط کن چند منظوره 2 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای ایجاد نوشیدنی ها و اسموتی های سریع، آسان، مغذی در حین حرکت - به سادگی بارگیری کنید، مخلوط کنید و بروید! و با عملکرد "Pulse" یخ را تا کوچکترین دانه آسیاب کنید و این امکان را به شما می دهد که از سرعت کامل تیغه در فواصل متوالی استفاده کنید تا مواد سخت و درشت را سریعتر مخلوط کنید. 4. تیغه های برش فولاد ضد زنگ دوبل - با این تیغه های دهانه بلند ساخته شده از فولاد ضد زنگ، می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید. 5. مخلوط کن 2 در 1 کوزه - قدرت 550 واتی این مخلوط کن چند منظوره 2 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای ایجاد نوشیدنی ها و اسموتی های سریع، آسان، مغذی در حین حرکت - به سادگی بارگیری کنید، مخلوط کنید و بروید! و با عملکرد "Pulse" یخ را تا کوچکترین دانه آسیاب کنید و این امکان را به شما می دهد که از سرعت کامل تیغه در فواصل متوالی استفاده کنید تا مواد سخت و درشت را سریعتر مخلوط کنید. 4. تیغه های برش فولاد ضد زنگ دوبل - با این تیغه های دهانه بلند ساخته شده از فولاد ضد زنگ، می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید. 5. مخلوط کن 2 در 1 کوزه - قدرت 550 واتی این مخلوط کن چند منظوره 2 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای ایجاد نوشیدنی ها و اسموتی های سریع، آسان، مغذی در حین حرکت - به سادگی بارگیری کنید، مخلوط کنید و بروید!